Автомобили
Како да ја зголемите ефикасноста на клима уредот во автомобилот?
Топлото време никако да престане, па сепак треба да ја вклучиме климата, било во нашиот дом или во автомобилот. Но, кога го користат клима уредот во својот автомобил, многу луѓе често прават грешки што доведуваат до намалување на нивната ефикасност.
Многу клими во возилата страдаат од неквалитетно одржување, па затоа кај некои марки на автомобили неопходно е да се замени филтерот за клима веќе по 15.000 километри. На овој начин клима уредот ќе работи поефикасно, а ќе спречи и ширење на мувла и бактерии.
Кога влегувате во автомобилот, подобро е да ги отворите вратите и прозорците пред да ја вклучите климата. Со оваа едноставна процедура, температурата може значително да се намали. Откако автомобилот ќе се проветри, можете да влезете, да ги затворите вратите и прозорците и да ја вклучите климата.
За да се постигне рамномерна распределба на протокот на воздух, отворите за вентилација треба да бидат насочени нагоре, а не кон лицата на патниците. Уште подобро е да вклучите отвори што одат по шофершајбната. Со оваа едноставна процедура, воздухот подобро тече низ внатрешноста на автомобилот.
Веднаш по влегувањето во автомобилот, може да биде корисно да го вклучите внатрешното кружење неколку минути бидејќи тоа ќе ја излади кабината на автомобилот уште побрзо. По неколку минути, вклучете го доводот на надворешен воздух. Ова ќе му овозможи на системот да го дистрибуира протокот на воздух порамномерно и поефикасно.
Во некои области, може да биде прилично кул наутро во лето. Сепак, често е мудро веднаш да ја вклучите климатизацијата. Ова го спречува замаглувањето на прозорците кога надворешната температура ќе почне благо да расте
/HAK Review.
Автомобили
(ВИДЕО) „Mazda CX-80“ е прогласен за најдобар голем „SUV“ во својата класа од „Euro NCAP“
Целосно новата Mazda CX-80 е прогласена за најдобар голем SUV во својата класа од страна на Euro NCAP во својата најнова серија тестови. Ова престижно признание ја потврдува посветеноста на Mazda за безбедност и иновативност…
Во 2024 година, Euro NCAP тестираше вкупно 44 автомобили, при што Mazda CX-80 стана најдобар автомобил во категоријата големи SUV, тесно победувајќи го Audi Q6 e-tron. Ова признание е доказ за посветеноста на Mazda да обезбеди највисоко ниво на безбедност на своите клиенти.
Mazda CX-80 постигна извонреден резултат од 92% во категоријата за заштита на возрасни патници, со максимални оценки во тестовите за страничен и заден удар. Во категоријата за заштита на децата, тој постигна импресивни 88%, обезбедувајќи највисоко ниво на заштита за помладите патници. Автомобилот постигна резултат од 84% за заштита на ранливите учесници во сообраќајот, што ја истакнува посветеноста на Mazda за безбедноста на пешаците и велосипедистите. Дополнително, тој постигна резултат од 79% во категоријата системи за помош на возачот, што ја истакнува посветеноста на Mazda да ги опреми своите возила со најновите безбедносни технологии.
Супериорните безбедносни перформанси на Mazda CX-80 ја надополнуваат неговата удобност, практичност и разноврсност, со што се истакнува во сегментот SUV со седум седишта. Направен во Јапонија, овој предводник на Mazda го отелотворува дизајнот и инженерската извонредност на Mazda. Извонредните безбедносни оценки ја одразуваат посветеноста на Mazda за безбедноста на клиентите. Оценката за пет ѕвезди е поддржана од модуларната флексибилна архитектура на Mazda (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture), која ги подобрува карактеристиките на возењето со мотор поставен напред, погон на задните тркала и погон на сите тркала со акцент на погонот на задните тркала. Со три реда седишта, CX-80 е најпространото возило во европската гама на Mazda, кое нуди удобност, разновидност, напредна технологија и Mazda возни перформанси.
Основана во 1996 година со цел да ја подобри безбедноста на возилата, Euro NCAP годишно ја доделува титулата „Најдобар во класата“ на автомобилите со највисоки оценки, помагајќи им на потрошувачите да ги изберат најбезбедните возила за нивните потреби. За да го одреди рејтингот „Најдобар во класата“, Euro NCAP пресметува пондериран збир на бодови во четири области за проценка на безбедноста: заштита на возрасни патници, заштита на деца, заштита на пешаци и системи за помош на возачот. Овој вкупен резултат се користи за споредба на автомобилите. Автомобилите се квалификуваат за „Најдобри во класата“ врз основа на оценките што ги добиваат за моделите со основна безбедносна опрема.
Извор: Mazda Press
Автомобили
Новиот Fiat 500 пристигнува наесен, но веќе се појавија два проблеми
Отсуството на „обичниот“ Fiat 500 сериозно влијае на италијанскиот производител. Моделот, чие производство беше прекинато по 17 години, се очекува да добие наследник оваа есен, но веќе се појавија два потенцијални проблеми: едниот е во форма на Grande Panda, а другиот поради потенцијално високата цена.
Во сенка на заживувањето на брендот Lancia и зајакнувањето на Alfa Romeo, малата 500, која беше профитабилна цели 17 години, остана запоставена. Со нетрпение се очекува неговото враќање, бидејќи електричната Panda предизвикува големи трошоци – ниту производството ниту продажбата не одат според планот.
Panda не може да ја пополни празнината
Празнината што ја остави Fiat 500 е преголема, а сегашната (стара) Panda не може сама да ја пополни. Иако Panda моментално е најевтиниот модел на италијанската марка, таа е „крпеница“ бидејќи е оптоварена со години, пишува Klix.ba.
Доцнењето на Grande Panda
Сепак, враќањето на хибридниот Fiat 500 ќе мора да ги натера Италијанците да бидат пофлексибилни. Во исто време, Fiat го одложува лансирањето на новата Grande Panda во сите европски земји, што е дел од „тивка“ стратегија која само ја продолжува агонијата на брендот.
Ако се оди според планот, новата Panda би требало да пристигне низ ЕУ пред март, а нарачките се веќе отворени, бидејќи новиот Fiat 500 пристигнува од Торино во ноември.
Иконскиот италијански градски автомобил ќе мора што поскоро да го надополни непродадениот волумен на електричниот модел 500 и да ја врати репутацијата што бензинскиот модел ја имаше до пролетта минатата година.
Цената како клучно прашање
Се би можело да се реши доколку цената е прифатлива. Италијанците беа принудени да ја реконструираат платформата на електричниот модел 500 за да вградат мотор со внатрешно согорување и хибриден систем на претходно испразнетиот преден простор. Тоа повлекува дополнителни трошоци кои логично се рефлектираат во продажната цена.
Но, тоа не е единствениот проблем – Grande Panda исто така претставува конкуренција во рамките на истата марка, а двата модели се базираат на ретро дизајн. Најевтиниот 500 Electric во Италија чини 29.500 евра, без еколошки бонус, па Италијанците би морале да ја спуштат цената на најевтиниот хибрид на околу 20.000 евра за да бидат конкурентни.
Дополнително, би морале да ја задржат разликата во однос на механички идентичното Grande Panda од најмалку 3.000 евра. Ефектот на канибализација е неизбежен, а 500 Hybrid ќе биде успешен само кај оние кои го обожаваат стилот на овој мал шармер.
Извор: B92
Автомобили
САД размислува за забрана на кинеските возила: Причини и последици
Администрацијата на САД, предводена од претседателот во заминување Џо Бајден, ги финализира правилата кои би можеле практично да ги елиминираат кинеските автомобили и камиони од американскиот пазар.
Потенцијална забрана заради национална безбедност
Според извештаите на „Ројтерс“, Министерството за трговија на САД предложило целосна забрана за клучниот кинески софтвер и хардвер во возилата поврзани на интернет. Забраната би стапила на сила постепено, почнувајќи со возилата произведени во 2027 година (софтвер) и 2029 година (хардвер).
Оваа мерка е мотивирана од стравот од:
- Масовен надзор: Возилата опремени со камери, микрофони и системи за навигација би можеле да собираат чувствителни податоци за движењата и навиките на граѓаните.
- Шпионажа и саботажа: Потенцијална злоупотреба на технологијата за хакирање, особено кај автономните возила.
Што се опфаќа со забраната?
Предложените мерки важат не само за кинеските возила, туку и за рускиот софтвер и хардвер. Исклучоци би можеле да се направат за:
- Тешки комерцијални возила над 4,5 тони: Ова ќе им овозможи на компании како BYD да продолжат со производство на електрични автобуси во Калифорнија.
- Стар кинески софтвер: Под услов да не се одржува од кинески компании.
Реакции од индустријата
- Polestar и Volvo: Шведските брендови, во сопственост на кинеската Geely, предупредија дека предложените правила може целосно да го блокираат нивниот пристап до американскиот пазар.
- Американските производители: Компании како General Motors и Ford би можеле да продолжат да увезуваат одредени возила од Кина доколку се обезбеди соодветно одобрение.
- Алијансата за автомобилски иновации: Претставувајќи ги гиганти како Toyota, Volkswagen и Hyundai, неуспешно побара дополнителна година за усогласување со новите правила.
Новоизбраниот претседател Трамп
Со стапување на функцијата, Доналд Трамп најавува целосна забрана за увоз на кинески автомобили, но би дозволил нивно производство во САД. Овој чекор е во согласност со претходните политики на администрацијата на Бајден, која воведе високи царини за кинеските електрични возила и санкции за клучни кинески компании како CATL.
Американската стратегија ги рефлектира зголемените тензии со Кина, ставајќи ја националната безбедност како приоритет наспроти економските интереси.
Извор: B92
-
Македонија2 дена
Од ноќеска ново поскапување на дизел и бензин горивата, ова е новата цена
-
Кичево1 ден
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза2 дена
Утре брз влажен бран ќе донесе локални врнежи од дожд и снег на планините
-
Македонија2 дена
(ФОТО) Вчера чесниот Крст во Ростуше на река Радика го фати младиот Климент Танески
-
Македонија2 дена
Лице од Радовиш пробал да пренесе 6 мигранти од Непал и Индија, бегал од Полицијата и удрил во работна машина
-
Гејминг1 ден
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала