Магазин
LinkedIn: Како да забележите лажни профили на платформата
LinkedIn воведе нови функции кои им овозможуваат на корисниците да забележат лажни профили и да ги отстранат од платформата.
Новата функција на LinkedIn ќе им овозможи на корисниците да проверат кога е креиран профилот
Во блог пост, Оскар Родригез, потпретседател за управување со производи на LinkedIn, рече: „Ние нудиме нови функции и системи за да ви помогнеме да донесувате поинформирани одлуки за членовите со кои комуницирате и да ги подобриме нашите автоматизирани системи кои не се автентични профили и активност.” надвор од нашата платформа”.
Како да забележите лажен профил на LinkedIn
LinkedIn воведе нова функција „About this profile“ која ќе прикажува детали како што се: кога е креиран и кога последен пат е ажуриран, дали телефонскиот број/ID на е-пошта поврзан со профилот е потврден или не.
Функцијата ќе биде видлива на страницата на профилот на секој член на LinkedIn и ќе започне да се шири во другите делови оваа недела, вклучувајќи прегледување покани и пораки. Според изјавата, „За деловните е-пошти, нашиот план е да започнеме со ограничен број компании, но можете да очекувате да го видите ова проширување додека додаваме компании со текот на времето“.
LinkedIn понатаму открива дека многу корисници користат технологија за генерирање на синтетичка слика базирана на вештачка интелигенција, меѓутоа, моделот базиран на длабоко учење на платформата проверува за такви слики кога корисникот ја поставува својата слика на профилот. LinkedIn вели дека на овој начин може да ги отстрани лажните сметки дури и пред да имаат шанса да стигнат до други на платформата. Покрај тоа, LinkedIn ќе додаде предупредувања на некои пораки на платформата. Овие пораки може да содржат високоризична содржина или да изгледаат како знак за измама. Корисниците исто така ќе имаат можност да пријават такви пораки без да го известат испраќачот. Според блогот на компанијата, „Возбудени сме што ќе започнеме да ги нудиме овие нови функции. Она што ќе го гледате во иднина се ажурирања за тоа како наоѓаме нови начини за подобрување на нашите автоматизирани системи за откривање и отстранување на лажни сметки, како и повеќе функции за членовите кои ќе помогнат секого да биде безбеден“.
Извор: Бгр
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Временска прогноза2 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата