Автомобили
Како безбедно да го исчистите африканскиот песок од автомобилот
Африканскиот песок станува сè почеста појава во нашите краишта, оставајќи траги на терасите, олуците, градинарскиот мебел, но и на автомобилите. Иако многумина се обидуваат да го избришат со сува крпа, ова може да предизвика повеќе штета отколку корист.
Правилен начин за чистење на песокот од автомобилот
За ефикасно и безбедно чистење на автомобилот од песок, потребно е да се користи доволно вода. Ако се обидете да го исчистите рачно без доволно влага, честичките од песок може да се втријат во бојата со сунѓерот и да предизвикаат гребнатини. Затоа, најдобро решение е да го однесете автомобилот во автоперална, каде што ќе се измие со голема количина вода во неколку фази.
По основното миење, препорачливо е рачно да ги избришете металните површини со добро навлажнета крпа. Важно е редовно да ја исплакнувате крпата за да спречите повторно акумулирање на прашина и песок.
Чистење на внатрешноста на автомобилот
За да проверите дали песокот навлегол во внатрешноста, поминете со бела крпа преку средишниот дел на таблата. Ако крпата пожолти, тоа е знак дека песокот се наталожил и внатре. Во тој случај, прво исчистете со правосмукалка, а потоа избришете ги површините со влажна крпа или соодветно средство за чистење на внатрешноста.
Заменете го филтерот во кабината
Ако веќе е време за замена на филтерот во кабината, направете го тоа што поскоро. Песокот и прашината може да се акумулираат во филтерот, што може да влијае на квалитетот на воздухот во возилото. Во зависност од моделот на автомобилот, филтерот може да се замени самостојно, а доколку не сте сигурни, најдобро е да се консултирате со механичар.
Со правилен пристап, можете да го заштитите автомобилот од оштетувања и да го одржувате чист и безбеден, дури и кога африканскиот песок е најзастапен.
Извор: Danas
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (9 мај)
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хроника1 ден
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје1 ден
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела
-
Временска прогноза10 часа
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија9 часа
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Македонија3 минути
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила