Автомобили
„Maybach“ добива конкуренција од планираниот редизајн на Ауди А8

Ознаката „Horch“ треба да се врати како дел од планираниот редизајн на Ауди А8, и би се користел за најексклузивната верзија на оваа престижна лимузина.
Во тој случај, A8 во продолженото, L издание би послужил како основа, а под хаубата треба да се смета на моќниот мотор W12. Надворешната марка за разликување на оваа верзија, заедно со поголемите алуминиумски тркала, сигурно ќе бидат хромирани детали и ознаката Horch.
Како може да изгледа сето тоа, може да се види на шпекулативните рендери на Никита Чујко, кои неодамна ги објави рускиот сајт Колеса.ру.
Што се однесува до името „Horch“, тоа е тесно поврзано со историјата на Ауди, чии почетоци датираат од крајот на 19 век кога Август Horch (Хорч), кој работел за Карл Бенц, се здружил со деловен партнер за да основа нова компанија.
Horch & Cie. Motorwagenwerke AG е основана во 1904 година, но подоцна го изгуби правото да го користи сопственото име за деловни цели поради несогласувања со нејзините партнери.

(Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)
Затоа тој беше принуден следната компанија што ја основаше во 1909 година да ја преименува во „Audi Automobilwerke GmbH“ во 1910 година. Името „Ауди“ го избра синот на еден од деловните партнери на Август Хор.
Во 1932 година, Ауди се спои со ДКВ и Вондерер за да формира „Авто унија АГ“, кој во 1965 година беше купен од Фолксваген како „Авто унија ГмбХ“.
Auto Union, во меѓувреме, се спои со NSU и официјално стана Audi NSU Auto Union AG, и на крајот само Audi.
Во текот на следните децении, името „Хорч“ беше нешто заборавено, така што пред неколку години „Ауди“ реши да го „оживее“ и да го искористи за идниот суперлуксузен А8, кој ќе му конкурира на С-класа „Мерцедес-Мајбах“ на пазарот.
Audi A8 Horch ќе им понуди на клиентите повеќе од врвната верзија на A8 L во однос на опремата и луксузот, но без дополнително зголемување на меѓуоскиното растојание.
Како можни погонски агрегати спаѓаат V8 и 6.0-литарскиот твин-турбо W12, кој во моментов не е достапен кај Audi A8 / A8 L.
За разлика од Мерцедес, кој ја користи етикетата Мајбах за некои други модели освен седанот С-класа, Ауди ќе го задржи името Хорч само за потребите на моделот А8.
ФОТО: (Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)
Автомобили
Дали знаете по колку време метличките на бришачите стануваат неупотребливи?

• Многу возачи се сетат на бришачите дури кога ќе ги фати силен дожд — и тогаш откриваат дека се веќе бескорисни или дури и опасни.
• Иако нивниот животен век зависи од многу фактори, експертите препорачуваат замена на секои 6 до 12 месеци.
• Во пракса, возачите често чекаат премногу долго — сè додека не се појават траги или нерамномерно чистење на стаклото.
• Изложеноста на сонце, мраз, нечистотија и времето генерално ја оштетува чувствителната гума, поради што таа станува тврдa, кршливa и губи еластичност.
• Според истражување на германскиот клуб ADAC, бришачите треба да се менуваат најдоцна на секои 24 месеци, без оглед колку често се користат.
• Екстремните услови како летната топлина и зимскиот студ значително го скратуваат животниот век. Користење на бришачи на суво или замрзнато стакло дополнително ги оштетува.
• Квалитетот на бришачите е исто така важен: обичните гумени модели се трошат побрзо, додека брендирани како Bosch можат да траат подолго.
• Знаци дека е време за нови бришачи:
-
Оставаат линии и дамки
-
Прескокнуваат по стаклото
-
Испуштаат чудни звуци
-
Гумата е напукната или оштетена
• За подолг век:
-
Редовно чистете ги бришачите и стаклото
-
Користете квалитетна течност за миење
-
Не ги активирајте врз мраз
Извор: Vecernji
Автомобили
ЕУ инвестира 852 милиони евра во фабрики за батерии за електрични возила – еве каде ќе се градат

Европската Унија започнува со значајна инвестиција во иднината на одржливиот транспорт. Европската комисија објави дека преку Фондот за иновации ќе вложи вкупно 852 милиони евра во изградба на шест фабрики за батерии за електрични возила во неколку земји членки на ЕУ.
Целта: декарбонизација и индустриска конкурентност
Овие инвестиции се дел од Индустрискиот акционен план и Договорот за чиста индустрија. Според соопштението од Европската комисија, се работи за клучен чекор кон:
-
Намалување на емисиите на стакленички гасови
-
Намалување на зависноста од увоз на батерии
-
Поттикнување на технолошки развој
-
Создавање на висококвалитетни работни места низ Европа
Кои земји ќе добијат фабрики?
Фабриките ќе бидат изградени во следниве земји:
• Франција
• Германија
• Шведска
• Полска
Сите проекти се очекува да започнат со работа пред 2030 година и ќе придонесат кон создавање на стабилна и одржлива индустриска база на ЕУ.
Што точно се финансира?
Финансирањето ги опфаќа и капиталните и оперативните трошоци на фабриките, со можност дел од средствата да бидат исплатени и пред почетокот на активното работење. Средствата ќе бидат распределени според исполнувањето на клучни проектни пресвртници.
Очекувани резултати до 2040 година
Проектите имаат амбициозна цел:
-
Намалување на емисиите за 91 милион тони CO2
-
Комбиниран производствен капацитет од околу 56 GWh батериски ќелии годишно
Овие фабрики ќе користат иновативни, еколошки прифатливи технологии, што е од суштинско значење за европската стратегија за климатска неутралност и технолошка независност.
Извор: B92
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (24 јули)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за петок (25 јули)
-
Македонија2 дена
СВР Тетово спречи девојка да си го одземе животот, лишен од слобода маж поради сомнение за посредување на проституција
-
Lifestyle1 ден
Поради една грешка, клима уредот троши трипати повеќе електрична енергија
-
Lifestyle1 ден
Избркајте ги мувите со лимон: Природен трик што навистина делува
-
Македонија1 ден
Исклучен од сообраќај тетовчанец, управувал автомобил под дејство на алкохол
-
Магазин1 ден
Google го менува начинот на пребарување: пристигнуваат Gemini 2.5 Pro и Deep Search
-
Lifestyle6 часа
Клуч за контрола на шеќерот во крвта: Три знаци дека не внесувате доволно растителни влакна