Автомобили
Кои возила повеќе се расипуваат на ладно, електричните или оние кои движат на фосилно гориво?
Автомобилите со фосилни горива почесто се расипуваат за време на студено време отколку електричните – потврдуваат од „Викинг“, норвешката служба за помош на пат. А ако некој е релевантен за вакво нешто, Норвежаните секако се. Имаат снег и ниски температури неколку месеци во годината, а патиштата често им се тешко проодни, што е исклучително предизвик за автомобилите, пишува N1 инфо.
За време на екстремно студените услови на почетокот на оваа година, Викинг имал 34.000 барања за помош. Само 13 отсто од тие барања се однесуваат на електрични возила, и покрај тоа што земјата има водечки удел на електрични возила од над 24 отсто, пишуваат од хрватскиот Јутарњи.
Ова е интересна информација во време кога од САД пристигнуваат информации дека електричните возила не возат или полнат на полначи во ладни услови. Имено, сопствениците на моделите на Tesla во Чикаго биле принудени да ги напуштат своите возила откако не успеале да ги наполнат батериите на температури под нулата.
Вистина е дека електричните возила може да имаат намален опсег и тешкотии при полнење во услови на замрзнување. Дополнително, истражувањето сугерира дека губењето на опсегот може да варира од десет до 36 проценти. Тесла го призна овој проблем и им даде совет на сопствениците на својата веб-страница.
„Во ладно време возилата трошат повеќе енергија за загревање на батеријата и внатрешноста и нормално е да се забележи зголемена потрошувачка на енергија. „Оставањето на возилото приклучено секогаш кога е можно и одржувањето на нивото на полнење над 20 проценти кога не е приклучено ќе го намали влијанието на ниските температури“, ги советуваше возачите Тесла.
Експертите ги повикуваат производителите на автомобили да смислат повеќе начини за заштита на батериите во ладни услови и методи за нивно загревање пред да се полнат.
Извор: Jutarnji.hr / N1 info
Автомобили
„Lamborghini Urus“ е распродаден до 2026 година, а „Revuelto“ до почетокот на 2027 година
Иако фејслифтираниот Lamborghini Urus сега се продава исклучиво како PHEV, бизнисот на компанијата цвета. Според Motor1, Lamborghini има доволно нарачки за Urus да го задржи зафатен до 2025 година. Со други зборови, новите нарачки за „Super SUV“ нема да бидат пополнети до 2026 година.
Првиот Urus беше лансиран пред седум години, додека новиот се очекува дури на крајот на деценијата. Моделот од втората генерација ќе се префрли на целосно електричен погон кога ќе пристигне околу 2029 година.
Што се однесува до Revuelto, овој модел на Lamborghini е исто така жешка стока. Времето на чекање за plug-in хибриден V12 суперавтомобил надминува две години. Ако го нарачате денес значи дека ќе го добиете кон крајот на 2026 или почетокот на 2027 година.
Lamborghini исто така споменува дека новиот Temerario доби „многу позитивен одговор од јавноста“ по неговата светска премиера во средината на август за време на Монтерејската недела на моторот.
Lamborghini продаде рекордни 10.112 автомобили во 2023 година, а оваа година е уште подобра. Компанијата го имаше својот најдобар период јануари-септември досега, откако испорача 8.411 возила. Ова е зголемување од 8,6 отсто во однос на првите девет месеци од минатата година.
Исто така, приходите од девет месеци се зголемени за 20 отсто, на 2,43 милијарди евра.
Извор: autoblog.rs
Автомобили
Намалена побарувачка за електрични возила
Електричните возила забележаа пад во третиот квартал. LG Energy Solution, клучен добавувач на батерии за електрични возила, изрази загриженост за пазарот и објави „конзервативен“ став за растот на приходите во следната година. Поради забавувањето на побарувачката за електрични возила, компанијата предвидува значително намалување на капиталните инвестиции. Во третиот квартал, LG Energy Solution забележа намалување на добивката од 39%.
Tesla и нејзините добавувачи очекуваат значајно влијание од претстојните претседателски избори, кои би можеле да го насочат пазарот на електрични возила. За 2024 година се предвидува дополнително забавување, што принуди многу производители да ги намалат своите инвестиции.
Намалувањето на побарувачката за електрични возила е поттикнато од предизвиците во поглед на инфраструктурата за полнење, одржувањето и достапноста на моделите. За електричните возила да останат конкурентни, потребни се значителни инвестиции и политичка поддршка. Иако електричната мобилност и натаму е дел од сонот за одржлива иднина, оваа визија се соочува со сè поголеми пречки.
Извор: business-standard
Автомобили
Volkswagen најавува затворање на фабрики во Германија
Volkswagen планира затворање на најмалку три фабрики во Германија и значителни отпуштања како дел од неопходен реструктурирање.
Компанијата соопшти дека не остварува доволен профит, додека трошоците за работа растат повеќе од очекуваното, надминувајќи го планираното за 25-50%. Соочени со зголемени трошоци и пад на пазарната побарувачка, одредени фабрики мора да се затворат за да се подобри продуктивноста.
Volkswagen е во критична ситуација, која според официјалните ставови, е последица на некои погрешни одлуки од менаџментот во минатото. Иако германската влада се залага за зачувување на работните места, компанијата нема намера да го смени правецот на своите планови. Со затворањето на фабриките, се очекува голем број вработени да останат без работа.
Извор: finance.yahoo
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (6 ноември)
-
Кичево2 дена
(ГАЛЕРИЈА) „Enigma Rock Night vol. 2“ – вечер преполна со моќниот рок звук на Кичевчани
-
Македонија1 ден
До крајот на неделата особено наутро студено со температури и под нулата, додека по котлините магливо!
-
Временска прогноза10 часа
Од следната седмица се очекува снег на високите места во Македонија
-
Хороскоп56 минути
Хороскоп за четврток (7 ноември)
-
Lifestyle2 дена
Шест работи кои можат да ги оштетат нашите бубрези
-
Магазин2 дена
Евтиниот преклоплив телефон на Samsung конечно доаѓа?
-
Спорт1 ден
Фудбалската репрезентација на Македонија до 15 години поразена од Србија во Скопје