Автомобили
(ВИДЕО+ФОТО) Кичевчанецот Бојоски уште еднаш докажа дека е професионалец зад воланот и маестрално извози на авто-слаломот во Прилеп
Пред неполни два часа заврши овогодинешниот авто-слалом во Прилеп во организација на „Федерација на историски возила“„Олд тајмер клуб, Автомото – Класика“ и „Општина Прилеп“ но со меморијален карактер поради трагично починатото младо момче Стефан Столески.
И оваа година натпреварите се одржаа во три категории, додека нашиот кичевчанец Кристијан Бојоски се натпреваруваше во класа 3 заедно со уште 11 учесници, рекорден број во таа категорија. Бојоски заврши на четвртата позиција со извозено време 1:40 и покрај стартните проблеми со возилото тимот на „Adler“ успеа во најкус можен рок тоа да го санира и се стартуваше.
Кристијан Бојоски – професионален возач: „Најмалце е битно кое место ќе го освоиш, секој натпревар на време е посебно доживување, најбитно е дружењето, имавме мали проблеми со менувачот, на самиот старт но потоа и во самиот слалом имав исто така проблем но, што е тоа е, се враќаме со 4-то место и без награда. Верувам дека ќе се поправиме следен пат, за мене сте вие мојата победа и поддршка, моето семејство, спонзорите „Аuto Star, Adler, Биодент и останатите“ како и вашиот медиум како генерален покровител. Вoeдно сакам да им честитам на сите учесници и професионалци што дадоа свој придонес, како и на организаторите кои ја негуваат традицијата долги години“ – за Порта.мк истакна шампионот.
Мал дел од атмосферата преку видео и неколку фотографии од нашиот тим, уживајте!
Видео:
Фотографии:
Автомобили
Претставен првиот квантен мотор без фосилни горива
Во напредокот на модерната технологија што ја менува парадигмата, научниците од Кинеската академија на науки развија квантен мотор кој користи квантно спојување како „гориво“. Квантното спојување е феномен каде што две честички се во состојба на суперпозиција, при што нивните информации се нераскинливо поврзани, без оглед на растојанието меѓу нив.
Овој мотор работи благодарение на термодинамичкиот процес во кој честичките минуваат од почетната состојба во високо сврзани состојби. Студијата, објавена во списанието *Physical Review Letters*, користи атоми на калциум во јонска стапица за да покаже дека спојката може да произведе корисна енергија.
Како работи моторот?
Моторот може да се спореди со четиритактен мотор:
Апсорпција на фотони: Атомите апсорбираат фотони од црвениот ласер.
Проширување и компресија: атомите се шират, се поврзуваат со квантен полнеж и потоа се компресираат
Спојување како гориво: со преминување во споена состојба, честичките генерираат енергија.
Тимот анализирал преку 10.000 експерименти со јони на калциум и открил дека повисоките нивоа на спојување ја зголемуваат механичката ефикасност.
Иднината на квантните мотори
Во моментов, квантните мотори работат само на температури блиску до апсолутна нула, што ја ограничува нивната практична употреба. Сепак, понатамошното истражување може да овозможи примена на овие мотори за напојување на квантни компјутери и сложени електронски кола, пишува Popular Mechanics.
Извор: benchmark.rs
Автомобили
Четири децении од легендарниот Mercedes W124
Mercedes-Benz го одбележува 40-годишниот јубилеј од претставувањето на серијата W124, која во 1993 година беше преименувана во E-Class. Се смета за еден од најдолготрајните и најиздржливи модели на брендот, за кој љубителите велат дека Мерцедес никогаш повеќе нема да направи нешто слично.
Конкуренција и варијанти
Претставен како наследник на серијата W123, моделот W124 беше директен ривал на BMW Серија 5 E28 и Audi 100. Се произведуваше повеќе од 10 години и беше достапен во четири варијанти: седан, караван (T-Modell), купе и кабриолет.
На почетокот, моделот нудеше четирицилиндрични бензински и дизел мотори, но Mercedes подоцна воведе и верзии со V8 мотори за ентузијастите.
Иконични модели
Во 1990 година, Mercedes-Benz го претстави 500 E, развиен во соработка со Porsche. Оваа верзија беше опремена со 5.0-литарски V8 мотор кој произведуваше 326 коњски сили, достигнувајќи од 0 до 100 km/h за само 5,5 секунди, со максимална брзина ограничена на 250 km/h.
Во 1993 година, серијата W124 доби нов идентитет како E-Class, заедно со лансирањето на C-Class како наследник на серијата 190. Исто така, беше претставен E 60 AMG, врвна верзија со 6.0-литарски V8 мотор кој развиваше 381 коњска сила.
Технолошки иновации
Моделот W124 воведе значајни иновации за тоа време:
- Аеродинамичен дизајн на каросеријата.
- Напредни системи за пасивна безбедност, вклучувајќи воздушни перничиња и челични панели со висока јачина.
- Првиот систем за погон на четири тркала познат како 4MATIC.
- Бришачи на шофершајбната кои покриваат целосна површина.
Серијата W124 останува симбол на инженерската извонредност на Mercedes-Benz, поставувајќи нови стандарди во индустријата.
Извор: Klix
Автомобили
Како правилно да ги напумпате гумите во зима: совети за побезбедно возење
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за понеделник (2 декември)
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за вторник (3 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Влажната концентрација продолжува во нашиот регион, до утрово најмногу дожд наврна во Демир Капија дури 127л на метар квадратен
-
Македонија2 дена
Сообраќајот кон Охрид, Кичево се одвива редовно и нормално по влажни коловози
-
Кичево7 часа
Во сабота е првата проба на најмилите дечиња за кичевската „Бадникова поворка 2025“, нека биде до сега најголема, а сите дечиња гласно да го опеат Христовото Рождество!
-
Временска прогноза8 часа
Долгорочна временска анализа: Месец декември ни носи чести врнежи од снег и дожд, а ќе биде постудено од ланска година!
-
Автомобили1 ден
Претставен првиот квантен мотор без фосилни горива
-
Спорт11 часа
Комисијата за натпревари одлучи следните две кола да се одиграат без публика