Автомобили
Кои автомобили имале најмногу вратена километража во 2022 година?
Враќањето на километражата на возилото останува вообичаена практика на пазарот на користени возила. И покрај тоа што купувачите се повеќе се претпазливи за измамите со автомобили, новата студија на carVertical покажува дека ризикот од купување возило со ваков тип на измама е сè уште многу висок.
Измамата на километражата не значи само високи трошоци за одржување – исто така значително ја намалува вредноста на автомобилот. Со загубите од измами со километража проценети на 8,77 милијарди евра годишно (според студијата на Службата за истражување на Европскиот парламент), важно е да се дознае повеќе за ова скапо прашање.
Германските автомобили се најпогодени од измамите со километражата
Компанијата за историја на возила carVertical анализираше 1,11 милиони извештаи за историјата во изминатите 12 месеци на 24 пазари, покривајќи ги САД и поголемиот дел од Европа.
Студијата откри дека автомобилот со најчесто вратена километража е луксузниот седан Audi A8. Од сите A8 проверени на платформата, 30,6% имале фалсификувана километража, што значи дека речиси секој трет користен Audi A8 може да има лажна километража.
Всушност, 6 од првите 10 автомобили беа скапи германски возила, како што се Audi A7, BMW X5, BMW Серија 7 и Volkswagen Touareg. Нивната висока цена (а со тоа и висок потенцијал за профит) ги прави овие возила совршена цел за измамниците на километражата на пазарот на половни автомобили.
Меѓу моделите од другите производители на листата со најмногу измами од овој тип, го гледаме и Ford Mustang на второто место (25,7%), Ford Fusion на 10-тото (22%), Volvo KSC70 на 14-тото (21,1%). , а Opel Insignia на 19 место (19,5%).
На хибридите и електричните возила може да им биде вратена километражата
Традиционално, користените возила со бензински и дизел мотори имаат најголем удел на пазарот на половни автомобили, што значи дека се во центарот на измамите со километражата. Сепак, зголемената побарувачка за помалку загадувачки автомобили брзо го менува пејзажот.
Според студијата, типот на моторот не е добар показател дали возилото најверојатно ќе биде загрозено од оваа незаконска акција. Додека за некои модели, како што е серијата 7 на БМВ, бензинот и дизелот веројатно ќе продолжат да бидат поверојатни цели отколку хибридите, за други автомобили се чини дека тоа не е случај.
На пример, кај Volkswagen Jetta, хибридниот погон има позначаен удел на автомобили со повратена километража (27%) од дизелот (24,1%) или бензинската верзија (22,4%).
Зголемениот број на електрични автомобили со фалсификувана километража сугерира дека купувачите треба да бидат повнимателни. Додека вкупниот удел на електрични возила со вратена километража (13,4%) е помал од европскиот просек (15,6%), разликата е занемарлива. Покрај тоа, купувањето електричен автомобил со фалсификувана километража може да доведе до големи сметки за поправка.
Електричните автомобили може да претставуваат најголем ризик во овој случај, бидејќи деградираните батерии значат скапи поправки. Како такво, одредувањето на вистинската километража игра уште поважна улога кога барате користен електричен или хибриден автомобил.
/Danas
Автомобили
Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
Многу производители на автомобили наведуваат дека моторот со внатрешно согорување повеќе не треба да се загрева до работната температура.
Ова тврдење е оправдано со високите стандарди за производство на современи мотори, како и со изборот на материјали. Но, ако сакате да уживате во вашето возило долго време, не треба да ги слушате, според германскиот Auto Bild .
Секој мотор треба да се загрее, велат тие, за да се намали абењето. Ладното моторно масло обично е многу погусто и повискозно од моторното масло кое е на работна температура.
За време на ладно палење, потребно е повеќе време да се испумпува маслото до лежиштата и местата за подмачкување на моторот и турбополначот.
Ако ненадејно забрзате веднаш по палењето на моторот, ризикувате недоволно подмачкување на важните делови, а потоа поголемо абење и, во најлош случај, дури и оштетување на моторот.
Ова важи и за студениот почеток во лето, а особено на зимските температури.
Што советува Auto Bild? Прво вклучете го моторот, а потоа врзете го појасот. Секој што го следи ова мало правило прави многу добро за моторот.
Сепак, дури и ако маслото ги достигнало сите важни точки за подмачкување во моторот или во турбополначот, моторот не треба веднаш да се запали.
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
На пример, клиповите се загреваат многу брзо со согорувањето што се случува во цилиндерот, што предизвикува нивно побрзо проширување.
На ѕидовите на цилиндерот, кои се дел од блокот на моторот, им треба повеќе време. Јазот, односно растојанието помеѓу клиповите и ѕидовите на цилиндерот станува премногу мало, што доведува до дополнително абење.
Главата на цилиндерот, исто така, често е направена од различен материјал од блокот на моторот. Ако компонентите не се шират рамномерно, може да дојде до истекување во близина на заптивката на главата на цилиндерот.
Пукнатини од стрес може да се појават и во главата на цилиндерот. Додека моторот не ја достигне работната температура, вртежите во минута треба да останат во долната третина од опсегот на тахометарот.
Се препорачува да не се дава полн „гас“.
Загревањето на моторот, од друга страна, не е добро ако автомобилот е во мирување.
Тогаш сите компоненти не можат да се загреат толку брзо и ефикасно како што треба. Значи, продолжи, но не го форсирај моторот додека не се загрее.
Автомобили
Речиси никој не сака електричен Mercedes
Mercedes заврши уште еден месец со катастрофална продажба на електрични модели. Во Mercedes беа полни со оптимизам кога ја лансираа серијата на електрични модели EQ. На сцената пристигнаа EQB, EQE и EQS, а првичниот ентузијазам беше проследен со пад.
Глобален пад на продажбата на електричниот Mercedes
На глобално ниво, Mercedes продаде 503.600 возила во третиот квартал со раст во Америка и благ пад на продажбата во Европа. Од друга страна, Азија забележа значителен пад на продажбата. Најголем удар забележаа најскапите модели, особено класата S, според сега воспоставеното правило поради пад на кинескиот пазар од цели 13 отсто. Вкупниот квартален пад во тој врвен сегмент е 12 отсто.
Сепак, електричните возила забележаа најголем пад. Mercedes во третиот квартал од годинава продал 46.900 електрични возила, што е пад од цели 31 отсто во однос на годината пред тоа.
Електричните BMW во пораст
Во исто време, BMW забележа драстичен пораст на продажбата на електрични возила. На глобално предизвикувачки пазар, BMW Group ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 19,1 отсто во првите девет месеци, со вкупно 294.054 доставени електрични возила на клиентите.
Во тој период, продажбата на целосно електрични модели на марката BMW се зголеми за 22,6 отсто, на 266.151 возило. Марката MINI, исто така, ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 54,3 проценти во третиот квартал, испорачувајќи 16.536 единици на клиентите.
Праведно е да се каже дека глобалната продажба на BMW се уште е во пад, со 540.882 продадени примероци, што е пад од 13 отсто на квартална основа. Ова ги става BMW и Mercedes во слична позиција на кумулативно ниво со годишен пад на продажбата од околу 5 проценти.
Автомобили
Tesla го повлекува Cybertruck по петти пат
Tesla ќе го реши проблемот преку далечинско ажурирање на софтверот.
Tesla повторно повлече над 27.000 сајбер камиони . Ова е петти пат електричниот пикап да биде повлечен во последната година.
Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатите (NHTSA) издаде повлекување поради доцнење во снимките од камерата наназад. Доцнењето на камерата не му дозволи на возачот да види што има зад него во законски предвидените две секунди, „зголемувајќи го ризикот од сообраќајна несреќа“. Ова е официјално известување за повлекување.
Според извештаите, проблемот со дисплејот на камерата е предизвикан од софтверска грешка во системот на Cybertruck. Некои возила не успеаја да го завршат процесот на исклучување пред да се рестартираат. Ова предизвика забележливо доцнење на сликата од камерата за рикверц, до осум секунди . Досега не се пријавени несреќи или повреди како резултат на овој софтверски проблем. Tesla објавува софтверско ажурирање за да го реши проблемот со доцнењето на екранот на камерата.
Ова отповикување е само последно во серијата известувања и прашања за овој проект. Tesla во април објави дека мора да ја одложи испораката на Cybertruck поради проблеми со педалата за гас. Ова доведе до едно од нејзините најозлогласени отповикувања подоцна истиот месец поради лепливите педали за гас.
Доцнењето на испораката доведе до уште едно повлекување на Cybertruck во јуни поради проблеми со моторот и облогата на бришачите на шофершајбната. Неколку сопственици на Cybertruck, вклучително и оние кои штотуку го земаа возилото, изјавија дека бришачите не функционираат.
Дури и виртуелните верзии на Cybertruck мораа да се закрпат набргу откако беа објавени . Cybertruck се појави во Fortnite како дел од промоцијата „Summer Road Trip“, но неколку играчи пријавија чудна грешка при обидот да го трансформираат возилото во пикап со потпис на Tesla. Epic Games подоцна објави нова верзија за грешката.
Извор: Engadget
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за вторник (15 октомври)
-
Кичево4 часа
Денес е меѓународен ден на руралната жена, кичевчани горди на домаќинките од нашиот крај кои ја негуваат традицијата
-
Автомобили1 ден
Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?
-
Спорт13 часа
Фудбалската федерација на Македонија распишува конкурс за „УЕФА Б“ курс.
-
Технологија1 ден
Најдобрите паметни часовници за 2024 година
-
Спорт1 ден
Македонската фудбалска репрезентација вчера забележа победа против Ерменија и го бетонира првото место во групата
-
Магазин1 ден
Apple iPhone 16 Pro: Совршенство на 16-тата генерација
-
Македонија2 часа
Гостин од Австрија во хотел во Охрид било пријавено дека паднал од балкон