Магазин
Google Chrome добива нов дизајн на икони за прв пат по осум години
Google Chrome постои со години, но кога беше објавена првата бета верзија за Windows во 2008 година, прелистувачот имаше икона што изгледаше сосема поинаку од денес. Иако иконата Chrome топка го задржа истиот основен дизајн и елементи во боја, нејзиниот изглед постепено станува порамен со текот на годините – прво во 2011 година, а подоцна во 2014 година. Сега Chrome го продолжува овој тренд со својата прва промена на логото по 8 години и промените може да изгледа прилично суптилно, се прави сè за да се направи иконата пофлексибилна и поприлагодлива на платформите и нивните соодветни дизајнерски јазици.
Дизајнерот на Chrome, Елвин Ху опишува што се менува за нас. Иконата користи нови нијанси на зелена, црвена, жолта и сина, кои треба да бидат поживописни и впечатливи, а суптилните сенки кои претходно беа присутни во надворешниот прстен се целосно отстранети за да се постигне речиси целосно рамен изглед – „речиси“ затоа што користи многу благ градиент во обид да ги ублажи „непријатните вибрации на бојата“ помеѓу некои од овие многу контрастни нијанси.
Покрај прилагодувањето на боите, Chrome подобрува и некои пропорции – внатрешниот син круг станува значително поголем, а надворешниот прстен е потенок. Сите овие промени се направени за да се „усогласи со помодерниот израз на брендот на Google“. Но, искрено, веројатно нема ни да ги забележите разликите доколку не пишуваме за нив овде.
Можеби највлијателната промена е начинот на кој Google ја прилагодува иконата на други платформи. Иконата на Chrome сега презема чекори за да се вклопи во делови од дизајнот на корисничкиот интерфејс на многу од достапните оперативни системи. За Windows 10 и 11, на пример, иконата добива јасно оценет дизајн за подобро да се вклопи со другите икони на лентата со задачи, додека кај macOS добива 3D изглед што не се морфира, исто како системските апликации на Apple. Chrome OS користи посветли бои и нема дополнителни градиенти, а бета-апликацијата на iOS има специјална икона слична на нацрт за да ги карактеризира другите бета/програмери апликации на Apple
Прелистувачот Chrome има многу форми и го прилагодува своето искуство на која било платформа на која е достапен, и како таков, Google смета дека е правилно неговиот бренд и икона исто така да се прилагодат на платформата. Компанијата истражуваше други, помалку суптилни промени во дизајнот на иконата на Chrome, вклучително и воведување на повеќе негативен простор, но на крајот отиде со оваа адаптивна (ако сè уште не многу позната) нова икона, известува Android Police.
Ажурирана икона на Chrome е забележана во најновото издание на Canary и треба да биде достапна за сите во наредните недели.
/benchmark.rs/
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин9 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација