Магазин
Лесен начин за подобрување на безбедноста на лозинката

Додавањето броеви на лозинките не ги прави многу побезбедни. Но, ако еден од тие броеви е седум (7), лозинките ќе бидат многу потешки за пробивање, според ProxyScrape.
Колку и да звучи чудно, седум е ретка бројка во однос на употребата. Луѓето природно имаат тенденција да користат предвидливи обрасци во нивните лозинки. Броевите како 0, 1 и 2 често се користат поради нивните позиции на тастатурата. Бројот 7 е во средината на тастатурата, што го прави „потешко дофат“ со прстите, што го прави редок избор при пишување лозинки.
Бидејќи неделата се користи поретко, лозинката што ја содржи е статистички значително потешка за пробивање. Различни студии сугерираат дека луѓето претпочитаат одредени броеви, а 7 се чини дека е надвор од тие преференции. Иако ова звучи чудно, зад тоа стојат научни истражувања. Научните трудови покажаа дека вклучувањето на бројот седум значително ја зголемува ентропијата (мерка за нарушување во системот) на лозинката, што ја прави поотпорна на напади со „brute force“.
Покрај тоа, бројот 7 има поголем отпор при користење на алгоритми за пробивање на лозинка. Многу алгоритми од овој тип се оптимизирани за брзо тестирање на вообичаените обрасци. Вклучувањето на поретки броеви, како 7, може значително да ги забави овие алгоритми, зголемувајќи го времето потребно за пробивање на лозинката.
Дури и ако ја користите таа недела како замена за буква (како „Odsu7an“ или „Komen7a7or“), или како дел од фраза („Magnificent 7“), тоа го отежнува пробивањето на лозинката. Имајте предвид дека оваа изјава сè уште нема да важи ако ја користите неделата во некоја предвидлива секвенца, како што е „1234567“
Извор: Betanews
Магазин
Победници на MWC 2025: Кој телефон ја освои титулата најдобар на најголемиот технолошки настан?

На овогодинешниот Mobile World Congress (MWC 2025) во Барселона, беа објавени победниците на престижните Global Mobile (GLOMO) награди. Овие награди се едно од најважните признанија во мобилната индустрија, доделувани за иновации во технологијата, уредите, апликациите и услугите кои го обликуваат нашето секојдневие.
Глобалните мобилни награди ги доделува GSMA, организација која ги обединува водечките мобилни оператори и технолошките компании. Жирито, составено од експерти, новинари и аналитичари, ги избира најдобрите од најдобрите во мобилната индустрија, проучувајќи ја секоја категорија.
Оваа година, беа доделени вкупно 33 награди во седум категории, од кои четири беа во категоријата уреди. Еве кои се победниците:
Најдобар паметен телефон – Google Pixel 9 Pro
Google Pixel 9 Pro ја освои наградата за најдобар паметен телефон благодарение на своите „извонредни перформанси, иновации и лидерство“ на пазарот. Во оваа категорија, Pixel 9 Pro се натпреваруваше со некои од најпознатите модели како iPhone 16 Pro и Galaxy S24 Ultra.
Пробив на иновации – Google Gemini
Во категоријата Breakthrough Innovation, наградата ја доби Google Gemini за неговата генеративна вештачка интелигенција, која им носи напредни способности на крајните корисници. Конкуренција во оваа категорија беа чипсетите Galaxy AI и Snapdragon 8 Elite.
Најдобри поврзани потрошувачки уреди – Tecno Mega Mini Gaming G1
Во категоријата најдобри поврзани потрошувачки уреди, победник беше Tecno Mega Mini Gaming G1, најмалиот мини компјутер за игри во светот со водено ладење. Овој уред е идеален за гејмерите кои сакаат моќни перформанси во компактен пакет.
Најдобро од MWC – Xiaomi 15 Ultra
Категоријата „Најдобро од MWC“ е посветена на производи и уреди претставени на Светскиот конгрес за мобилни телефони. Иако на саемот беа презентирани многу иновации, Xiaomi 15 Ultra се истакна како најинтригантен производ за крајните корисници.
Зошто се важни наградите ГЛОМО?
Наградите ГЛОМО ги препознаваат најдобрите уреди и технологии во индустријата, поставувајќи нови стандарди за квалитет. Тие помагаат на потрошувачите да ги изберат најдобрите производи и технологии, нагласувајќи ги иновациите кои ја обликуваат иднината на мобилниот свет.
Извор: Index
Магазин
Nothing Phone (3a) и (3a) Pro: Нови телефони со иновативен дизајн и одлични карактеристики

Nothing официјално ги претстави новите телефони Nothing Phone (3a) и Phone (3a) Pro на саемот MWC 2025. Двата модели се од средната класа и користат иста платформа, но верзијата Pro нуди подобри карактеристики, вклучувајќи напредна камера и различен дизајн.
Nothing Phone (3a) Pro
Phone (3a) Pro има 6,77-инчен OLED дисплеј заштитен со Panda Glass. Екранот нуди осветленост од 1300 нити и стапка на освежување од 120 Hz. Напојуван е со Snapdragon 7s Gen 3 и до 12GB RAM и 256GB складирање.
Телефонот има главна камера од 50MP со OIS и перископ камера од 50MP која поддржува 3x оптички зум, со можност за зголемување до 6x со AI30. Дополнителна ултраширока камера од 8MP го комплетира системот. На предната страна се наоѓа сензор од 50MP.
Батеријата од 5000 mAh поддржува брзо полнење од 50W, а телефоните може да наполни 50% за 19 минути. Phone (3a) Pro има заштита IP64 и интерфејс Nothing Glyph. Сопствениците на телефоните ќе добијат три големи ажурирања на оперативниот систем и шест години безбедносни надградби.
Power in perspective.
Phone (3a) and Phone (3a) Pro. Two new signatures. Each refined to capture masterful shots.
Pre-order now. pic.twitter.com/2wYuV3eE84
— Nothing (@nothing) March 4, 2025
Цена и достапност:
Phone (3a) Pro ќе биде достапен за претходна нарачка од 11 март во сива и црна боја, со цена од 459 евра за 12GB/256GB верзијата.
Nothing Phone (3a) Blue#WithNothing pic.twitter.com/ZGPTPvhbSP
— Teknovist (@Teknovist) March 4, 2025
Nothing Phone (3a)
Стандардниот модел (3a) доаѓа со 6,77-инчен OLED дисплеј и чипсет Snapdragon 7s Gen 3. Главната разлика во однос на Pro верзијата е камерата. (3a) има главна камера од 50MP f/1.88, додека телефото сензорот со перископ е заменет со стандардна камера со 2x зум и сензор од 50MP.
Телефонот има ултраширока камера од 8MP и предна камера од 32MP. Батеријата е иста како кај Pro моделот – 5000 mAh со поддршка за брзо полнење.
Цена и достапност:
Nothing Phone (3a) ќе биде достапен во конфигурации од 8GB/128GB и 12GB/256GB, со цени од 329 и 379 евра. Претпродажбата започнува на 11 март, а достапни бои се црна, бела и сина.
Извор: B82
Магазин
YouTube сака да користи машинско учење за откривање на лажна возраст

YouTube оваа година слави 20 години постоење и ги открива своите планови за 2025 година. Иако платформата постои две децении, многу од нејзините корисници се значително помлади.
Планови за 2025 година
Во чест на оваа годишнина, извршниот директор на YouTube, Нил Мохан, ги претстави главните планови на платформата за 2025 година во блог пост. Некои од клучните иницијативи вклучуваат:
-
Сузбивање на погрешното прикажување на возраста
- „Ние сме целосно посветени да ги заштитиме нашите најмлади корисници“, наведуваат од компанијата.
- „Во 2025 година ќе користиме машинско учење за да ја процениме возраста на корисниците – разликувајќи ги помладите гледачи од возрасните – за да обезбедиме најдобро и најсоодветно искуство и заштита.“
-
Потврда на возраста и заштита на корисниците
- YouTube веќе има механизми за родителска контрола и заштита на помладите корисници.
- Официјалната старосна граница за отворање индивидуална сметка е 13 години.
- Помладите деца можат да ја користат апликацијата YouTube Kids со помош на родител.
-
Подобрување на образовната платформа
- Развој на нови начини за учење преку видеата.
- Дозволување на креаторите да креираат курсеви во рамките на платформата.
Вештачка интелигенција и идниот развој
YouTube планира да ја користи вештачката интелигенција не само за заштита на корисниците, туку и за подобрување на платформата:
-
Борба против длабоко лажни содржини
- Креаторите ќе можат да контролираат како вештачката интелигенција ги прикажува нивните видеа.
- Ова започнува со пилот програма за познати личности, но во иднина би можела да се прошири на поширок круг корисници.
-
Автоматски превод на говор
- По успешното тестирање во 2024 година, оваа функција ќе биде достапна за сите членови на Програмата за партнери на YouTube.
- Со еден клик, содржината ќе може да биде преведена на други јазици.
YouTube и иднината на платформата
YouTube е уверен во својата позиција како една од водечките платформи за содржина. Компанијата се фокусира и на телевизиските содржини:
- Телевизорот сега е најчестиот уред за гледање YouTube, надминувајќи ги мобилните телефони.
- „Неверојатно е да се мисли дека веќе две децении YouTube им помага на луѓето да создаваат, учат, поврзуваат и многу повеќе“, пишува Мохан.
- „Додека влегуваме во нашето следно поглавје, остануваме посветени на зајакнување на креаторите, заедницата и редефинирање на начинот на кој светот гледа, слуша и се поврзува.“
Извор: Androidcentral
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за петок (7 март)
-
Кичево17 часа
ЕВН КЕЦ Кичево ќе работи на терен, времен прекин на електродистрибуција ќе има с.Кнежино и неколку кичевски улици, ова се информациите
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (6 март)
-
Македонија1 час
Цената на бензин горивата од ноќеска солидно се намалува
-
Спорт2 дена
Новото раководство на ФФМ со плодна работа уште на старт, конечно стартува онлајн платформа за продажба на влезници за претстојните натпревари на репрезентацијата
-
Македонија1 ден
Засилени сообраќајни контроли на МВР, вкупно 682 санкции за возачи, 68 од нив биле за возење без возачка дозвола
-
Спорт3 часа
Првиот човек на ФФМ, Масар Омерагиќ ги претстави новите партнери – Гранд Ауто
-
Спорт19 часа
Младата женска фудбалска репрезентација до 17 години со „петарда“ против своите врснички од Молдавија, 5:0 за нашите девојки кои ветуваат одлична игра!