Магазин
HBO Max наскоро го менува името во Европа
Warner Bros. Discovery (WBD) одлучи да го промени името на својата услуга за стриминг HBO Max во Европа. Оваа услуга ќе се вика само Max, а ќе биде проширена со содржини на Discovery+ и спортски преноси. Трансформацијата во Max ќе започне на 21 мај, а промената прво ќе биде видлива во нордиските земји и Централна и Источна Европа. Потоа, етапно ќе се менува името и содржината и во другите европски земји. Интересно е тоа што во Белгија и Холандија старото име ќе биде задржано, иако услугата ќе добие Discovery+ и спортски содржини.
Белгија, заедно со Франција, исто така ќе биде нова територија на која услугата ќе биде достапна, а ова е прво територијално проширување на платформата во последните две години. Max наскоро ќе биде достапен во 25 европски земји и 65 земји на глобално ниво.
Се вели дека преносите на Олимписките игри во Париз летово ќе бидат достапни на платформата и ќе бидат вклучени во сите претплати на Max во Европа. Меѓу плановите за претплата ќе биде основната претплата (која вклучува прикажување на реклами), стандардна претплата (која ќе овозможи пренос на два уреди истовремено во Full HD резолуција и до 30 преземања за офлајн гледање), додека планот Premium ќе нуди 4K резолуција со технологијата Dolby Atmos, можност за гледање содржина на четири уреди истовремено и до 10 преземања за офлајн гледање. Цените ќе варираат од земја до земја.
Спортскиот „додаток“ ќе обезбедува преноси на тениски турнири од Грен слем, Гранд Тури за велосипеди, 24 часа Ле Ман, пренос на каналот Еуроспорт…
Во некои случаи, HBO Max автоматски ќе се ажурира на Max, но можно е некои корисници да добијат порака за преземање на новата апликација Max. Постојните корисници ќе ги задржат своите профили и историјата на прелистување. Претплатниците на Eurosport и Discovery+ ќе добијат детали за тоа како да се регистрираат за Max.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт5 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година