Автомобили
Истакнат списокот на автомобили од кој сопствениците биле најмногу задоволни, „Dacia“ високо на врвот…

Новото истражување открива кои компании произведуваат најсигурни автомобили, како и кои модели на автомобили се издвојуваат во овој поглед.
Сосема очекувано, Lexus се појави како најсигурен бренд на годината, при што Lexus NX е најсигурниот модел на индивидуален автомобил, со речиси совршен резултат. Околу 6.000 луѓе учествуваа во индексот на задоволство на искрениот Џон, кој може да им помогне на оние кои планираат да купат ново возило.
Lexus е лидер кога станува збор за задоволството на сопствениците, со вкупен резултат од 92,37 проценти. Јапонската премиум марка, исто така, беше најдобро рангирана во Велика Британија за доверливост, со просечна оценка од 9,89 од 10.
Dacia е втора со индекс на задоволство на клиентите од 92,16 проценти, додека Tesla е веднаш зад со 92,12 проценти. Ова е прв пат производителот на електрични автомобили со седиште во Тексас да се појави во индексот на задоволство на искрениот Џон.
Уште два премиум производители, Порше (90,91 отсто) и Јагуар (90,53 отсто), ги комплетираа првите пет брендови според параметарот за задоволство на сопственикот.
Најновата верзија на Hyundai Tucson е најдобриот автомобил во Велика Британија за задоволство на клиентите во овогодинешната студија, со просек од 96,64 проценти.
Достапен како хибриден, plug-in хибриден или чист електричен модел, тој е пофален за неговите добри перформанси, леснотијата на возење и доверливоста.
Најлошо кога станува збор за задоволството на сопственикот беше класата на Mercedes-Benz GLC (година на моделот 2015-2022). Причината се високите трошоци за поправка и лошата економичност, па затоа доби вкупна оценка од 80,98 отсто. Следи Toyota RAV4 (модел 2013-2019) на второ место со 85,07 проценти, додека трета е Ford Fiesta (2013-2017) со 85,62 проценти.
Секоја година, HonestJohn.co.uk ги поканува сопствениците на автомобили да ги оценат своите возила (со 10 што е максималниот резултат) во неколку важни области. Тие вклучуваат економичност, доверливост, практичност и безбедност, како и перформанси на автомобилот, удобност и леснотија на возење.
Ден Пауел, уредник на HonestJohn.co.uk, коментира: „Силниот ранг на Lexus во индексот на задоволство на HonestJohn е конзистентен, со тоа што јапонската марка е најдобра во 2017 и 2020 година.
Сега повторно го врати првото место со фантастичен индекс од 92,37 отсто во однос на задоволството на сопствениците. Lexus, исто така, води во категоријата на најсигурни автомобили, со NX (2014-2021) оценет како најсигурен модел во ОК.
Електричните автомобили се појавија и во овогодинешното истражување, а Tesla за прв пат се појави во топ 10.
Треба да се издвојат и Hyundai Kona Electric и Kia e-Niro, кои покажуваат дека новите електрични автомобили се задоволувачки како и нивните еквиваленти на бензин и дизел.
– „Ние во HonestJohn.co.uk се гордееме со нашата репутација за давање искрени и непристрасни совети за сите аспекти на автомобилизмот. Затоа секоја година ги испитуваме нашите читатели за да ги споделиме со нас доброто, лошото и грдото за поседување автомобил. .“ – за медиумите истакнаа од корпорацијата.
Во прилог ви ја преставуваме скалата на најсигурни марки на автомобили хронолошки:
Lexus (92,37 проценти)
Дачија (92,16 проценти)
Тесла 92,12 проценти)
Порше (90,91 проценти)
Јагуар (90,53 проценти)
Тојота (90,35 проценти)
Hyundai (90,16 проценти)
Kia (90,13 проценти)
Land Rover (89,93 проценти)
Субару (89,72 проценти)
Најсигурни автомобили
Lexus NX (2014 – 2021)
Hyundai Tucson (2021-)
Kia XCeed (2019-)
Skoda Superb (2015-)
Jaguar XF (2015-)
Jaguar F-Pace (2016-)
Toyota Auris (201 – 2019)
Dacia Duster (2018-)
BMW i3 (2013 – 2022)
Toyota RAV4 (2019-)
/HonestJohn.co.uk
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хроника12 часа
Утрово кичевчанец со секира уби татко, неговата мајка е во неконтактибилна состојба
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Македонија1 ден
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза2 дена
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија2 дена
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина1 ден
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје
-
Скопје12 часа
Кривична пријава против турски државјанин за обид за убиство во Скопје, одреден му е притвор