Автомобили
Купувањето половен електричен автомобил може да биде ризично: Ова се најголемите проблеми
Купувањето половен автомобил треба да биде возбудливо, но недостатокот на транспарентност на пазарот на половни автомобили е фрустрирачки. Ова не се промени со зголемената распространетост на електрични возила
Додека многу луѓе се префрлаат на електрични автомобили за да ги намалат емисиите, трошоците за работа и одржување, истражувањето на carVertical покажува дека електричните возила сè уште се склони кон различни измами, вклучително и измама со километражата.
Електричните автомобили може да имаат лажна километража исто како и секој друг автомобил
Електричните автомобили се иднината, бидејќи луѓето почнуваат да претпочитаат тивко и неутрално возење на CO2 наместо фосилни горива и бучни мотори. Иако владите постепено ги укинуваат придобивките од сопственоста на ЕВ, електричните автомобили се многу полесни за одржување и, во исто време, технолошки понапредни од возилата со дизел и бензин.
За жал, километражата на секое EV е предмет на промена – тие ги користат истите дигитални километража како и секое друго возило. Всушност, со дигиталните километри се многу полесни за манипулација во споредба со механичките кои се наоѓаат кај постарите возила.
Според компанијата за историја на автомобили carVertical, на 15,6% од сите возила во Европа им е вратена километражата. Сличен е уделот на електричните возила со овој проблем – 13,4% од сите електрични автомобили имале промена на километражата. Ова сугерира дека купувачите на користени ЕВ и возила со фосилни горива се соочуваат со речиси ист ризик од измама со километражата.
4 од 10 електрични возила биле во сообраќајна несреќа
Дали знаевте дека секој втор користен автомобил во Европа доживеал несреќа? 43,6% од користените електрични возила исто така биле во сообраќајна несреќа, што го прави оштетувањето на електричните автомобили речиси исто толку вообичаено. Покрај тоа, електричните возила главно се користат како градски патници, така што бројот на несреќи веројатно ќе се зголемува како што старее возниот парк на електрични возила.
Сообраќајните незгоди може да бидат помали или тешки, што резултира со деформација на рамката и погонската спрега, предвремена корозија и оштетување на батериите на ЕВ. Многу од овие штети може да се поправат, но неисправните батерии во електричните автомобили мора да се заменат за да се избегне краток спој или опасност од пожар. Новите батерии се скапи и некои возачи ќе се обидат да го продадат своето возило како „бесплатно“.
Ресетирањето на километражата ја крие вистинската состојба на батеријата
Читањата на километражата се одлични за проценка на состојбата на автомобилот. Повеќето производители на електрични возила обезбедуваат гаранција од најмалку 100.000 km за батериите. Сепак, тие обично можат да издржат повеќе од 320.000 км.
Километражата на возилото може да помогне да се одреди колку енергија останува во батеријата. Проблемот е што не можете да се потпрете само на отчитувањето на километражата бидејќи може да биде лажно и компјутерот може да се ресетира. Измамниците можат да го приспособат за неколку минути, што значи дека треба да преземете дополнителни мерки на претпазливост за да бидете сигурни дека автомобилот вреди за бараната цена.
„Во зависност од капацитетот, замената на батеријата може да чини десетици илјади евра или дури половина од вредноста на автомобилот. Ова е најскапиот дел кај електричните автомобили, иако, генерално, електричните возила се поевтини за одржување во споредба со возилата со внатрешни мотори со согорување“, вели Матас. Бузелис, шеф за комуникации во carVertical.
Дилерите на половни автомобили можат да добијат повеќе пари за своите автомобили со промена на километражата, така што измамата со километражата нема да исчезне наскоро. Измамниците се прилагодуваат на новата технологија во модерните автомобили, а трендовите покажуваат дека електрифицирањето на возните паркови нема да го реши ниту овој проблем.
Автомобили
Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“
Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.
Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).
Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.
За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.
Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.
Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.
Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:
- Alfa Romeo Junior
- Citroen C3/e-C3
- Cupra Terramar
- Dacia Duster
- Hyundai Inster
- Kia EV3
- Renault 5 /Alpine A290
Извор: caroftheyear.org
Автомобили
Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата
Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.
Промена во стратегијата
Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.
Зголемено производство
Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.
Подготовка за локализирано производство
„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.
За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.
Фокус на електрични возила
Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.
Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.
Извор: The Wall Street Journal
Автомобили
Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?
Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.
Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?
Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.
„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.
Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите
Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.
SUV моделите на тест
Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.
Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.
Економската ситуација го диктира правецот
Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.
Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.
Извор: Carsales
-
Кичево2 дена
(ВИДЕО) Ново име на музичката сцена, кичевчанецот Христијан Трајаноски ја преработи „Само за тебе“ од доајенот на македонската народна песна Круме Спасовски
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (15 ноември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за сабота (16 ноември)
-
Кичево1 час
(ФОТО) На кичевско „Китино Кале“ наши сограѓанки од граѓанското здружение “Sunshine Kids” организираа културен настан „Мојот шарен град“
-
Временска прогноза1 ден
Викенд временска прогноза, ќе имаме и сонце но ќе биде ладно
-
Македонија1 ден
СВР Охрид денес реализираше превентивна кампања за безбедно патување во зима
-
Магазин1 ден
Google Maps брише сè: Имате уште малку време, еве како да ги зачувате вашите податоци
-
Македонија20 часа
Намалена видливост поради магла на превоите Стража, Плетвар, Ѓавато..