Автомобили
Греење и ладење на седиштата: Корисно, но претерувањето може сериозно да го загрози здравјето

Греење и ладење на седиштата: Корисно, но претерувањето може сериозно да го загрози здравјето
Самото седење во автомобил, особено за мажите, претставува неповолна положба за простатата, која е многу чувствителна на хипотермија и хронично воспаление на мочниот меур.
Кожните седишта често имаат функција за греење, што е особено корисно во зима, овозможувајќи побрзо загревање отколку кабината на возилото. Некои автомобили, главно од повисоките класи, нудат и вентилација или ладење на седиштата, што е пријатно во летните месеци.
Иако овие карактеристики обезбедуваат значителна удобност, прекумерната и долготрајна употреба може да доведе до здравствени проблеми што се тешки за лекување. Урологот е тој што често ги среќава последиците од ваквите навики кај мажи и жени.
На пример, ако патувате на подолги релации, како од Белград до Германија, веројатно ќе сакате минимални застои. Многу возачи ќе одат во тоалет само кога немаат друг избор, што е штетно за мочниот меур. Дополнително, постојаното изложување на ладен воздух од вентилацијата може да ја влоши ситуацијата.
Покрај тоа, седиштата со функции за греење и ладење може да предизвикаат хронични здравствени проблеми при прекумерна употреба. На пример, ладењето на седиштата може да предизвика состојби како простатитис, што е болно и непријатно. Лицата кои веќе имаат проблеми со простатата или мочниот меур треба да бидат внимателни со ладењето и изложувањето на ладен воздух.
Од друга страна, греењето на седиштата може да биде корисно, бидејќи ги штити простатата и мочниот меур од хипотермија. Сепак, претераното греење може негативно да влијае на машките тестиси, бидејќи високите температури ја нарушуваат нивната функција.
Потењето како резултат на топлината, особено во комбинација со влажноста, создава услови за развој на габични инфекции. Жените кои носат здолништа се изложени на иритации и црвенило од триење на бутовите, што се влошува со потење и може да предизвика инфекции.
За време на подолги патувања, уролозите препорачуваат паузи на секои два часа за задоволување на физиолошките потреби и за одмор на телото – ‘рбетот, нозете и вратот. Продолженото задржување на урината може да доведе до проблеми како одложено мокрење или итна потреба за празнење на мочниот меур.
Заклучокот е дека функциите за греење и ладење на седиштата треба да се користат умерено за да се избегнат здравствени проблеми. Разумната употреба овозможува удобност при возење без несакани последици за здравјето.
Извор: B92
Автомобили
„Audi“ го надградува своето „Q5“ семејство со нови „plug-in“ хибридни модели

Audi го проширува понудата на моделите Q5 со нови plug-in хибридни верзии. Покрај стандардните мотори со внатрешно согорување и MHEV технологија, сега и Q5 SUV и Q5 Sportback ќе се нудат како електрифицирани PHEV модели. Двата модели ќе бидат достапни со избор помеѓу две нивоа на моќност: 220 kW (299 КС) и 270 kW (367 КС).
Новата генерација на батерии што се користи во овие модели има околу 45% поголем капацитет во споредба со претходната, овозможувајќи електричен досег до 100 километри со нето капацитет од 20,7 kWh.
Со оваа нова генерација, Audi го отвора следното поглавје во приказната за Q5, комбинирајќи спортски перформанси со секојдневна практичност. Новите модели ја задржуваат удобноста и пространоста на SUV возилата, додека Sportback варијантата нуди подинамичен дизајн. Современите технологии, подобрениот надворешен изглед и новиот концепт на управување се само дел од подобрувањата.
Во поглед на перформансите, верзијата со 270 kW забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунда, додека верзијата со 220 kW го прави тоа за 6,2 секунди. Сите модели имаат максимална брзина од 250 km/h. Возилата се опремени со 2.0 TFSI бензински мотор и електричен мотор, поврзани преку електрифициран менувач со двојна спојка и quattro ultra погон, што овозможува балансирано, но спортско возење.
Новата батерија, распоредена на две нивоа, поддржува полнење до 11 kW наизменична струја, а целосното полнење трае околу 2,5 часа. Корисниците можат да избираат помеѓу EV режим (исклучиво на струја) и хибриден режим, кој автоматски менаџира енергијата за најдобра ефикасност. Првпат, можно е индивидуално да се одреди посакуваното ниво на полнење.
Audi ја подобри и регенерацијата при сопирање, која сега може да се прилагоди во три степени преку лопатките на воланот. Возилото автономно обновува енергија при кочење, користејќи податоци од навигацискиот систем.
Хибридниот систем самостојно избира оптимална стратегија за работа, без потреба од рачна интервенција. Исто така, стандардната опрема е значително подобрена. Моделите со 220 kW доаѓаат со S спортско потпирање и 3-зонски автоматски клима-уред, додека посилната верзија добива LED светла и дополнителна премиум опрема.
Внатрешноста вклучува Audi MMI experience plus со интегрирана продавница за апликации, аудио систем, спортски седишта во црна кожа и 19-инчни тркала. Задната клупа може да се прилагодува и поместува, што ја зголемува практичноста.
Цените во Германија започнуваат од 63.400 евра за Q5 e-hybrid со 220 kW, додека најскапата Sportback верзија со 270 kW започнува од 74.300 евра. Производството се одвива во Сан Хозе Чијапас, Мексико, а моделите ќе бидат достапни за нарачка во Европа од средината на јуни 2025 година.
Извор: cars.usnews.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Audi“ месецов ќе го претстави новиот модел на „Q3“

На 16 јуни, Audi ќе го претстави новиот модел Q3, со кој планира да постави нови стандарди во премиум компактниот сегмент. Овој модел, кој веќе повеќе од десет години е дел од понудата на Audi, ќе влезе во својата трета генерација.
Извршниот директор на Audi AG, Гернот Делнер, нагласува дека Q3 е еден од најпродаваните модели на компанијата, со над два милиони продадени примероци ширум светот. Тој истакнува дека со новиот Q3 се обновува еден клучен сегмент од понудата на Audi, како дел од поширока производствена стратегија.
Новата генерација ќе се одликува со поистакнат и динамичен дизајн, преден дел со заоблена форма и широка решетка во стил на саќе. Освен освежениот изглед, автомобилот ќе биде опремен и со бројни дигитални и технолошки новитети.
Q3 ќе биде достапен со различни SUS мотори и повеќе plug-in хибридни опции. Потврдена е и враќањето на Sportback верзијата.
Audi вложува значителни средства во развојот на новата хибридна технологија, а според Делнер, и покрај транзицијата кон електрични возила, SUS моторите ќе имаат значајна улога во претстојниот период – особено како дел од хибридните решенија. Во наредните месеци, се очекува и официјално лансирање на PHEV (plug-in хибрид) варијантите од новиот Q3.
Целосните детали, слики и видеа од моделот ќе бидат достапни на 16 јуни во 21:30 часот по централноевропско време.
Извор: Audi
Автомобили
Новиот прототип на „Subaru“ се очекува да дебитира на „Japan Mobility Show 2025“

Главниот технолошки директор на Субару, Тецуо Фуџинуки, накратко зборуваше за новото возило, кое според тизер фотографијата најверојатно е поврзана со новата генерација на моделот WRX, не откривајќи го директно името. Тој изјави дека автомобилот ќе користи усовршен систем за погон на сите тркала, инспириран од оној што се користи во тркачката серија Супер Таикју.
Јапонското списание „Car Watch“ пренесе дека Фуџинуки го опишал автомобилот како „атрактивен“, со најава дека ќе има уште поимпресивна верзија во иднина. Повеќе детали ќе бидат објавени на самиот саем.
Според „Carscoops“, иако нема официјална потврда, сите знаци укажуваат дека ова е новата, долгоочекувана верзија на WRX, можеби дури и во STI издание.
Сликата што беше објавена не открива многу, но се гледа агресивен дизајн, со спортска аеродинамика. Предниот дел изгледа како модернизирана верзија на сегашниот WRX, со голема маска, нагласен сплитер и хауба со отвор за воздух.
Покрај новиот модел, Субару потврди и дека работи на следната генерација на својот боксер мотор. Иако сè уште нема многу технички детали, се знае дека моторот ќе биде прилагоден за користење јаглеродно неутрално гориво E20 и е можно да има хибридна поддршка. Не се знае точно колкава ќе биде работната зафатнина или колку цилиндри ќе има.
Во изјава за Best Car Web, Фуџинуки ја нагласи посветеноста на Субару кон своите клиенти. Тој изјави: „Им благодариме на сите кои го избираат Субару. Ќе продолжиме да создаваме автомобили што ќе го оправдаат нивниот избор.“
Повеќе информации се очекуваат на отворањето на Јапонскиот саем за мобилност на 30 октомври 2025 година.
Извор: Carscoops / Car Watch / Subaru
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (21 јуни)
-
Хроника2 дена
СВР Охрид со детали за страшната сообраќајка синоќа на булеварот „Туристичка“ во Охрид
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за недела (22 јуни)
-
Македонија2 дена
Од ноќеска ново поскапување на дизелот, ова е новата цена
-
На денешен ден1 ден
Времеплов: На денешен ден – 21 јуни
-
Македонија20 часа
Возач од тетовско нов рекордер, возел 190 на саат на место ограничено 80 км/ч
-
Lifestyle2 дена
Валкан клима уред? Потенцијална закана за здравјето – еве зошто
-
Магазин2 дена
Facebook воведува Passkey: Безбедна најава без лозинка