Автомобили
Кои автомобили имале најмногу вратена километража во 2022 година?

Враќањето на километражата на возилото останува вообичаена практика на пазарот на користени возила. И покрај тоа што купувачите се повеќе се претпазливи за измамите со автомобили, новата студија на carVertical покажува дека ризикот од купување возило со ваков тип на измама е сè уште многу висок.
Измамата на километражата не значи само високи трошоци за одржување – исто така значително ја намалува вредноста на автомобилот. Со загубите од измами со километража проценети на 8,77 милијарди евра годишно (според студијата на Службата за истражување на Европскиот парламент), важно е да се дознае повеќе за ова скапо прашање.
Германските автомобили се најпогодени од измамите со километражата
Компанијата за историја на возила carVertical анализираше 1,11 милиони извештаи за историјата во изминатите 12 месеци на 24 пазари, покривајќи ги САД и поголемиот дел од Европа.
Студијата откри дека автомобилот со најчесто вратена километража е луксузниот седан Audi A8. Од сите A8 проверени на платформата, 30,6% имале фалсификувана километража, што значи дека речиси секој трет користен Audi A8 може да има лажна километража.
Всушност, 6 од првите 10 автомобили беа скапи германски возила, како што се Audi A7, BMW X5, BMW Серија 7 и Volkswagen Touareg. Нивната висока цена (а со тоа и висок потенцијал за профит) ги прави овие возила совршена цел за измамниците на километражата на пазарот на половни автомобили.
Меѓу моделите од другите производители на листата со најмногу измами од овој тип, го гледаме и Ford Mustang на второто место (25,7%), Ford Fusion на 10-тото (22%), Volvo KSC70 на 14-тото (21,1%). , а Opel Insignia на 19 место (19,5%).
На хибридите и електричните возила може да им биде вратена километражата
Традиционално, користените возила со бензински и дизел мотори имаат најголем удел на пазарот на половни автомобили, што значи дека се во центарот на измамите со километражата. Сепак, зголемената побарувачка за помалку загадувачки автомобили брзо го менува пејзажот.
Според студијата, типот на моторот не е добар показател дали возилото најверојатно ќе биде загрозено од оваа незаконска акција. Додека за некои модели, како што е серијата 7 на БМВ, бензинот и дизелот веројатно ќе продолжат да бидат поверојатни цели отколку хибридите, за други автомобили се чини дека тоа не е случај.
На пример, кај Volkswagen Jetta, хибридниот погон има позначаен удел на автомобили со повратена километража (27%) од дизелот (24,1%) или бензинската верзија (22,4%).
Зголемениот број на електрични автомобили со фалсификувана километража сугерира дека купувачите треба да бидат повнимателни. Додека вкупниот удел на електрични возила со вратена километража (13,4%) е помал од европскиот просек (15,6%), разликата е занемарлива. Покрај тоа, купувањето електричен автомобил со фалсификувана километража може да доведе до големи сметки за поправка.
Електричните автомобили може да претставуваат најголем ризик во овој случај, бидејќи деградираните батерии значат скапи поправки. Како такво, одредувањето на вистинската километража игра уште поважна улога кога барате користен електричен или хибриден автомобил.
/Danas
Автомобили
Ford открива повеќе за новите буџетски возила

Најавата доаѓа со големи очекувања
• Ford ќе открие повеќе информации за своите претстојни евтини електрични возила на настан што ќе се одржи на 11 август во Кентаки.
• Извршниот директор Џим Фарли најави дека ова ќе биде „момент на Модел Т“ за компанијата, посочувајќи дека се работи за голема пресвртница во нивната историја.
• Изјавата доаѓа во време кога одделот за електрични возила на Ford пријавува загуба од 1,3 милијарди долари во вториот квартал од 2025 година.
Проблеми со постоечките модели
• Продажбата на нивните врвни електрични возила, F-150 Lightning и Mustang Mach-E, опаѓа.
• Пазарната клима станува сè потешка, особено под втората администрација на Трамп, која покажува помала поддршка за EV индустријата.
Тајниот EV тим на Ford
• Фарли уште во февруари 2024 година потврди дека Ford има посебен тим кој работи на развој на поевтино електрично возило.
• Тимот го води Алан Кларк, поранешен извршен директор во Tesla, а во него се вклучени и експерти од компании како Tesla, Rivian, Apple и Lucid Motors.
Планови за иднината
• Првото возило на новата нискобуџетна EV платформа ќе биде пикап од средна големина.
• Лансирањето на ова возило е планирано за 2027 година.
• Ford изјави дека платформата ќе поддржува повеќе стилови на возила, наменети и за малопродажни и за комерцијални клиенти.
• Возилата ќе понудат и „персонализирани дигитални искуства“, што укажува на фокус кон софтвер и UX.
Конкуренцијата не мирува
• Во моментов, речиси и да нема електрични возила на американскиот пазар по цена под 30.000 долари.
• Но тоа наскоро ќе се промени:
-
Tesla планира да започне со продажба на поедноставен, можеби и помал Model Y уште оваа година.
-
General Motors ќе го врати Chevrolet Bolt во продажба следната година.
-
Стартапот Slate Auto, поддржан од Џеф Безос, ќе пушти во продажба евтин електричен пикап веќе кон крајот на 2026 година.
Извор: TechCrunch
Автомобили
Mercedes G-класата собори рекорд: произведен 600.000 примерок

Легендата продолжува
Веќе 46 години, Mercedes-Benz G-класата е симбол на луксуз, моќ и трајност. Позната по својот карактеристичен „кубен“ дизајн и извонредни теренски способности, G-класата штотуку достигна нова важна пресвртница.
Произведен е 600.000-тиот примерок на G-класата
Mercedes-Benz објави дека неодамна е произведен 600.000-тиот примерок – целосно електричниот модел G580 со EQ технологија, во боја Obsidian Black metallic. Возилото беше склопено во фабриката во Грац, Австрија, каде што се произведуваат сите G модели. Овој примерок нема да биде задржан, туку ќе биде продаден на клиент.
Популарноста на G-класата расте
Иако моделите од S и E-класата се произведуваат подолго време, G-класата стана вистинска икона. Побарувачката е висока, цената екстремна, а листите на чекање се протегаат со години. Според Mercedes, ова е и најиндивидуализираниот модел во понудата – над 90% од купувачите избираат барем една опција од „Manufaktur“, а во просек се избираат по три. Побарувачката за ексклузивни бои исто така расте, со над 20.000 нијанси достапни од минатата година.
Успехот на G-класата лежи во конзистентноста
Од нејзиното деби во 1979 година, G-класата значително еволуираше, но остана верна на своите корени. Силуетата речиси и не се сменила за скоро 50 години – реткост во денешната автомобилска индустрија. И покрај тоа што денес е побрза и полуксузна, G-класата сè уште нуди вистински теренски перформанси благодарение на класичната шасија и трите диференцијални блокади.
Рекордот зборува за растот на брендот
Оваа бројка од 600.000 возила е уште позначајна ако се земе предвид дека пред само две години, компанијата го одбележа производството на 500.000 примероци со специјално ретро издание. За споредба, на Mercedes му беа потребни три години за да премине од 400.000 на 500.000 примероци, што значи дека побарувачката сериозно расте.
Заклучок
Со својата препознатлива форма, теренски карактер и сè поголема електрификација, G-класата останува еден од најпосакуваните SUV модели на светскиот пазар. Следната пресвртница – 700.000 – не изгледа толку далечна.
Извор: B92
Автомобили
Полека, но сигурно: Германците преминуваат на електрична енергија

Бројот на новорегистрирани електрични автомобили во Германија значително се зголеми во јули. Според податоците на Федералната администрација за моторни возила, повеќе од 48.600 возила биле регистрирани како електрични, што претставува раст од 58% во споредба со истиот месец лани.
Клучни податоци:
-
Уделот на електричните возила на батерии (BEV) достигна 18,4% – што значи дека речиси секој петти нов автомобил е на електричен погон.
-
Високата побарувачка започна од почетокот на 2025 година, откако падна интересот во текот на 2024 година.
-
Во периодот јануари – јули 2025, регистрирани се над 297.000 нови BEV возила, што е зголемување од 38,4% споредено со истиот период во 2024 година.
Според Здружението на меѓународни производители на моторни возила (VDIK), растот се должи на зголемената понуда во поевтиниот сегмент.
„Зголемувањето го припишуваме на значително поголемата понуда на возила во сегментот на почетно ниво,“
изјави претседателката на VDIK, Имелда Лабе (Labbé).
„Во изминатите месеци, многу брендови воведоа нови модели кои се технички зрели и, што е уште поважно, достапни за широк спектар на клиенти.“
Тесла во опаѓање на германскиот пазар
Спротивно на позитивниот тренд, американскиот производител Tesla продолжува да се соочува со пад во продажбата. Во јули 2025, Tesla продала само околу 1.100 нови возила во Германија – што е пад од над 55% во споредба со истиот месец минатата година.
Општ пазар на автомобили во Германија
Во сите сегменти и типови на погони, во Германија во јули се регистрирани вкупно 264.802 нови патнички автомобили, што е пораст од околу 11% во споредба со претходната година.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (8 август)
-
Кичево15 часа
(ВИДЕО) Во кичевското село Мидинци денеска беше осветен новиот Крст, симбол на надеж и љубовта Божја кон луѓето
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за сабота (9 август)
-
Култура24 часа
Денеска се слави Преподобната маченичка Параскева, позната меѓународот како Св.Петка
-
Македонија2 дена
МВР изрече условна казна затвор и депортирање на германец поради говор на омраза, пред натпреварот Шкендија-Карабах
-
Македонија2 дена
РЦ Запад во координација со СВР Охрид санкционираа албански државјанки без регулиран престој
-
Lifestyle2 дена
Пет додатоци во исхраната што никогаш не треба да ги земате со кафе
-
Автомобили2 дена
Mercedes G-класата собори рекорд: произведен 600.000 примерок