Автомобили
Кои технологии и системи за помош најмногу ги збунуваат возачите

Речиси една третина од возачите не се чувствуваат удобно да ги користат сите модерни системи што ги нуди нивниот автомобил.
Четириесет проценти од возачите веруваат дека не ги користат своите автомобили на најдобар начин, бидејќи се збунети од технологијата како што е темпоматот и автоматското паркирање и сопирање, покажа истражувањето за знаење и употреба на технологијата во возилата.
Повеќе од половина од возачите (55%) признаваат дека не ни знаеле дека нивниот автомобил има одредени карактеристики, како што се помош за задржување лента (18%) или предупредување за слепа точка (19%) и им биле потребни најмалку шест месеци за да дознаат овие карактеристики, пишува Ревијахак.
Повеќе од две третини (68%) од анкетираните 500 сопственици, кои поседуваат автомобил стар помалку од две години, признаваат дека имаат проблем со целосно разбирање на сè што може да направи нивниот автомобил, од спортски режим и електронска рачна сопирачка до поврзување со Bluetooth или безжично поврзување со паметен телефон.
Речиси три четвртини (73%) од анкетираните се опишуваат себеси како технолошки познавачи, а 31% велат дека не се чувствуваат удобно и безбедно користејќи некои од современите системи во нивните возила.
Во студија нарачана од Hyundai во Велика Британија, десетте технологии/системи во автомобилот што најмногу ги збунуваат возачите се:
1. Темпомат
2. Помош при паркирање
3. Поврзување на различни Bluetooth уреди
4. Спортски режим
5. Помош за задржување лента
6. Помош при сопирање
7. Положба на прекинувачот за светла за магла
8. Безжична врска/полнење на паметен телефон
9. Електронска рачна сопирачка
10. Сателитска навигација
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (2 мај)
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Автошоп „Delta“ – Кичево прославува 25 години постоење, верификуван бренд „број 1“ за вашиот автомобил, сѐ на едно место!
-
Хороскоп8 часа
Хороскоп за сабота (3 мај)
-
Скопје2 дена
Во ПС Карпош пријавено дека исчезнато е дете на 8 годишна возраст
-
Култура1 ден
Во среда на 7-ми мај традиционално и оваа година во Струга ќе се одржи Еордија (литија) со чесните мошти на Великомаченикот и на неговата чудотворна икона
-
Занимливости2 дена
Ден на трудот – 1 мај, се вели ден произлезен од традициите на работничкото движење
-
Македонија20 часа
Вчера 132 санкционирани возачи под дејство на алкохол, 114 без возачка дозвола
-
Македонија18 часа
Дебарчанец не застанал на даден знак од МВР, потоа кога го сопреле, бил пијан и без возачка