Автомобили
Кои автомобили имале најмногу вратена километража во 2022 година?
Враќањето на километражата на возилото останува вообичаена практика на пазарот на користени возила. И покрај тоа што купувачите се повеќе се претпазливи за измамите со автомобили, новата студија на carVertical покажува дека ризикот од купување возило со ваков тип на измама е сè уште многу висок.
Измамата на километражата не значи само високи трошоци за одржување – исто така значително ја намалува вредноста на автомобилот. Со загубите од измами со километража проценети на 8,77 милијарди евра годишно (според студијата на Службата за истражување на Европскиот парламент), важно е да се дознае повеќе за ова скапо прашање.
Германските автомобили се најпогодени од измамите со километражата
Компанијата за историја на возила carVertical анализираше 1,11 милиони извештаи за историјата во изминатите 12 месеци на 24 пазари, покривајќи ги САД и поголемиот дел од Европа.
Студијата откри дека автомобилот со најчесто вратена километража е луксузниот седан Audi A8. Од сите A8 проверени на платформата, 30,6% имале фалсификувана километража, што значи дека речиси секој трет користен Audi A8 може да има лажна километража.
Всушност, 6 од првите 10 автомобили беа скапи германски возила, како што се Audi A7, BMW X5, BMW Серија 7 и Volkswagen Touareg. Нивната висока цена (а со тоа и висок потенцијал за профит) ги прави овие возила совршена цел за измамниците на километражата на пазарот на половни автомобили.
Меѓу моделите од другите производители на листата со најмногу измами од овој тип, го гледаме и Ford Mustang на второто место (25,7%), Ford Fusion на 10-тото (22%), Volvo KSC70 на 14-тото (21,1%). , а Opel Insignia на 19 место (19,5%).
На хибридите и електричните возила може да им биде вратена километражата
Традиционално, користените возила со бензински и дизел мотори имаат најголем удел на пазарот на половни автомобили, што значи дека се во центарот на измамите со километражата. Сепак, зголемената побарувачка за помалку загадувачки автомобили брзо го менува пејзажот.
Според студијата, типот на моторот не е добар показател дали возилото најверојатно ќе биде загрозено од оваа незаконска акција. Додека за некои модели, како што е серијата 7 на БМВ, бензинот и дизелот веројатно ќе продолжат да бидат поверојатни цели отколку хибридите, за други автомобили се чини дека тоа не е случај.
На пример, кај Volkswagen Jetta, хибридниот погон има позначаен удел на автомобили со повратена километража (27%) од дизелот (24,1%) или бензинската верзија (22,4%).
Зголемениот број на електрични автомобили со фалсификувана километража сугерира дека купувачите треба да бидат повнимателни. Додека вкупниот удел на електрични возила со вратена километража (13,4%) е помал од европскиот просек (15,6%), разликата е занемарлива. Покрај тоа, купувањето електричен автомобил со фалсификувана километража може да доведе до големи сметки за поправка.
Електричните автомобили може да претставуваат најголем ризик во овој случај, бидејќи деградираните батерии значат скапи поправки. Како такво, одредувањето на вистинската километража игра уште поважна улога кога барате користен електричен или хибриден автомобил.
/Danas
Автомобили
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“
Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.
Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).
Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.
За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.
Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.
Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.
Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:
- Alfa Romeo Junior
- Citroen C3/e-C3
- Cupra Terramar
- Dacia Duster
- Hyundai Inster
- Kia EV3
- Renault 5 /Alpine A290
Извор: caroftheyear.org
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
-
Кичево1 ден
(ФОТО) На кичевско „Китино Кале“ наши сограѓанки од граѓанското здружение “Sunshine Kids” организираа културен настан „Мојот шарен град“
-
Спорт11 часа
(ФОТО) Во дерби мечот против „Еврогол“ од Прилеп, ФК Кичево денес оствари важна победа во одлично прикажана игра
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за недела (17 ноември)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за понеделник (18 ноември)
-
Временска прогноза7 часа
Суво и стабилно до вторник, од среда нов влажен воздушен бран кој ќе донесе повремени врнежи од дожд, додека на планините снег
-
Временска прогноза1 час
Попоски доцна вечерва издаде уште едно метео предупредување за силен ветер, на планинските места тој ќе достигне брзина до 100 км/ч
-
Спорт4 часа
Сејдини поднесе оставка од претседател на ФФМ, УО закажа вонредно изборно собрание за 22-ри декември
-
Спорт8 часа
(ВИДЕО) Миовски донесе нова победа на Македонија, овој пат против Ф.Острови – нов рекорд на нашата селекција без примен гол