Автомобили
„Maybach“ добива конкуренција од планираниот редизајн на Ауди А8
Ознаката „Horch“ треба да се врати како дел од планираниот редизајн на Ауди А8, и би се користел за најексклузивната верзија на оваа престижна лимузина.
Во тој случај, A8 во продолженото, L издание би послужил како основа, а под хаубата треба да се смета на моќниот мотор W12. Надворешната марка за разликување на оваа верзија, заедно со поголемите алуминиумски тркала, сигурно ќе бидат хромирани детали и ознаката Horch.
Како може да изгледа сето тоа, може да се види на шпекулативните рендери на Никита Чујко, кои неодамна ги објави рускиот сајт Колеса.ру.
Што се однесува до името „Horch“, тоа е тесно поврзано со историјата на Ауди, чии почетоци датираат од крајот на 19 век кога Август Horch (Хорч), кој работел за Карл Бенц, се здружил со деловен партнер за да основа нова компанија.
Horch & Cie. Motorwagenwerke AG е основана во 1904 година, но подоцна го изгуби правото да го користи сопственото име за деловни цели поради несогласувања со нејзините партнери.
Затоа тој беше принуден следната компанија што ја основаше во 1909 година да ја преименува во „Audi Automobilwerke GmbH“ во 1910 година. Името „Ауди“ го избра синот на еден од деловните партнери на Август Хор.
Во 1932 година, Ауди се спои со ДКВ и Вондерер за да формира „Авто унија АГ“, кој во 1965 година беше купен од Фолксваген како „Авто унија ГмбХ“.
Auto Union, во меѓувреме, се спои со NSU и официјално стана Audi NSU Auto Union AG, и на крајот само Audi.
Во текот на следните децении, името „Хорч“ беше нешто заборавено, така што пред неколку години „Ауди“ реши да го „оживее“ и да го искористи за идниот суперлуксузен А8, кој ќе му конкурира на С-класа „Мерцедес-Мајбах“ на пазарот.
Audi A8 Horch ќе им понуди на клиентите повеќе од врвната верзија на A8 L во однос на опремата и луксузот, но без дополнително зголемување на меѓуоскиното растојание.
Како можни погонски агрегати спаѓаат V8 и 6.0-литарскиот твин-турбо W12, кој во моментов не е достапен кај Audi A8 / A8 L.
За разлика од Мерцедес, кој ја користи етикетата Мајбах за некои други модели освен седанот С-класа, Ауди ќе го задржи името Хорч само за потребите на моделот А8.
ФОТО: (Можен изглед на Ауди А8 не официјално од Kolesa.ru)
Автомобили
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
За 11 месеци од оваа година Европејците регистрирале 522.013 нови автомобили „Дачиа“, два отсто повеќе отколку во истиот период во 2023 година.
Извештајот на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA) за бројот на регистрации на нови автомобили во ноември оваа година покажува дека марката Dacia продала 49.352 автомобили, односно 4,8 отсто повеќе отколку во ноември 2023 година.
Благодарение на овој раст, кој се одвива во позадина на општ пазарен пад, пазарниот удел на Dacia се зголеми од 4,4 отсто во ноември 2023 година на 4,7 отсто во 11-тиот месец од 2024 година, според Klix.ba.
Истовремено, растот во последниот месец доведе до зголемување на продажбата на Dacia во периодот јануари – ноември од 511.994 единици во 2023 година на 522.013 во 2024 година. Два процентни поени раст во споредба со првите 11 месеци од оваа година го зголемија годишниот пазарен удел на Dacia на 4,4 проценти.
Благодарение на постојаниот раст, овој пазарен удел на Dacia го надминува оној на брендовите како што се: Opel, Citroen, Fiat, Kia, Hyundai, Ford или Volvo.
Најбарани марки на европскиот пазар за 11 месеци од тековната година се: Volkswagen (1.258.324 продадени автомобили), Toyota (849.628), BMW (707.527), Škoda (700.748) и Renault (626.719).
Извор: ACEA / Klix.ba
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза21 час
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Хороскоп10 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Автомобили2 дена
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили2 дена
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle2 дена
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата
-
Социјални мрежи17 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година