Автомобили
Колку далеку можеме да возиме кога ќе светне сијаличката за гориво?
Колку далеку навистина можеме да возиме кога ќе се запали светлото за слаб гас на контролната табла на нашиот автомобил? Една британска веб-страница направи листа на автомобили со највисок и најмал опсег.
Сите го знаат чувството на блага паника кога ќе се запали предупредувачкото светло за да покаже дека горивото е на резерва. Но, шансите се дека има повеќе гориво отколку што мислите. Стравот од заглавување на лента за застанување обично е неоснован, според истражувањето на британскиот сајт за споредба Compare The Market.
Имено, луѓето од овој сајт истражувале колку километри може да се поминат при вклучување на резервното светло во 96 популарни автомобили со бензински мотор, пишува Review HAK и пренесува Danas.
Повеќето возачи мислат дека можат да поминат само 40 километри кога ќе се запали светлото, но во пракса досегот е двојно поголем во повеќето случаи. Многу модерни автомобили денес имаат вграден софтвер кој покажува колку далеку можете да возите кога вашиот автомобил достигнал ниско ниво на гориво, но дури и тогаш тие често одат многу подалеку од прикажаното.
Во просек, предупредувачкото светло се пали кога капацитетот на резервоарот за гориво достигне приближно 10 проценти од вкупниот максимален капацитет. Прирачникот за вашиот автомобил ќе ви каже точно колку литри е, а ова се шампиони за автомобили со бензински мотор.
VW Passat стана победник со резервен опсег од најмалку 120,73 километри. Volvo V40 и Ford Mondeo се веднаш зад нив со 113,6 и 112,68 километри, соодветно, додека BMW Серија 5 беше четврти со автономија од 109,96 километри. Следат Toyota Prius (107,2 km), Mercedes E class (103 km), Audi Q5 (102,7 km), Range Rover Sport (102 km), Mazda 6 (101,3 km), Audi A6 (99,8 km).
Седанот М3 имаше најкраток опсег на резерва на гориво со само 51,48 километри, следен од Kia Picanto (51,72 km) и Fiat 500 со 59,77 километри. Ford Fiesta е рангирана како десетти автомобил со најкраток дострел, со 66,09 километри откако ќе се вклучи светлото за гориво. Популарните модели со најкраток досег ги вклучуваат Nissan Juke (65,7 km), Citroen C1 (62,4 km) и Mini Cooper (60,4 km).
Забележани се податоци и за следните модели: Škoda Octavia (95,5 km), Fabia (80 km), Volkswagen Golf (91,65 km), Polo (74,25 km), Tiguan (90,46 km), Renault Clio (83,55 km), Dacia Duster (80 km), Sandero (93,55 km), Peugeot 208 (96,47 km), Opel Astra (82,5 km), Corsa (69,18 km), Hyundai i30 (84,67 km) и Suzuki Vitara (78,06 km).
Додека во просек предупредувачкото светло се пали кога резервоарот е на една десетина од неговиот капацитет, нема гаранција до каде ќе ве однесе автомобилот во пракса. Бројките се само показател. На потрошувачката влијаат бројни фактори, како што се состојбата во сообраќајот, надворешната температура, јачината на забрзувањето како и бројот на патници и багаж.
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (22 октомври)
-
Кичево1 ден
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle1 ден
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Временска прогноза2 дена
Според „Европскиот“ и „Глобалниот“ метео модел најверојатно зимата доаѓа во почетокот на месец ноември, ова се информациите
-
Временска прогноза14 часа
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија15 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили11 часа
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?