Следете не

Автомобили

Греење и ладење на седиштата: Корисно, но претерувањето може сериозно да го загрози здравјето

Објавено пред

на

Греење и ладење на седиштата: Корисно, но претерувањето може сериозно да го загрози здравјето

Самото седење во автомобил, особено за мажите, претставува неповолна положба за простатата, која е многу чувствителна на хипотермија и хронично воспаление на мочниот меур.

Кожните седишта често имаат функција за греење, што е особено корисно во зима, овозможувајќи побрзо загревање отколку кабината на возилото. Некои автомобили, главно од повисоките класи, нудат и вентилација или ладење на седиштата, што е пријатно во летните месеци.

Иако овие карактеристики обезбедуваат значителна удобност, прекумерната и долготрајна употреба може да доведе до здравствени проблеми што се тешки за лекување. Урологот е тој што често ги среќава последиците од ваквите навики кај мажи и жени.

На пример, ако патувате на подолги релации, како од Белград до Германија, веројатно ќе сакате минимални застои. Многу возачи ќе одат во тоалет само кога немаат друг избор, што е штетно за мочниот меур. Дополнително, постојаното изложување на ладен воздух од вентилацијата може да ја влоши ситуацијата.

Покрај тоа, седиштата со функции за греење и ладење може да предизвикаат хронични здравствени проблеми при прекумерна употреба. На пример, ладењето на седиштата може да предизвика состојби како простатитис, што е болно и непријатно. Лицата кои веќе имаат проблеми со простатата или мочниот меур треба да бидат внимателни со ладењето и изложувањето на ладен воздух.

Од друга страна, греењето на седиштата може да биде корисно, бидејќи ги штити простатата и мочниот меур од хипотермија. Сепак, претераното греење може негативно да влијае на машките тестиси, бидејќи високите температури ја нарушуваат нивната функција.

Потењето како резултат на топлината, особено во комбинација со влажноста, создава услови за развој на габични инфекции. Жените кои носат здолништа се изложени на иритации и црвенило од триење на бутовите, што се влошува со потење и може да предизвика инфекции.

За време на подолги патувања, уролозите препорачуваат паузи на секои два часа за задоволување на физиолошките потреби и за одмор на телото – ‘рбетот, нозете и вратот. Продолженото задржување на урината може да доведе до проблеми како одложено мокрење или итна потреба за празнење на мочниот меур.

Заклучокот е дека функциите за греење и ладење на седиштата треба да се користат умерено за да се избегнат здравствени проблеми. Разумната употреба овозможува удобност при возење без несакани последици за здравјето.

Извор: B92

Автомобили

Како да го спречите гадењето при возење?

Објавено пред

на

Неколку остри кривини и многу патници во автомобилот – и еве ги првите симптоми на гадење, особено кај оние што седат на задните седишта.

Гадењето при возење се јавува затоа што центарот за рамнотежа не е усогласен со видот. Со други зборови, движењата на телото и силите што делуваат врз него не се синхронизирани со она што го гледаат очите.

Зошто доаѓа до гадење?

Погледот на патниците најчесто е насочен кон страните на автомобилот, а не кон патот пред нив. Како резултат на тоа, нивниот вестибуларен систем регистрира движење, додека очите гледаат релативно стабилна околина.

На пример, децата на задното седиште го гледаат задниот дел од предното седиште како фиксен хоризонт, но нивниот систем за рамнотежа чувствува дека возилото се движи. Оваа неусогласеност меѓу сетилата доведува до чувство на мачнина.

Кој е најчувствителен?

Децата на возраст од шест до 12 години се особено склони кон гадење, но и многу возрасни можат да имаат сериозни проблеми со оваа појава.

Како да се спречи гадењето при возење?

  • Возачите треба да успорат што е можно повеќе на кривините, бидејќи наглите промени во движењето го влошуваат чувството на мачнина.
  • Патниците на задното седиште треба да се обидат да гледаат низ шофершајбната, наместо на страните, за да го синхронизираат својот вид со движењата на телото.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Шкода“ започнува со производство на новите автомобилски модели „Enyaq“ и „Enyaq Coupé“

Објавено пред

на

Наследникот на третата најпродавана серија на целосно електрични модели во Европа минатата година влезе во производство. Škoda Auto започна со склопување на новиот Enyaq во својата главна фабрика во Млада Болеслав. По целосно новиот Elroq, Enyaq е вториот сериски модел од чешкиот производител на автомобили кој го прифатил дизајнерскиот јазик Modern Solid, кој ги комбинира робусноста, функционалноста и автентичноста.

Новиот Enyaq може да се пофали и со подобрена аеродинамика за поголем опсег, одржливи внатрешни материјали и нови дигитални карактеристики. Производната линија има просечно дневно производство до 300 модели Enyaq.

– „Почетокот на производството на новото семејство Enyaq е многу посебен момент за нашите производствени тимови. Како прв модел на ŠKODA базиран на MEB, неговиот претходник означи голема пресвртница во производството, поставувајќи ја основата за процесите од кои имаме корист денес. Нашироко ги адаптиравме нашите производствени капацитети, што ни овозможи да изградиме целосно електрични возила и моделот Octavia на една производна линија. Производството на новото семејство Enyaq во нашата главна фабрика во Млада Болеслав ја нагласува нашата посветеност на Чешката Република. Ова ја зајакнува нашата посветеност да ја обезбедиме долгорочната иднина на нашите локации, истовремено признавајќи ја нашата одговорност за дополнително зајакнување на улогата на земјата како клучен играч во европската автомобилска индустрија“.

Андреас Дик, член на одборот на Škoda Auto за производство и логистика вели: Новиот Enyaq, базиран на платформата MEB, излегува од најсовремената производствена линија во салата M13 во Škoda Auto во Млада Болеслав, заедно со Octavia и целосно новиот електричен компактен SUV модел, Elroq. Тоа е првата фабрика на Volkswagen Group во Европа каде што моделите ICE и BEV се произведуваат рамо до рамо, што овозможува брзо прилагодување на промените во побарувачката на потрошувачите.

Покрај склопувањето на новите Elroq и Enyaq, фабриката во Млада Болеслав произведува и батериски системи за овие возила базирани на MEB. Погонските батерии произведени таму се инсталирани и во електрични модели од други марки на групацијата Фолксваген.

Наследникот на првиот целосно електричен производствен модел на ŠKODA е достапен со две големини на батерии и три опции за погон, кои обезбедуваат моќност помеѓу 150 kW и 210 kW. Enyaq 60 и Enyaq 85 имаат еден електричен мотор и погон на задните тркала, додека Enyaq 85x додава втор електричен мотор напред за погон на сите тркала.

Благодарение на низата аеродинамички подобрувања – вклучувајќи оптимизирани воздушни завеси, ново дизајнирани тркала и затворен јаз помеѓу ладилникот и решетката – новиот Enyaq постигнува импресивен коефициент на отпор од дури 0,245 за Enyaq и 0,225 за Enyaq Coupé. Ова резултира со продолжен досег од над 590 километри (WLTP) со новото Enyaq Coupé и над 580 километри со новиот Enyaq.

Новиот Enyaq, исто така, доаѓа со уште подарежлива стандардна опрема, вклучувајќи загреани предни седишта, загреан волан, KESSY Advanced со заклучување со отворен пристап и одење, Climatronic во 3 зони, странична асистенција, предвидлива адаптивна контрола на патувањето (pACC) и помошен метеж во сообраќајот. Новите дигитални функции вклучуваат далечинска помош при паркирање и далечинско тренирано паркирање. Внатре, клиентите можат да изберат од шест опции за избор на дизајн, со силен фокус на иновативни, одржливи и издржливи материјали. Повеќе информации за придобивките од електричната мобилност се достапни во информативниот центар за е-мобилност на групацијата Volkswagen, “Enter Electric!”

Извор: Шкода / Skoda

Прочитај повеќе...

Автомобили

Продажбата на автомобили во ЕУ падна на почетокот на годината

Објавено пред

на

Продажбата на автомобили во Европската унија (ЕУ) бележи пад во јануари 2025 година, согласно податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).

Во јануари, во ЕУ се регистрирани 831.000 нови автомобили, што претставува пад од 2,6 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Овој пад доаѓа по зголемувањето на продажбата во декември, кога беше забележан раст од 5,1 отсто.

Пад на продажбата во водечките пазари

На водечките пазари во ЕУ, Франција забележа најголем пад од 6,2 отсто во продажбата на нови автомобили. Италија е близу, со пад од 5,8 отсто во бројот на регистрирани нови автомобили. Германија, исто така, бележи пад, но помал – од 2,8 отсто.
Во Шпанија, пак, продажбата на автомобили забележа силен раст од 5,3 отсто.

Продажбата на електрични и хибридни автомобили бележи пораст

Европскиот пазар за електрични автомобили на батерии бележи значителен раст од 34 отсто во јануари 2025 година во споредба со истиот месец минатата година. Овој раст доаѓа по падот од 10,2 отсто забележан во декември 2024 година.
И продажбата на хибридни електрични автомобили порасна за 18,4 отсто.

Пад на продажбата на бензински и дизел автомобили

Во исто време, продажбата на возила на бензин и дизел забележува значителен пад. Возилата на бензин бележат пад од 18,9 отсто, додека продажбата на дизел-автомобили опаѓа за 27 отсто.

Заклучок

Продажбата на автомобили во ЕУ продолжува да се менува, при што зголемувањето на електричните и хибридни возила го покажува трендот на преминување кон поеколошки опции. Сепак, традиционалните автомобили на бензин и дизел продолжуваат да бележат пад, што се очекува да има подолгорочно влијание на индустријата.

Извор: RTCG

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Гејминг5 часа

Подгответе го паричникот – GTA VI може да чини 100 долари

Цените на AAA игрите повторно растат Во последниве години, трошоците за развој на видео игри значително се зголемија, што доведе...

Магазин5 часа

Samsung Galaxy S25 Edge – ултра тенок флегшип по поприфатлива цена?

Samsung го најавува Galaxy S25 Edge, ултра тенок предводник кој би можел да биде значително поевтин од S25 Ultra, но...

Магазин5 часа

5G достигна повеќе од 2 милијарди корисници ширум светот

На неодамна одржаниот Mobile World Congress (MWC) во Барселона беше истакнато дека бројот на корисници на 5G мрежи надминал 2,1...

Магазин5 часа

Како правилно да го полните вашиот iPhone за подолг век на батеријата

Сите сме го доживеале тој момент – купувате нов iPhone, сè работи совршено, но по година или две батеријата почнува...

Македонија5 часа

Дизелот и бензинот со нова намалена цена за литар од ноќеска

Малопродажната цена на бензинот ЕУРОСУПЕР БС-95 се намалува за 0,50 ден/лит, во однос на малопродажната цена утврдена со одлуката за...

Кичево7 часа

Утре во Кичево се организира бесплатен преглед на очен притисок, бидете дел и спречете го „тивкиот убиец на видот“ – Глауком

Утре 11-ти март (вторник) со почеток од 09:00 до 14:00ч на градскиот плоштад во Кичево по повод „светската недела на...

На денешен ден17 часа

10 март – На денешен ден

1628.- Роден е италијанскиот лекар и ботаничар Марчело Малпиги, кој се смета за креатор на микроскопската анатомија. Тој измислил многу...

Хороскоп18 часа

Хороскоп за понеделник (10 март)

Овен Не сте многу посветени и само онака ги завршувате работите. Колегите и надредените можат да ви замерат поради тоа....

Здравје и убавина1 ден

Дали сте знаеле за моќниот домашен еликсир против пролетната поленска кивавица?

Кога ќе дојде пролетта и дрвјата ќе започнаат да расцутуваат, огромен број на луѓе започнуваат да развиваат симптоми на алергија...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (9 март)

Овен Успевате да ги решите сите проблеми кои ве оптоваруваа изминатиот период. Денеска ќе се чувствувате многу подобро. Имате потреба...

НАЈЧИТАНИ