Магазин
Instagram сега ви овозможува да креирате сопствен reel за резиме на 2022: Како да ја користите оваа функција

Завршува 2022 година. Во пресрет на новогодишните прослави, Instagram започна да пласира нова функција за своите корисници ширум светот која ќе им овозможи да креираат свој преглед за 2022 година и да го споделат со своите следбеници на платформата. Корисниците можат да изберат помеѓу три до 14 фотографии и видеа, кои платформата потоа ќе ги комбинира во комплетен reel.
Instagram воведува нова функција која ќе им овозможи на корисниците да создадат reel за повторување за 2022 година
Корисниците можат дополнително да го приспособат својот Recap Reel за 2022 година со избирање шаблони од влијателни уметници како Bad Bunny, DJ Khaled, Badshah или Stranger Things ѕвездата Прија Фергусон. Instagram ќе почне да ги прави овие шаблони достапни за своите корисници ширум светот почнувајќи од 20 декември. За неупатените, пред 2021 година, корисниците на Instagram мораа да создадат своја верзија на функцијата за крајот на годината, каде што ќе ги одберат своите девет најдобри слики и ќе ги споделат во формат на мрежа за фотографии. Сепак, во 2021 година, Instagram воведе функција ‘Year in Review’ каде што им овозможи на корисниците да изберат до 10 приказни за споделување со своите следбеници. Годинава, Instagram не ги ограничува корисниците на одреден формат, наместо тоа им дозволува на корисниците да избираат и слики и видеа за нивниот врвен ролет за 2022 година – формат што добро и служи на компанијата оваа година.
Ако сакате да ја креирате вашата биографија на Instagram за 2022 година, еве што треба да направите:
Чекор 1: допрете prompt ‘Create your 2022 recap reel’ на почетната страница на апликацијата.
Чекор 2: Сега изберете template по ваш избор.
Чекор 3: допрете го копчето ‘Use template’.
Чекор 4: Сега ќе добиете опција да ги замените видео клиповите во шаблонот со ваши фотографии и видеа. Изберете ги сликите и видеата што сакате да ги замените.
Чекор 5: Откако ќе завршите со изборот, допрете го копчето со стрелка во долниот десен агол на екранот.
Чекор 6: Сега ќе ја видите preview reel. Во овој момент можете да ги направите потребните промени на reel според вашите желби. Кога ќе завршите со уредувањето, допрете го копчето Next во долниот десен агол на екранот.
Чекор 7: Сега можете да правите дополнителни уредувања на reel за резиме за 2022 година додека ја гледате во режим на цел екран. Кога ќе завршите со промените, изберете го копчето Next.
Чекор 8: Сега додадете натпис и локација, означете луѓе и производи и на крајот допрете на копчето „Share“.
Извор: Bgr
Lifestyle
Дали моето куче ме сака: Знаци што го докажуваат тоа

Ако некој има посебно место во нашето срце, нормално е да сакаме да знаеме дали тој чувствува исто за нас. Истото важи и за нашите најверни придружници – кучињата. Иако не можат да кажат „Те сакам“ со зборови, тие имаат свои начини да ја покажат љубовта.
Во продолжение ви ги претставуваме најсигурните знаци дека вашето куче ве сака.
Верувајте му на инстинктот
Како што кучињата се потпираат на сопствените инстинкти, така и ние треба да веруваме на чувството кога ќе препознаеме љубов и наклонетост кај нив.
Најчести знаци на љубов кај кучињата
1. Контакт со очи
Кога вашето куче ве гледа длабоко во очите, тоа е јасен знак на поврзаност. Научно е докажано дека нивото на „хормонот на љубовта“ – окситоцин, се зголемува и кај вас и кај кучето во тие моменти.
2. Секогаш е покрај вас
Куче кое ве сака сака да е во ваша близина – било да шетате, готвите или одмарате.
3. Ви носи подароци
Коска, играчка или омилен предмет – тоа е негов начин да ви покаже дека ви верува и ве сака.
4. Спокојно го прифаќа вашето заминување
Куче кое има доверба знае дека ќе се вратите. Радоста при повторна средба е најубав доказ за неговата љубов.
5. Мавтање со опашка
Иако опашката може да значи и возбуда, радосното мавтање при вашето присуство е знак на среќа и наклонетост.
6. Ве теши кога ви е тешко
Кучето чувствува кога не сте добро и ќе се обиде со својата блискост да ви ја олесни ситуацијата.
7. Го сака вашиот допир
Кога дозволува да го галите, особено на чувствителни места како стомакот или вратот, тоа значи дека ви верува и ве сака.
8. Заштитничко однесување
Кога почувствува опасност, вашето куче може да застане пред вас за да ве заштити – уште еден доказ за длабока врска.
9. Лижење
Кучињата лижат за да покажат грижа – тоа е нивен начин на изразување наклонетост.
10. Спиење покрај вас
Куче кое сака да спие блиску до својот сопственик покажува доверба и љубов.
Заклучок
На прашањето „Дали моето куче ме сака?“ – одговорот најчесто е „Да“. Доволно е да ги набљудувате неговите гестови, движења и реакциите во секојдневието. Колку повеќе градите доверба, толку повеќе ќе ја препознавате безусловната љубов на вашиот четириножен пријател.
Извор: Nezavisne
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (10 септември)
-
Кичево6 часа
ЕВН: Времен прекин на електрична енергија утре во следните кичевски места
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за четврток (11 септември)
-
Кичево8 часа
Денес е 11-ти септември – Ден на ослободувањето на град Кичево, далечната 1943, пред 82 години станува првоослободениот град во Македонија
-
Македонија1 ден
(ФОТО) Полицијата на РЦ Запад уапси двајца скопјани, кај нив се најдени шприцеви со течност и дрога
-
Кичево2 часа
Вечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ прва изложба на кичевчанецот Зоран Здравески насловена како „Железна поезија“, вечер на креација, инспирација и разговори
-
Временска прогноза1 ден
Нестабилна воздушна маса од утре до понеделник носи нова дестабилизација на времето и пороен дожд
-
Македонија1 ден
(ВИДЕО) МВР: 23 нови мотоцикли и опрема за сообраќајната полиција, одлична меѓуинституџионална соработка со РСБСП