Автомобили
Гигафабриката на Tesla во Шангај произведе милион автомобили

Tesla има произведено преку 3 милиони електрични возила до денес.
Фабриката во Кина е од витално значење
Затворањето на фабриките и другите предизвици не ја спречија фабриката на Tesla во Кина да помине клучна пресвртница. Илон Маск откри дека фабриката на Tesla во Шангај има произведено еден милион електрични автомобили.
Фабриката во Шангај брзо стана камен-темелник на производствената стратегија на Tesla. Фабриката започна со производство кон крајот на 2019 година, но порасна до точка каде што стана најголемата фабрика за електрични возила на планетата.
Годишната стапка на производство надмина 800.000 возила до крајот на 2021 година. Тоа беше клучен момент во рекордната година на Tesla.
Гигафабриката во Шангај сега е главниот извозен центар на компанијата, кој доставува автомобили во Европа и други клучни пазари, покрај Кина.
Фабриката во Шангај постепено станува само еден елемент во големата загатка. Фабриките во Берлин и Тексас ќе поттикнат барем краткорочен раст, а Tesla го истражува потенцијалот за фабрики во места како Канада.
Сепак, засега фабриката во Кина е од витално значење. Ќе служи за постигнување на постојано зголемување на производствените цели и за конкуренција со меѓународните производители на електрични возила.
Извор: Engadget
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево4 часа
(ВИДЕО) Кичевските матурани со веселба и дефиле денес го завршија последниот средношколски ден
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (15 мај)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за петок (16 мај)
-
Кичево1 ден
Денес кичевчани по трет пат ќе протестираат за дивата депонија, долгогодишен проблем кој се наоѓа речиси до живеалиштата
-
Македонија22 часа
(ВИДЕО) МВР со апел за матурантите, на матурска прослава без автомобил!
-
Кичево2 дена
Културна и вселенска магија во Кичево – Финале од проектот „Interstellar Expressions“
-
Македонија1 ден
Дизелот од ноќеска поскапува, ова е новата цена
-
Скопје20 часа
МВР со детали во врска со информацијата за поставена бомба во салата Јане Сандански