Следете не

Автомобили

„Maybach“ добива конкуренција од планираниот редизајн на Ауди А8

Објавено пред

на

Ознаката „Horch“ треба да се врати како дел од планираниот редизајн на Ауди А8, и би се користел за најексклузивната верзија на оваа престижна лимузина.

Во тој случај, A8 во продолженото, L издание би послужил како основа, а под хаубата треба да се смета на моќниот мотор W12. Надворешната марка за разликување на оваа верзија, заедно со поголемите алуминиумски тркала, сигурно ќе бидат хромирани детали и ознаката Horch.

Како може да изгледа сето тоа, може да се види на шпекулативните рендери на Никита Чујко, кои неодамна ги објави рускиот сајт Колеса.ру.

Што се однесува до името „Horch“, тоа е тесно поврзано со историјата на Ауди, чии почетоци датираат од крајот на 19 век кога Август Horch (Хорч), кој работел за Карл Бенц, се здружил со деловен партнер за да основа нова компанија.

Horch & Cie. Motorwagenwerke AG е основана во 1904 година, но подоцна го изгуби правото да го користи сопственото име за деловни цели поради несогласувања со нејзините партнери.

(Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)

(Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)

Затоа тој беше принуден следната компанија што ја основаше во 1909 година да ја преименува во „Audi Automobilwerke GmbH“ во 1910 година. Името „Ауди“ го избра синот на еден од деловните партнери на Август Хор.

Во 1932 година, Ауди се спои со ДКВ и Вондерер за да формира „Авто унија АГ“, кој во 1965 година беше купен од Фолксваген како „Авто унија ГмбХ“.

Auto Union, во меѓувреме, се спои со NSU и официјално стана Audi NSU Auto Union AG, и на крајот само Audi.

Во текот на следните децении, името „Хорч“ беше нешто заборавено, така што пред неколку години „Ауди“ реши да го „оживее“ и да го искористи за идниот суперлуксузен А8, кој ќе му конкурира на С-класа „Мерцедес-Мајбах“ на пазарот.

Audi A8 Horch ќе им понуди на клиентите повеќе од врвната верзија на A8 L во однос на опремата и луксузот, но без дополнително зголемување на меѓуоскиното растојание.

Како можни погонски агрегати спаѓаат V8 и 6.0-литарскиот твин-турбо W12, кој во моментов не е достапен кај Audi A8 / A8 L.

За разлика од Мерцедес, кој ја користи етикетата Мајбах за некои други модели освен седанот С-класа, Ауди ќе го задржи името Хорч само за потребите на моделот А8.

ФОТО: (Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)

Автомобили

Како да ја надминете летната жештина од 37 степени во автомобил: Трикови што навистина функционираат

Објавено пред

на

Фото: Yoonbae Cho @ unsplash

Кога температурата надминува 37 степени, како што често се случува во Белград и другите балкански градови, климатизацијата во автомобилот станува неопходност, а не луксуз. Возењето во автомобил што со часови стоел на сонце не е само непријатно, туку и потенцијално опасно, особено ако не се активира навреме ефикасен систем за ладење.

Првиот чекор: Отворете ги сите прозорци

Најважниот и прв чекор е да ги отворите сите прозорци пред да го вклучите клима уредот. Потоа, вклучете го вентилаторот на максимална брзина за што побрзо да се исфрли жешкиот воздух од внатрешноста.

Само откако температурата малку ќе опадне, затворете ги прозорците и активирајте ја функцијата за рециркулација на воздух. Така, клима уредот нема постојано да вшмукува жежок надворешен воздух, туку поефикасно ќе го лади веќе оладениот простор.

Започнете со возење веднаш

Системот за климатизација работи поефикасно кога возилото е во движење, бидејќи компресорот има поголема моќност. Затоа, се препорачува возењето да започне веднаш по стартувањето на моторот.

Поставете ја климата на температура меѓу 22 и 24°C, што е доволно за пријатна атмосфера без да се оптоварува моторот.

Правилно користење на поставките

Внимавајте на поставките на системот:

  • Рециркулацијата вклучете ја само кога просторот веќе е разладен

  • Ако возите сами, користете ја опцијата „само за возачот“ за да се лади само предниот дел и да се заштеди енергија

  • Исклучете го системот „старт-стоп“ при градско возење, бидејќи неговото автоматско гасење на моторот го прекинува и работењето на климата

Фолија на шофершајбната – едноставен и ефикасен трик

Поставувањето рефлективна фолија на шофершајбната е еден од најдобрите начини за превенција од прегревање. Овој додаток може да ја намали температурата во автомобилот и до 15 степени. Комбинирајте го со паркирање во сенка или подземна гаража за уште подобри резултати.

Навечер: Отворете ги прозорците минимално

Доколку автомобилот е паркиран преку ноќ, се препорачува прозорците да се остават отворени неколку милиметри – доволно за да се овозможи циркулација на воздух, но без да се компромитира безбедноста. Дополнително, евтини сончеви вентилатори што се монтираат на стаклото можат да помогнат во вентилацијата преку ден.

Одржување на клима уредот – клучно за ефикасност

Редовната проверка и одржување на клима уредот е клучна:

  • Променете го филтерот во кабината

  • Проверете го нивото на фреон/ладилна течност

  • Не грижете се ако има кондензација под автомобилот – тоа е нормален знак дека системот функционира

Заклучок: Со правилен пристап, жештината не мора да биде проблем

Со овие практични чекори и совети, дури и деновите со тропски температури нема да го направат возењето неподносливо. Отворање на прозорци пред вклучување на климата, активирање на рециркулација во вистински момент и внимателен избор на поставки – сето тоа го прави вашиот автомобил вистинско засолниште од летната горештина.

Извор: Danas

Прочитај повеќе...

Автомобили

Toyota го претстави првиот електрифициран Land Cruiser во Европа

Објавено пред

на

Фото: Christina Telep @ unsplash

Кон крајот на 2024 година, Toyota ја освежи понудата на својот легендарен SUV модел, а сега пристигнува и хибридната верзија – Land Cruiser Hybrid 48V. Ова е првиот електрифициран Land Cruiser достапен на европскиот пазар.

Хибриден систем со 48V технологија

Новата варијанта комбинира 2,8-литарски турбодизел мотор со електричен генератор, литиум-јонска батерија од 48 волти и DC-DC конвертор. Благодарение на оваа технологија, возењето е посмирено, поефикасно и потивко – како на асфалт, така и на терен.

Без компромис за теренски способности

И покрај додавањето на хибридна технологија, Land Cruiser и понатаму ги задржува своите препознатливи теренски карактеристики. Возилото може да помине низ водени пречки до 700 mm, бидејќи сите клучни електрични компоненти се внимателно позиционирани за да бидат заштитени.

„48V системот е развиен така што лесно се вградува, без влијание врз теренските перформанси,“ велат од Toyota.

Подобрено возачко искуство

Благиот хибриден систем нуди неколку важни подобрувања:

  • Потивко и побрзо стартување на моторот

  • Намалени вибрации при старт-стоп работа

  • Полинеарно забрзување

  • Подобра регенерација на енергија при сопирање

Возачите имаат избор помеѓу два режими на старт-стоп системот: NORMAL и LONG – вториот овозможува подолго исклучување на моторот со цел зголемена ефикасност, особено во урбани услови.

Компактна батерија, висока ефикасност

Литиум-јонската батерија има капацитет од 4,3 Ah и тежи само 7,6 kg. Сместена е под подот на багажниот простор, без значителни загуби на капацитетот. Во целосно наполнета состојба, таа обезбедува до 12 kW дополнителна моќност и 65 Nm вртежен момент.

Издржлива платформа и нов правец

Новиот Land Cruiser 48V е поставен на Toyota Global Architecture (TNGA) платформа со класична рамна шасија, што обезбедува цврстина и стабилност при возење на непристапен терен, но и комфор при возење по пат.

Овој тип на благ хибриден систем веќе е применет и кај новиот модел на Hilux, што укажува на постепено ширење на електрификацијата низ целата SUV понуда на Toyota.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Audi“ го надградува своето „Q5“ семејство со нови „plug-in“ хибридни модели

Објавено пред

на

ФОТО: printscreen/youtube/RECAnything

Audi го проширува понудата на моделите Q5 со нови plug-in хибридни верзии. Покрај стандардните мотори со внатрешно согорување и MHEV технологија, сега и Q5 SUV и Q5 Sportback ќе се нудат како електрифицирани PHEV модели. Двата модели ќе бидат достапни со избор помеѓу две нивоа на моќност: 220 kW (299 КС) и 270 kW (367 КС).

Новата генерација на батерии што се користи во овие модели има околу 45% поголем капацитет во споредба со претходната, овозможувајќи електричен досег до 100 километри со нето капацитет од 20,7 kWh.

Со оваа нова генерација, Audi го отвора следното поглавје во приказната за Q5, комбинирајќи спортски перформанси со секојдневна практичност. Новите модели ја задржуваат удобноста и пространоста на SUV возилата, додека Sportback варијантата нуди подинамичен дизајн. Современите технологии, подобрениот надворешен изглед и новиот концепт на управување се само дел од подобрувањата.

Во поглед на перформансите, верзијата со 270 kW забрзува од 0 до 100 km/h за 5,1 секунда, додека верзијата со 220 kW го прави тоа за 6,2 секунди. Сите модели имаат максимална брзина од 250 km/h. Возилата се опремени со 2.0 TFSI бензински мотор и електричен мотор, поврзани преку електрифициран менувач со двојна спојка и quattro ultra погон, што овозможува балансирано, но спортско возење.

Новата батерија, распоредена на две нивоа, поддржува полнење до 11 kW наизменична струја, а целосното полнење трае околу 2,5 часа. Корисниците можат да избираат помеѓу EV режим (исклучиво на струја) и хибриден режим, кој автоматски менаџира енергијата за најдобра ефикасност. Првпат, можно е индивидуално да се одреди посакуваното ниво на полнење.

Audi ја подобри и регенерацијата при сопирање, која сега може да се прилагоди во три степени преку лопатките на воланот. Возилото автономно обновува енергија при кочење, користејќи податоци од навигацискиот систем.

Хибридниот систем самостојно избира оптимална стратегија за работа, без потреба од рачна интервенција. Исто така, стандардната опрема е значително подобрена. Моделите со 220 kW доаѓаат со S спортско потпирање и 3-зонски автоматски клима-уред, додека посилната верзија добива LED светла и дополнителна премиум опрема.

Внатрешноста вклучува Audi MMI experience plus со интегрирана продавница за апликации, аудио систем, спортски седишта во црна кожа и 19-инчни тркала. Задната клупа може да се прилагодува и поместува, што ја зголемува практичноста.

Цените во Германија започнуваат од 63.400 евра за Q5 e-hybrid со 220 kW, додека најскапата Sportback верзија со 270 kW започнува од 74.300 евра. Производството се одвива во Сан Хозе Чијапас, Мексико, а моделите ќе бидат достапни за нарачка во Европа од средината на јуни 2025 година.

Извор: cars.usnews.com

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

На денешен ден13 часа

Времеплов: На денешен ден – 26 јуни

На денешен ден 26 јуни, важни историски настани кои се случиле во различни години и делови од светот. Еве краток преглед...

Хороскоп14 часа

Хороскоп за четврток (26 јуни)

Овен Вашата загриженост може негативно да се одрази на ситуацијата на работа бидејќи на колегите им правите притисок без потреба....

Кичево18 часа

(ФОТО) Гори ниска шума и дива депонија во атарот на с.Туин кичевско, ТППЕ Кичево уште на терен

Пред неполни два часа повик за настанат пожар во атарот на с.Туин кичевско добила дежурната екипа на ТППЕ Кичево, која...

Спорт21 час

Прв семинар на „ФФМ“ во Македонија за „ВАР“ обука и сертификација на судии под водство на „ФИФА“ инструктор

Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) за првпат организираше официјален ВАР семинар, што претставува важен чекор кон воведување на ВАР технологијата...

Спорт22 часа

Нејмар потпиша нов договор, сепак останува дома

Нејмар сепак реши да остане во Сантос уште шест месеци. Повиците од европските клубови ги остави зад себе, а љубовта...

Lifestyle23 часа

Како да го разладите домот без клима: Три едноставни трикови

Температурите се зголемуваат, а престојот во затворен простор сè повеќе наликува на престој на директно сонце. Ако немате клима уред,...

Македонија1 ден

Во Охрид вчера се случила сообраќајка помеѓу моторџија и велосипедист

На 24.06.2025 околу 19:00 часот, на улицата „7 ноември“ во Охрид, случена е сообраќајна несреќа помеѓу мопед со охридски регистарски...

Автомобили1 ден

Како да ја надминете летната жештина од 37 степени во автомобил: Трикови што навистина функционираат

Кога температурата надминува 37 степени, како што често се случува во Белград и другите балкански градови, климатизацијата во автомобилот станува...

Lifestyle1 ден

Дали навистина треба да се плашиме од семките од лубеница? Еве што се случува кога ќе ги проголтате

Со генерации наназад кружи митот: „Ако проголташ семка од лубеница, ќе ти порасне лубеница во стомакот!“ Иако ова е само...

Магазин1 ден

Windows 10 добива уште една година поддршка – Microsoft нуди и бесплатни опции

Иако беше најавено дека поддршката за Windows 10 ќе заврши на 14 октомври 2025 година, Microsoft реши да направи отстапка...

НАЈЧИТАНИ