Автомобили
Германскиот производител на оружје ќе испорачува делови за електрични возила

Почнувајќи од 2025 година, Rheinmetall ќе ја снабдува неименуваната компанија со десетици милиони иновативни прекинувачи за новата платформа на возила.
Германскиот производител на оружје Rheinmetall во понеделникот објави дека добил нарачка за делови за електрични возила во вредност од над 250 милиони евра од домашниот производител на луксузни автомобили.
Rheinmetall ќе ја опреми автомобилската компанија со иновативни прекинувачи за новата генерација на електрични возила од 900 волти, се вели во соопштението за печатот.
Станува збор за електрично управувани прекинувачи кои овозможуваат безбедно палење и запирање на електричните возила и обезбедуваат безбедно и ефикасно работење на возилото, објаснија од Rheinmetall.
Ова, посочуваат, е особено важно во итни ситуации, вклучувајќи несреќи или кратки споеви во случај на дефект на системот.
Новата технологија од 900 волти значително ќе ја подобри ефикасноста на новата генерација возила на батерии, овозможувајќи побрзо полнење и подолги растојанија. Така, класата на напон од 900 V ќе стане стандард за идните електрични возила, се вели во соопштението за печатот.
Почнувајќи од 2025 година, Rheinmetall ќе ја снабдува неименуваната компанија со десетици милиони иновативни прекинувачи за новата платформа на возила.
Од почетокот на руската инвазија на Украина и најавата на германската влада дека ќе инвестира 100 милијарди евра во модернизацијата на армијата, вниманието главно е насочено кон производството на оружје на Rheinmetall.
Сепак, компанијата сака да ги прошири своите операции и во други сектори, како што е електромобилноста, а во последните години го реорганизираше одделот за автомобилски делови, забележува dpa.
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево14 часа
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија2 дена
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Македонија6 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Храна24 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје24 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
Магазин4 часа
Започнува летната сезона 2025, време е да го резервирате вашиот одмор, а „Минт (ЈК Травел)“ – Кичево ги има најдобрите понуди за вас