Технологија
Kaspersky им оддаде стручни обуки за „Интерпол“

Компанијата Kaspersky спроведе серија стручни обуки (Kaspersky Expert Training) за полицајците на ИНТЕРПОЛ, откривајќи нови, напредни стратегии за откривање и ублажување на последиците од сајбер заканите. Kaspersky Global Research and Analysis Team (GreAT) и експертите на GERT обезбедија обука за обратно инженерство и одговор на инциденти.
Од септември до декември 2023 година, службениците на ИНТЕРПОЛ добија обука за обратно инженерство 101, насочено обратно инженерство на малициозен софтвер и одговор на инциденти на Windows. Овие обуки се дел од договорот за соработка потпишан од Касперски и ИНТЕРПОЛ во 2019 година. Онлајн курсевите предводени од експерти од GReAT и GERT беа придружени со сесија на прашања и одговори во живо. Обуката се одржа и во виртуелната лабораторија Kaspersky – безбедна онлајн средина, специјално создадена за подобрување на практичните вештини.
Курсот за обратно инженерство за насочен малициозен софтвер беше најпопуларен меѓу службениците на ИНТЕРПОЛ, каде што научија како да анализираат вистински малициозен софтвер, како да ги менуваат инженерските злонамерни документи и како да ги совладаат напредните функции на алатките за обратно инженерство. За време на курсот Reverse Engineering 101, фокусот е на основите на програмските јазици за асемблирање и Go, како и како да се обратат инженерските програми напишани во C++ и како самостојно да се анализира синџирот на вируси.
Курсот за одговор на инциденти на Windows ги научи претставниците на ИНТЕРПОЛ како да детектираат и реагираат на инцидент, да анализираат и да разберат различни техники за напад, вклучително и разликување помеѓу напредни постојани закани (APT) и други закани.
„Кога станува збор за борбата против сајбер криминалот, важно е јавниот и приватниот сектор да работат во синергија, преку обезбедување постојана размена на информации за заканите и со ширење на знаењето. Kaspersky е во првите редови во борбата против сајбер заканите и, благодарение на глобалниот надзор, тие се првите што знаат за новите закани, што им овозможува да развијат и подобрат алатки за брз одговор и ублажување. Ние веруваме во моќта на споделување знаење и соработка: со објавување на нашето истражување за сајбер заканите, споделување податоци и организирање обуки, заедно со нашите партнери, се стремиме да создадеме свет кој е поотпорен на сајбер заканите“, рече Јулија Шличкова, Вице Претседател за односи со јавноста во Kaspersky.
– „Учеството на обуките организирани од компанијата Kaspersky значително ги подобрува способностите и вештините на нашите вработени при истражување на сајбер криминалот. Ваквите курсеви помагаат дополнително да се обучат вработените да анализираат и да предупредуваат од сајбер заканите со цел да се спроведат законите што е можно поефективно. Оваа соработка повторно ја истакнува важноста на синергијата меѓу органите за спроведување на законот и приватниот сектор“, истакна Крег Џонс, директор на Одделот за компјутерски криминал на ИНТЕРПОЛ.
Истражувачите на Kaspersky обезбедуваат обука за полицајците на ИНТЕРПОЛ од 2019 година, а практиката ќе продолжи и во 2024 година.
Експертската обука на Kaspersky ја користат бројни организации и академски институции за да ги подобрат своите вештини во борбата против компјутерскиот криминал. Од почетокот на онлајн едукативната програма, експертите на Kaspersky обучија повеќе од 2.000 специјалисти од 50 земји ширум светот. Обезбедувајќи стручно знаење преку 10 едукативни курсеви, тие го споделуваат своето знаење за напредни тактики и стратегии во обратно инженерство, откривање закани, одговор на инциденти и повеќе – со курсеви прилагодени на учесниците.
Магазин
Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify

По повеќе од седум години најави и одложувања, Spotify конечно воведува lossless квалитет на звук – функција што корисниците одамна ја посакуваа.
Бесплатна надградба за Premium корисниците
Новата опција ќе биде достапна за сите Spotify Premium корисници во 50 земји, и тоа без дополнителни трошоци. Во следните два месеци, милиони љубители на музика ќе можат да уживаат во новото искуство на слушање.
Корисниците ќе добијат известување во апликацијата кога функцијата ќе стане активна. Потоа, преку поставките за квалитет на звук, ќе можат да ја вклучат опцијата.
Кога е активирана, на лентата за репродукција ќе се појави посебен индикатор, а Spotify lossless ќе функционира преку компатибилни уреди како Sony, Bose, Samsung и Sennheiser. Поддршка за Sonos и Amazon се очекува веќе следниот месец, пренесува The Verge.
Ограничувања и споредба со конкуренцијата
Иако ова е голем чекор напред, постои едно ограничување: Spotify lossless оди до 24-битен / 44,1 kHz FLAC формат. Од друга страна, конкуренцијата – Apple Music, Tidal и Qobuz – нуди повисок квалитет.
Сепак, за просечниот слушател разликата е речиси незабележлива. Ова остава простор Spotify во иднина да лансира и понапредна, „deluxe“ верзија за вистинските аудиофили.
Каде стои YouTube Music?
Интересно е што со овој потег, YouTube Music останува единствената голема музичка платформа без lossless поддршка – и засега нема индикации дека тоа наскоро ќе се промени.
Извор: Blic
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (13 септември)
-
Хроника2 дена
Комбе со работници паднало од експресниот пат Штип – Радовиш, неофицијално има жртви и повредени
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за недела (14 септември)
-
Свет1 ден
Денес во Киргистан беше регистриран силен земјотрес
-
Скопје2 дена
СВР Скопје: Кривична пријава против двајца скопјани, одгледувале канабис во нивните дворови
-
Автомобили2 дена
BMW и Qualcomm развиваат систем за помош при управување „Snapdragon Ride Pilot“
-
Магазин2 дена
Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify
-
Lifestyle2 дена
Работи што генерацијата Z не сака да ги работи