Магазин
Маск – Платете за дополнителни пораки на Twitter
Twitter „наскоро“ ќе имплементира дневни ограничувања на бројот на директни пораки што непроверените сметки можат да ги испратат во „напор да се намали спам“, објави компанијата. Со други зборови, за да испратите неограничени ДМ-пораки, ќе треба да платите за претплата на Twitter Blue.
Во својот твит, Twitter не прецизираше колкав може да биде дневниот лимит за ДМ.
Кога беше побарано коментар, е-поштата на Twitter до печатот не одговори автоматски со емотикони; наместо тоа, испрати автоматска порака со ветување дека ќе ви се врати наскоро, сопственикот на Twitter, Илон Маск, ја објави промената во четвртокот.
Маск се фокусираше многу на согледаниот проблем со спам на Twitter. Во април 2022 година, пред Twitter официјално да ја прифати неговата понуда за купување на компанијата, Маск твитна дека ако понудата биде успешна, „ќе ги победиме спамботови или ќе умреме обидувајќи се!“
Но, еден месец подоцна, тој рече дека тогашното стекнување на Twitter е „привремено на чекање“ додека ги чека деталите за да ја поддржи пресметката на Twitter дека ботови/спам сочинуваат помалку од пет проценти од неговите месечни активни корисници; неколку дена подоцна, тој тврдеше дека договорот „не може да оди напред“ додека Twitter не ја докаже својата вредност. Купувањето на крајот заврши подоцна во годината.
Минатата недела, Twitter откри DM твик за кој компанијата рече дека исто така има за цел да го намали спам-от – но како оваа вест, тоа е уште еден начин да се поттикне Twitter Blue. Ако имате отворени ДМ-пораки, новата поставка на Twitter ги преместува пораките од потврдените корисници што не ги следите во секундарно сандаче за „барање за пораки“ наместо во вашето главно сандаче. Но, таа промена, на која Twitter ги турна сите со отворено дојдовно сандаче за ДМ, ја исклучува и можноста за луѓето кои воопшто не плаќаат за Twitter Blue да ви испраќаат пораки. Може да се вратите на овозможување барања за пораки од сите, но треба да знаете каде да барате.
Пред неколку недели, Маск воведе и „привремени“ ограничувања за читање твитови, а според тие ограничувања, претплатниците на Twitter Blue можеа да читаат многу повеќе твитови од непроверените корисници. Не е јасно дали тие ограничувања на стапките сè уште се на сила.
Извор: TheVerge
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза13 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили14 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин11 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година