Следете не

Магазин

Google потврди лоши вести за 3 милијарди корисници на Chrome

Објавено пред

на

www.androidpolice.com

Google ги шокира корисниците, не успеа планот да стави крај на cookies од трети страни во прелистувачот Chrome, додека корисниците остануваат изложени на ризици за следење и приватност

Во шокантен потег, Google ненадејно потврди дека долгоочекуваното отстранување на злогласните cookies за следење во Chrome не успеа. Компанијата имаше тешкотии да се договори со регулаторите за пристап кој ќе ги балансира нејзините интереси со оние на пошироката маркетинг индустрија, но никој не го очекуваше тоа.

Само неколку дена откако Apple предупреди дека Chrome секогаш следи што правите на интернет, тајмингот на оваа вест не можеше да дојде во момент.

„Предлагаме ажуриран пристап кој го зголемува изборот на корисниците“, навести компанијата на 22 јули, пред да го објави своето изненадување. „Наместо да ги елиминираме cookies од трета страна, воведуваме ново искуство во Chrome што им овозможува на луѓето да прават избори што се однесуваат на целото нивно искуство со прелистување на веб.

Сепак, пред да прашате што значи тоа, сè уште не знаеме. Веројатно тоа значи дека можете да избирате помеѓу cookies за следење, полуанонимното API за теми на Google и неговото полуприватно пребарување. Во секое време ќе можете да го промените вашиот избор, кој ќе важи за целиот преглед на интернет содржините. Сепак, има една финта, бидејќи ни ова се уште не е договорено. „Разговараме за овој нов пат со регулаторите“, рече Google, додека британската CMA одговори „треба внимателно да го разгледаме новиот пристап на Google“.
Google прво вети, а потоа се предомисли и се врати на стариот начин

Ова е лоша вест за 3-те милијарди корисници на Chrome, бидејќи повеќето од нив никогаш нема да ги променат своите поставки и би било многу подобро да одат на побезбедна „стандардно“ варијанта на прелистувачот за приватност на корисниците. Ова беше фокусната точка на рекламата за напад на Apple за Chrome, маскирана како промоција на Safari, која потсети на некои сцени од „The Birds“ на Хичкок за да им покаже на корисниците постојано следени додека прелистуваат на интернет, пред Safari да дојде до спасение.

Иронично, само неколку часа пред оваа шокантна вест, EFF предупреди дека „Privacy Sandbox е начин на Google да им дозволи на огласувачите да продолжат да таргетираат реклами врз основа на вашето онлајн однесување, дури и откако Chrome ќе го заврши своето долгоочекувано исфрлање на cookies од трети страни кои користат да ги следат вашите онлајн активности“.

Програмата на Google Privacy Sandbox, која требаше да најде замена за cookies за следење, се чинеше дека од самиот почеток беше зафатена од разни лажни стартови. Најновата верзија ги групираше корисниците во групи со истомисленици, но Apple јасно ја кажа својата поента во ажурирањето на WebKit објавено заедно со неговото агресивно рекламирање дека таквиот потег нема да спречи дигиталните отпечатоци да останат како што првично беше ветено, пишува Форбс.

„Со нетрпение очекуваме да продолжиме да работиме со екосистемот во следната фаза од патувањето кон поприватен интернет“, заклучи Google. Но, потегот што ги задржува cookies за следење останува на место, додека во суштина се признава дека Планот Б за возвишената цел за поприватен интернет дефинитивно не успеа. Да не заборавиме дека ветувањето на Google дека ќе стави крај на cookies за следење ја прослави својата четврта годишнина претходно оваа година.

EFF предупредува дека одлуката на Google „ја нагласува нивната постојана посветеност да профитираат над приватноста на корисниците“. Safari и Firefox стандардно блокираа cookies од трети страни од 2020 година, кога Google вети дека ќе го стори истото. cookies од трета страна се една од најшироко користените технологии за следење на корисници, што им овозможува на маркетинг компаниите и трговците со податоци да собираат и продаваат информации за активностите на корисниците на интернет“.

Сериозна анализа на оваа приказна и дебата на оваа тема можете да очекувате во наредните денови.

/benchmark

Магазин

BlackBerry повторно на пазарот: Дали легендарниот бренд се враќа со 5G смартфон?

Објавено пред

на

Легендарниот телефонски бренд BlackBerry, познат по своите физички QWERTY тастатури, би можел да се врати на пазарот со нов модел.

Обидите за оживување на BlackBerry

По лиценцирањето на името BlackBerry за модели како што се KEYone, KEY2, KEY2 LE и Motion, кинескиот производител TCL се повлече, откако не успеа да ги убеди корисниците дека BlackBerry Android телефоните можат да се натпреваруваат на пазарот.

Во август 2020 година, компанијата Onward Mobility објави дека постигнала договор за производство на 5G BlackBerry телефони. Првите уреди беа планирани за 2021 година, но никогаш не се појавија. Во февруари 2022, BlackBerry ги продаде своите патенти за мобилни уреди за 600 милиони долари, а Onward Mobility официјално го откажа проектот.

Оттогаш, BlackBerry не беше активен на пазарот, освен со најавата за Clicks, додатна QWERTY тастатура за iPhone и Android телефони.

Нова надеж за BlackBerry смартфони?

Сега, на Reddit се појавија информации дека британска компанија разговара со инвеститори за собирање финансии и оживување на BlackBerry смартфоните. Планот е да се продолжи од таму каде што застана Onward Mobility, нудејќи 5G уреди со физички QWERTY тастатури.

Еден корисник на Reddit тврди дека неговата компанија потпишала договор за необјавување на информации (NDA), па не може да сподели детали за дизајнот на првиот BlackBerry 5G смартфон. Сепак, објавил монтиран скриншот и дел од спецификациите.

Можни спецификации на новиот BlackBerry

  • AMOLED екран (големината не е позната)

  • 12 GB RAM

  • 256/512 GB внатрешна меморија

  • Физичка QWERTY тастатура

  • 5G поддршка

  • Генеративна вештачка интелигенција

  • Оперативен систем: Android 15

Наводно, планот вклучува повеќе уреди со физички QWERTY тастатури, но нема конкретни датуми за лансирање. Се претпоставува дека BlackBerry смартфонот нема да се појави во следните неколку години.

Дали BlackBerry ќе се врати?

Компанијата која моментално ги поседува BlackBerry патентите е Malikie Innovation, која е подготвена да лиценцира 32.000 патенти поврзани со брендот.

Реакции на корисниците

Мислењата на корисниците се поделени:

  • „Ќе поверувам кога ќе го видам.“

  • „Ова звучи како измама.“

  • „Се надевам на добра камера.“

  • „Би го купил кога ќе се појави.“

Останува да се види дали BlackBerry навистина ќе направи големо враќање или ова ќе биде уште еден обид што нема да успее.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Магазин

Instagram додава можност за забрзување на Reels како TikTok

Објавено пред

на

Instagram, во сопственост на Meta, повторно копира функција од TikTok. Овој пат, платформата воведува опција што им овозможува на корисниците да ја забрзаат репродукцијата на Reels со 2x со долго притискање на десната или левата страна на екранот.

Зошто Instagram го воведува ова?

Кога TikTok беше лансиран, видеата можеа да траат само 15 секунди. Со текот на времето и зголемената популарност, платформата додаде поддршка за подолги видеа, а со тоа и опција за нивно забрзување – бидејќи корисниците беа навикнати побрзо да трошат содржина.

Слично на тоа, Instagram Reels првично дозволуваше видеа со должина од 15 секунди, но денес корисниците можат да споделуваат видеа и до 3 минути. Со воведувањето на можноста за брзо напредување, Instagram сака да им даде на корисниците поголема контрола врз тоа како ја консумираат содржината.

Како ова ќе влијае на корисничкото искуство?

Функцијата за брзо пренасочување на видеата ги зголемува шансите гледачите навистина да ги догледаат подолгите видеа, што е важно бидејќи Reels се дизајнирани за брза забава во кратки дози. Ова исто така е дел од пошироката дискусија за тоа како кратките видеа влијаат на вниманието и способноста за фокусирање на подолги содржини.

Instagram продолжува да копира од TikTok

Бидејќи Instagram Reels е директен конкурент на TikTok, не е изненадување што платформата продолжува да позајмува специфични карактеристики. Ова не е прв пат – функцијата Remix на Instagram е всушност копија на Duet алатката од TikTok.

Оваа промена е уште еден чекор во постојаната битка меѓу Instagram и TikTok, каде што двете платформи се натпреваруваат за вниманието на корисниците и создаваат сè повеќе алатки за брза консумација на содржина.

Извор: TechCrunch

Прочитај повеќе...

Здравје и убавина

Apple подготвува AI асистент за здравје – пристигнува следната пролет

Објавено пред

на

Apple активно ја проширува својата улога во вештачката интелигенција и дигиталното здравје, а најновиот чекор во оваа насока е Project Mulberry – напредна AI функција во апликацијата Health, која користи податоци од Apple Watch, iPhone и други уреди за да обезбеди персонализирани здравствени совети.

Како ќе работи Project Mulberry?

Според Марк Гурман, познат аналитичар за Apple, Project Mulberry ќе користи биометриски податоци што веќе се собираат од уредите на Apple:

  • Apple Watch ги следи отчукувањата на срцето и физичката активност.

  • AirPods може да собира податоци за дишењето и движењата.

  • iPhone и други уреди ја комплетираат сликата за здравјето на корисникот.

Врз основа на овие податоци, AI асистентот во Health ќе нуди препораки за подобрување на здравјето и кондицијата, слично како консултација со лекар.

Обучен од вистински медицински експерти

За да се осигури прецизноста на препораките, Apple ангажира вистински лекари за да го обучуваат AI моделот. Компанијата исто така планира отворање специјализиран центар во близина на Оукленд (Калифорнија), каде што експерти од различни области – спиење, исхрана, кардиологија, ментално здравје и физиотерапија – ќе снимаат едукативни видео содржини за новата услуга.

Внатрешно, оваа услуга се нарекува Health+, а Apple наводно бара познато медицинско лице кое ќе биде јавното лице на платформата.

Нови функционалности за корисниците

Покрај анализата на податоците и давањето совети, AI Health асистентот ќе воведе и нови можности:

  • Користење на камерата за проценка на формата на телото при вежбање.

  • Следење на исхраната и анализа на нутритивната вредност на оброците.

  • Кратки видео лекции за подобро разбирање на здравствените состојби и препораки за промена на животниот стил.

Кога доаѓа Project Mulberry?

Project Mulberry претставува нова фаза од претходно најавената иницијатива Project Quartz и сега е еден од приоритетите на Apple. Според Гурман, функцијата би можела да биде достапна со iOS 19.4, што значи дека нејзината премиера се очекува на пролет или лето следната година.

Apple против конкуренцијата

Apple не е првиот што влегува во оваа сфера – компании како Whoop и Oura веќе нудат AI асистенти кои анализираат здравствени податоци од уреди за носење. Сепак, Apple има предност со својот интегриран екосистем, што може да ја направи оваа функција подостапна и попрактична за корисниците.

Овој потег дополнително го забрзува трендот на интегрирање на вештачката интелигенција во уредите за носење, со цел да се подобри персонализираната здравствена заштита – едноставна, достапна и секогаш при рака.

Извор: ZD Net.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија11 минути

МВР санкционира 2.508 сообраќајни прекршоци на територија на цела држава во текот на продолжениот викенд

Во текот на изминатите денови, односно во петокот и деновите од празничниот викенд (28/29/30/31.03) во рамки на редовните сообраќајни контроли...

Македонија27 минути

(ФОТО+ВИДЕО) Во Манастирот Рајчица одекна новиот „Благовесник“

Во прославениот и прекрасен духовен дом на Светиот Великомаченик Георгиј Победоносец во Рајчица одекна моќниот благоѕунлив звук на новата камбана–благовесник,...

Магазин2 часа

BlackBerry повторно на пазарот: Дали легендарниот бренд се враќа со 5G смартфон?

Легендарниот телефонски бренд BlackBerry, познат по своите физички QWERTY тастатури, би можел да се врати на пазарот со нов модел....

Автомобили2 часа

BYD ја надмина Tesla: Полнач што е четири пати побрз од Supercharger?

Новата технологија на кинескиот производител BYD овозможува електричните автомобили да добијат автономија од 400 километри за само пет минути полнење!...

Магазин2 часа

Instagram додава можност за забрзување на Reels како TikTok

Instagram, во сопственост на Meta, повторно копира функција од TikTok. Овој пат, платформата воведува опција што им овозможува на корисниците...

Здравје и убавина2 часа

Apple подготвува AI асистент за здравје – пристигнува следната пролет

Apple активно ја проширува својата улога во вештачката интелигенција и дигиталното здравје, а најновиот чекор во оваа насока е Project...

Магазин2 часа

4 графички картички како алтернатива на RTX 5070

Новата Nvidia RTX 5070 не е единствената опција во својот ценовен ранг. Иако не е лоша графичка картичка, на пазарот...

На денешен ден13 часа

1-ви април – На денешен ден

1815.- Роден е германскиот државник и политичар Ото фон Бизмарк, првиот канцелар на обединетата германска империја, познат како „железен канцелар“....

Хороскоп15 часа

Месечен Хороскоп (април)

Овен Овенот ќе направи многу за својата лична и деловна благосостојба. Според прогнозите, за нив ќе дојде исклучително добро време...

Магазин16 часа

Први април, во светот се слави како „Ден на шегите“, кога луѓето си кажуваат лажни вести за да се насмевнат далеку од мрачната реалност

Во очи на 1-ви април, во светот се слави „Денот на шегите“, кога луѓето си кажуваат лажни вести за да...

НАЈЧИТАНИ