Автомобили
Како да одредите колку километри остануваат пред да се потроши батеријата на ЕВ

Проценките за опсегот на електричните автомобили, предвидени од компјутерите, не се секогаш точни и нивната доверливост може да варира од марка до марка. Ова не е изненадувачко, имајќи предвид бројните променливи кои влијаат на опсегот. Tesla открива кои точно фактори се вклучени во пресметката на опсегот, што се прикажува на екранот на електричните возила (EV).
Your car does the math for you.
When calculating a route & battery % on arrival, Tesla navigation takes into account:
– Wind speed & direction
– Elevation/grade
– Traffic speed
– Avg acceleration/deceleration
– Ambient temperature
– Humidity & pressure
– Solar load & cloud… https://t.co/nTDJczTthu pic.twitter.com/gbt6PCFIH7— Tesla North America (@tesla_na) November 14, 2023
Следните елементи се земени во предвид при пресметката на опсегот на Tesla:
- Брзина и насока на ветерот
- Висина
- Брзина на сообраќајот
- Просечно забрзување/забавување
- Амбиентална температура, влажност и атмосферски притисок
- Сончева светлина и облачност
- Процент на полнење на батеријата
- Почетна температура на батеријата
- Вкупна тежина на возилото
- Отпорност на тркалање
- Коефициент на отпорност на воздух
- Потрошувачка на греење/ладење
- Потрошувачка на енергија специфична за возилото (нпр. носач за велосипеди)
- Предупредување на батеријата
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (5 мај)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за вторник (6 мај)
-
Временска прогноза2 дена
По детални информации околу временската метео прогноза која носи дожд и нестабилност
-
Култура20 часа
Денес се слави „Ѓурѓовден“, главен обичај за овој ден е плетење венец од билки, ова се останатите народни и традиционални верувања
-
Македонија1 ден
Ноќеска мало намалување на цената од нафтените деривати
-
Автомобили22 часа
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили
-
Македонија9 часа
На Табановце уапсен грк, во возилото пронајдена марихуана
-
Македонија3 часа
Прилеп: Седумгодишно дете случајно стартувало автомобил и ја повредил сестричката