Магазин
Google објавува „отворени“ модели со вештачка интелигенција
Google објави нови модели со вештачка интелигенција што надворешните соработници потенцијално можат да ги обликуваат како свои. Сличен потег неодамна направи и Meta.
Моделите се „оптимизирани“ за Google Cloud
Google објави дека поединци и бизниси можат бесплатно да развијат софтвер за вештачка интелигенција користејќи го своето ново семејство на „отворени модели“ наречени Gemma. Компанијата ги прави јавно достапни клучните технички информации.
Овој потег би можел да ги привлече софтверските инженери да се надоврзат на технологијата на Google и да ја засилат употребата на новата профитабилна поделба на облакот. Моделите се „оптимизирани“ за Google Cloud, каде што првите корисници на облак добиваат кредит од 300 долари, велат од компанијата.
Google не отиде толку далеку што Gemma ја направи целосно „отворен код“. Ова значи дека компанијата сè уште може да влијае на поставувањето на условите за користење и сопственост. Некои експерти изјавија дека вештачката интелигенција со отворен код е зрела за злоупотреба, додека други се залагаа за овој пристап за проширување на групата луѓе кои можат да придонесат и да имаат корист од технологијата.
Google не ги отвори своите поголеми, премиум модели познати како Gemini, за разлика од Gemma. Компанијата изјави дека моделите на Gemma се со големина од две милијарди или седум милијарди параметри. Тоа е всушност бројот на различни вредности што алгоритмот ги зема предвид за да го генерира излезот.
Моделите Llama 2 на Мета се движат од седум до 70 милијарди параметри. Google не ја откри големината на своите најголеми модели Gemini. За споредба, моделот GPT-3 на OpenAI објавен во 2020 година имаше 175 милијарди параметри.
Nvidia објави дека соработувала со Google за да се погрижи моделите на Gemma да работат непречено на неговите чипови. Исто така, Nvidia објави дека наскоро ќе го направи својот софтвер за chatbot, кој го развива за да користи модели со вештачка интелигенција на компјутерите со Windows, компатибилен со моделите Gemma.
/Reuters
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза11 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин9 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година