Следете не

Автомобили

Купувањето половен електричен автомобил може да биде ризично: Ова се најголемите проблеми

Објавено пред

на

Купувањето половен автомобил треба да биде возбудливо, но недостатокот на транспарентност на пазарот на половни автомобили е фрустрирачки. Ова не се промени со зголемената распространетост на електрични возила

Додека многу луѓе се префрлаат на електрични автомобили за да ги намалат емисиите, трошоците за работа и одржување, истражувањето на carVertical покажува дека електричните возила сè уште се склони кон различни измами, вклучително и измама со километражата.

Електричните автомобили може да имаат лажна километража исто како и секој друг автомобил

Електричните автомобили се иднината, бидејќи луѓето почнуваат да претпочитаат тивко и неутрално возење на CO2 наместо фосилни горива и бучни мотори. Иако владите постепено ги укинуваат придобивките од сопственоста на ЕВ, електричните автомобили се многу полесни за одржување и, во исто време, технолошки понапредни од возилата со дизел и бензин.

За жал, километражата на секое EV е предмет на промена – тие ги користат истите дигитални километража како и секое друго возило. Всушност, со дигиталните километри се многу полесни за манипулација во споредба со механичките кои се наоѓаат кај постарите возила.

Според компанијата за историја на автомобили carVertical, на 15,6% од сите возила во Европа им е вратена километражата. Сличен е уделот на електричните возила со овој проблем – 13,4% од сите електрични автомобили имале промена на километражата. Ова сугерира дека купувачите на користени ЕВ и возила со фосилни горива се соочуваат со речиси ист ризик од измама со километражата.

4 од 10 електрични возила биле во сообраќајна несреќа

Дали знаевте дека секој втор користен автомобил во Европа доживеал несреќа? 43,6% од користените електрични возила исто така биле во сообраќајна несреќа, што го прави оштетувањето на електричните автомобили речиси исто толку вообичаено. Покрај тоа, електричните возила главно се користат како градски патници, така што бројот на несреќи веројатно ќе се зголемува како што старее возниот парк на електрични возила.

Сообраќајните незгоди може да бидат помали или тешки, што резултира со деформација на рамката и погонската спрега, предвремена корозија и оштетување на батериите на ЕВ. Многу од овие штети може да се поправат, но неисправните батерии во електричните автомобили мора да се заменат за да се избегне краток спој или опасност од пожар. Новите батерии се скапи и некои возачи ќе се обидат да го продадат своето возило како „бесплатно“.

Ресетирањето на километражата ја крие вистинската состојба на батеријата

Читањата на километражата се одлични за проценка на состојбата на автомобилот. Повеќето производители на електрични возила обезбедуваат гаранција од најмалку 100.000 km за батериите. Сепак, тие обично можат да издржат повеќе од 320.000 км.

Километражата на возилото може да помогне да се одреди колку енергија останува во батеријата. Проблемот е што не можете да се потпрете само на отчитувањето на километражата бидејќи може да биде лажно и компјутерот може да се ресетира. Измамниците можат да го приспособат за неколку минути, што значи дека треба да преземете дополнителни мерки на претпазливост за да бидете сигурни дека автомобилот вреди за бараната цена.

„Во зависност од капацитетот, замената на батеријата може да чини десетици илјади евра или дури половина од вредноста на автомобилот. Ова е најскапиот дел кај електричните автомобили, иако, генерално, електричните возила се поевтини за одржување во споредба со возилата со внатрешни мотори со согорување“, вели Матас. Бузелис, шеф за комуникации во carVertical.

Дилерите на половни автомобили можат да добијат повеќе пари за своите автомобили со промена на километражата, така што измамата со километражата нема да исчезне наскоро. Измамниците се прилагодуваат на новата технологија во модерните автомобили, а трендовите покажуваат дека електрифицирањето на возните паркови нема да го реши ниту овој проблем.

Автомобили

„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Објавено пред

на

ФОТО: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.

Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.

За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.

Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.

Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.

Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.

Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtube/planetcarnews

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.

Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.

Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs

Погледнете во продолжение за што станува збор:

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtubevideo/toyotamotorcorporation

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.

Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп12 часа

Хороскоп за понеделник (28 април)

ОВЕН Целото ваше внимание е насочено кон некој семеен проблем. Денес ќе се случи конечната кулминација на сето тоа а...

Скопје15 часа

СВР Скопје изрече 96 санкции, 41 од нив биле за возење со брзина поголема од дозволената

Денеска (27.04.2025) од страна на Одделението за безбедност на патниот сообраќај при СВР Скопје во периодот од 08:30 до 16:00...

Спорт15 часа

ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар

На денешниот натпревар од Прва МФЛ меѓу ФК Гостивар и ФК Работнички бевме сведоци на срамен чин – свесно и...

Здравје и убавина18 часа

Мувлата на овошјата може да доведе до несакани последици по здравјето на човекот

Ако мувла зафатила само еден дел од вашата храна, најверојатно мислите дека е безбедно да го отстраните тој дел и...

Кичево1 ден

(ВИДЕО) КУД „Рацин“ Кичево во полна сала вчера го реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на песни и ора „Писмо дојде“

Вчера во НУ ЦК „Кочо Рацин“ – Кичево се реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на КУД „Рацин“ – „Писмо дојде“ со...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (27 април)

ОВЕН Ова може да биде интересен ден на работа, бидејќи ќе имате голема помош и некој кој може да делува...

Кичево2 дена

ОВР Кичево во текот на вчерашниот ден со полни раце работа!

На 25.04.2025 во 23.50 часот во угостителски објект  на булевар „Ослободување“ во Кичево, полициски службеници од ОВР Кичево ги приведоа...

Кичево2 дена

(ФОТО) „Атва Маркети“ во Кичево отвори нова пекара со највкусниот асортиман на бели пецива

Почитувани Потрошувачи, повелете и посетете ја новата пекара во АТВА МАРКЕТ 10 на ул. 11 Септември бр 76 каде ве...

Македонија2 дена

(ФОТО) СВР Охрид со кампања за заштита на граѓаните и туристите од кражби

СВР Охрид со кампања за заштита на граѓаните и туристите од кражби Отсекот за превенција при СВР Охрид, деновиве спроведува...

Временска прогноза2 дена

Попоски овјави метео прогноза за 1- мај

За 1-ви мај, метео анализа која сите вас ве интерезира, ќе имаме многу постабилна атмосфера за разлика од сега, а...

НАЈЧИТАНИ