Социјални мрежи
„Инстаграм“ ќе тестира колку е важно за луѓето да се гледа бројката на „лајкови“

Станува збор за тест за кој не е познато колку долго ќе трае, но се знае дека наскоро може да влијае на корисниците на „Фејсбук“. Компанијата која е дел од технолошкиот конгломерат Марк Цукерберг објави „мал глобален тест“ кој на корисниците ќе им претстави три опции кога станува збор за бројот на лајкови: опција да не го гледаат бројот на лакови на сите објави, а потоа да ги исклучи бројот на лакови за нивните сопствени објави. верзија каде лајковите се гледаат насекаде.
Исто така, се наведува дека „се работи на слично искуство“ за корисниците на Фејсбук, но без дополнително објаснување како би можело да изгледа.
Ова се базира на првичната проверка на Инстаграм, во избраните земји во светот, со цел на корисниците да им се допадне дека никој не гледа колку лајкови има.
Во тој случај, корисниците немаа друг избор освен да можат да го видат бројот на лакови.
Претставниците на популарната социјална мрежа тогаш им порачаа на корисниците дека тој сака луѓето „да се фокусираат на фотографиите и видеата што ги споделуваат, а не на тоа колку лајкови имаат“.
Влијателните инстаграмери првично се загрижени дека ова може да влијае на договорите со брендовите и компаниите, бидејќи таквиот вид реакција на нивните објави нема да биде јавен
Сепак, корисниците можеа приватно да ги видат лајковите на објавите и да ги споделат со клиентите.
Сепак, обезбедувањето поперсонализирано искуство кога станува збор за лајкови може да биде вистинскиот начин за Инстаграм, бидејќи на тој начин корисниците кои се свесни за тоа колку се засегнати од јавниот приказ на бројот на срцата под објавата и го избегнуваат
Во исто време, функцијата за следење на бројот на лајкови ќе им овозможи на оние кои сакаат да ја следат.
Што ќе тестира Фејсбук
Фејсбук провери и како неговите корисници сакаат да го кријат бројот на лајкови во 2019 година.
Освен што лајковите беа скриени, беше невозможно да се открие колку прегледи имаат видео содржините споделени на оваа социјална мрежа.
Не е познато дали новиот тест ќе се примени на сите овие параметри или само на лајковите на објавите.
Ново тестирање на Фејсбук сè уште не е лансирано.
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
Социјални мрежи
Инстаграм најавува нова функција

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).
Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.
Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (23 јуни)
-
Македонија16 часа
Ново поскапување на сите горива од ноќеска, ова е новата цена за литар
-
Македонија2 дена
Полицијата за граничен надзор на „Охридско езеро“ со полни раце работа, приведен охриѓанец и албански државјанин поради незаконит риболов и влез во државата
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за вторник (24 јуни)
-
Временска прогноза24 часа
Попоски: Од денес па натаму висок УВ индекс и температури до 40°C
-
Lifestyle2 дена
Што навистина се случува кога кожата ќе изгори од сонце?