Магазин
Google Chrome далеку пред конкуренцијата во тестовите на Speedometer 3
Google откри дека Chrome сега е 72% побрз, постигнувајќи го својот најголем резултат досега во најновиот тест на прелистувачот Speedometer 3.
Google тврди дека нивниот веб-прелистувач сега е 72% побрз откако беше воведен реперот за Speedometer 3
За да ја измери брзината на Google Chrome, Google користи комбинација од сопствени тестови и индустриски стандардни мерења. Speedometer 3 е популарна алатка за споредба на брзината на прелистувачот бидејќи верно ја имитира вистинската употреба. Објавата на блогот на Google ги објаснува неодамнешните подобрувања што го направија Chrome побрз од кога било откако дебитираше Speedometer 3.
Google испитуваше кои функции во Speedometer најмногу го забавуваат веб-прелистувачот и направи специфични поставки за да ги забрза. На пример, тие ја подобрија функцијата што се справува со низи одвоени со простор, што ја прави побрза со отстранување на непотребните проверки. Google, исто така, се погрижи дупликатите стилски листови да бидат обработени само еднаш, заштедувајќи време и ресурси.
Други промени вклучуваат оптимизирање на користењето на меморијата при цртање форми и намалување на непотребната обработка при креирање форми. Тимот исто така идентификуваше често користени селектори во „querySelector“ и ги поедностави за подобри перформанси.
Минатата година, Google направи неколку промени за да постигне резултат на Speedometer од 390 во верзијата 113 на Chrome. Тие вклучија побрзо парсирање на HTML и ажурирања на DOM, што беа од корист не само за Chrome, туку и за прелистувачите на Apple WebKit. Google ги прошири некои од овие оптимизации за да ги подобри другите функции што ги користи Speedometer 3.
Дополнително, Google соработуваше со одржувачот на Harfbuzz за да го подобри начинот на кој Chrome ги прикажува фонтовите што ги користи macOS на Apple. Оваа промена ја забрзува обработката на текстот со одредување кои хиероглифи да се обработуваат побрзо.
Една клучна стратегија за подобрување на перформансите на Google е нивоата на кодови, што вклучува избор на вистинскиот код за понатамошна оптимизација. Интел помогна со тоа што придонесе метод кој се сеќава на минатите одлуки за оптимизација за Chrome да може побрзо да ги применува во иднина.
Иако перформансите се важни за непречено искуство на прелистување веб, многу корисници често се жалат на високата употреба на меморијата на Chrome, а не на неговата брзина. Брзото извршување на скрипти во Chrome може да одземе многу меморија, но тоа не е целосно вина на Chrome, бидејќи овие скрипти бараат значителни ресурси за ефикасно да работат.
Во секој случај, овие резултати се очекува да продолжат да се подобруваат бидејќи Google продолжува да го подобрува својот прелистувач.
Извор: Androidcentral
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево10 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп21 часМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Здравје и убавина24 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
-
Македонија1 денКај „Романовце“ лишен од слобода криумчар, пронајдени седум илегални мигранти од Египет
-
Здравје и убавина22 часаПробајте врз утринското кафе да му додадете парче чоколадо
-
Кичево2 часаКК „Баскет Кичево“ започнува со тренинзи по термини во спортска сала, стани и ти дел од вистинска спортска приказна со искусни тренери
