Следете не

Автомобили

Mazda забележа силен раст на продажбата

Објавено пред

на

Mazda Motor Corporation ги објави финансиските и продажните резултати за првиот квартал, известувајќи за глобална продажба од 309.000 возила во периодот од 1 април до 30 јуни 2023 година, што е зголемување за 32% на годишно ниво.

Во Европа, продажбата во првиот квартал е зголемена за 46 отсто во однос на претходната година, односно на 44.000 возила, што претставува пазарен удел од 1,1 отсто, односно зголемување од 0,3 отсто во однос на првиот квартал од претходната година. Обемот на продажбата на Mazda во Северна Америка се зголеми за 58 проценти на 95.000 единици. На домашниот пазар на Mazda во Јапонија, продажбата достигна 42.000 единици, што е зголемување од 70 отсто во однос на претходната година.

За првиот квартал од оваа фискална година, Mazda објави нето-продажби од 1.091 милијарди ¥ (7,3 милијарди евра*), што претставува зголемување од 77 отсто во однос на претходната година и оперативен профит од 30 милијарди ¥ (200 милиони евра *). Нето приходот беше 37,2 милијарди ¥ (248 милиони евра*).

Позитивното влијание на големите модели, вклучително и Mazda CX-60 во Европа и Mazda CX-90 во Северна Америка, резултираше со тоа што Mazda предвидува глобална продажба за целата фискална година од 1,3 милиони единици, со продажба од 189.000 единици во Европа. Mazda, исто така, предвидува нето-продажби од 4.500 милијарди ¥ (32,4 милијарди евра*), оперативен приход од 180 милијарди ¥ (1,3 милијарди евра) и нето приход од 130 милијарди ¥ (935 милиони евра*) за оваа фискална година.

Mazda ќе продолжи да ја развива својата стратегија за електрификација за да се усогласи со брзо менувачките прописи за животната средина и постојано да се движи кон јаглеродна неутралност. Тие го вклучуваат новиот модел MX-30 R-EV, кој ќе биде лансиран подоцна оваа година на европските пазари како едно од повеќенаменските решенија за електрификација на Mazda, како и неодамнешниот ангажман на Mazda со Panasonic Energy во однос на среднорочно до долгорочно партнерство со снабдување со цилиндрични литиум-јонски батерии во согласност со политиката за управување на Mazda до 2030 година.

/autoblog

Автомобили

„Шкода“ започнува со производство на новите автомобилски модели „Enyaq“ и „Enyaq Coupé“

Објавено пред

на

Наследникот на третата најпродавана серија на целосно електрични модели во Европа минатата година влезе во производство. Škoda Auto започна со склопување на новиот Enyaq во својата главна фабрика во Млада Болеслав. По целосно новиот Elroq, Enyaq е вториот сериски модел од чешкиот производител на автомобили кој го прифатил дизајнерскиот јазик Modern Solid, кој ги комбинира робусноста, функционалноста и автентичноста.

Новиот Enyaq може да се пофали и со подобрена аеродинамика за поголем опсег, одржливи внатрешни материјали и нови дигитални карактеристики. Производната линија има просечно дневно производство до 300 модели Enyaq.

– „Почетокот на производството на новото семејство Enyaq е многу посебен момент за нашите производствени тимови. Како прв модел на ŠKODA базиран на MEB, неговиот претходник означи голема пресвртница во производството, поставувајќи ја основата за процесите од кои имаме корист денес. Нашироко ги адаптиравме нашите производствени капацитети, што ни овозможи да изградиме целосно електрични возила и моделот Octavia на една производна линија. Производството на новото семејство Enyaq во нашата главна фабрика во Млада Болеслав ја нагласува нашата посветеност на Чешката Република. Ова ја зајакнува нашата посветеност да ја обезбедиме долгорочната иднина на нашите локации, истовремено признавајќи ја нашата одговорност за дополнително зајакнување на улогата на земјата како клучен играч во европската автомобилска индустрија“.

Андреас Дик, член на одборот на Škoda Auto за производство и логистика вели: Новиот Enyaq, базиран на платформата MEB, излегува од најсовремената производствена линија во салата M13 во Škoda Auto во Млада Болеслав, заедно со Octavia и целосно новиот електричен компактен SUV модел, Elroq. Тоа е првата фабрика на Volkswagen Group во Европа каде што моделите ICE и BEV се произведуваат рамо до рамо, што овозможува брзо прилагодување на промените во побарувачката на потрошувачите.

Покрај склопувањето на новите Elroq и Enyaq, фабриката во Млада Болеслав произведува и батериски системи за овие возила базирани на MEB. Погонските батерии произведени таму се инсталирани и во електрични модели од други марки на групацијата Фолксваген.

Наследникот на првиот целосно електричен производствен модел на ŠKODA е достапен со две големини на батерии и три опции за погон, кои обезбедуваат моќност помеѓу 150 kW и 210 kW. Enyaq 60 и Enyaq 85 имаат еден електричен мотор и погон на задните тркала, додека Enyaq 85x додава втор електричен мотор напред за погон на сите тркала.

Благодарение на низата аеродинамички подобрувања – вклучувајќи оптимизирани воздушни завеси, ново дизајнирани тркала и затворен јаз помеѓу ладилникот и решетката – новиот Enyaq постигнува импресивен коефициент на отпор од дури 0,245 за Enyaq и 0,225 за Enyaq Coupé. Ова резултира со продолжен досег од над 590 километри (WLTP) со новото Enyaq Coupé и над 580 километри со новиот Enyaq.

Новиот Enyaq, исто така, доаѓа со уште подарежлива стандардна опрема, вклучувајќи загреани предни седишта, загреан волан, KESSY Advanced со заклучување со отворен пристап и одење, Climatronic во 3 зони, странична асистенција, предвидлива адаптивна контрола на патувањето (pACC) и помошен метеж во сообраќајот. Новите дигитални функции вклучуваат далечинска помош при паркирање и далечинско тренирано паркирање. Внатре, клиентите можат да изберат од шест опции за избор на дизајн, со силен фокус на иновативни, одржливи и издржливи материјали. Повеќе информации за придобивките од електричната мобилност се достапни во информативниот центар за е-мобилност на групацијата Volkswagen, “Enter Electric!”

Извор: Шкода / Skoda

Прочитај повеќе...

Автомобили

Продажбата на автомобили во ЕУ падна на почетокот на годината

Објавено пред

на

Продажбата на автомобили во Европската унија (ЕУ) бележи пад во јануари 2025 година, согласно податоците на Европската асоцијација на производители на автомобили (ACEA).

Во јануари, во ЕУ се регистрирани 831.000 нови автомобили, што претставува пад од 2,6 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Овој пад доаѓа по зголемувањето на продажбата во декември, кога беше забележан раст од 5,1 отсто.

Пад на продажбата во водечките пазари

На водечките пазари во ЕУ, Франција забележа најголем пад од 6,2 отсто во продажбата на нови автомобили. Италија е близу, со пад од 5,8 отсто во бројот на регистрирани нови автомобили. Германија, исто така, бележи пад, но помал – од 2,8 отсто.
Во Шпанија, пак, продажбата на автомобили забележа силен раст од 5,3 отсто.

Продажбата на електрични и хибридни автомобили бележи пораст

Европскиот пазар за електрични автомобили на батерии бележи значителен раст од 34 отсто во јануари 2025 година во споредба со истиот месец минатата година. Овој раст доаѓа по падот од 10,2 отсто забележан во декември 2024 година.
И продажбата на хибридни електрични автомобили порасна за 18,4 отсто.

Пад на продажбата на бензински и дизел автомобили

Во исто време, продажбата на возила на бензин и дизел забележува значителен пад. Возилата на бензин бележат пад од 18,9 отсто, додека продажбата на дизел-автомобили опаѓа за 27 отсто.

Заклучок

Продажбата на автомобили во ЕУ продолжува да се менува, при што зголемувањето на електричните и хибридни возила го покажува трендот на преминување кон поеколошки опции. Сепак, традиционалните автомобили на бензин и дизел продолжуваат да бележат пад, што се очекува да има подолгорочно влијание на индустријата.

Извор: RTCG

Прочитај повеќе...

Автомобили

Зошто BMW има сино-бело лого, а Ferrari црн коњ? Скриените значења зад иконите на автомобилските знаци

Објавено пред

на

Логото на автомобилите не се само визуелни елементи, туку ги претставуваат вредностите, наследството и визијата на брендот. Трокраката ѕвезда на Mercedes-Benz, коњот на Ferrari, трозабеецот на Maserati или „Рунделот“ на BMW се дел од историјата што често не го забележуваме. Ајде да погледнеме што навистина симболизираат овие амблеми и какви приказни кријат.

BMW: Сино-белиот симбол на Баварија

Пред пет години, BMW стана вториот германски производител (по Volkswagen) кој го промени својот визуелен идентитет. Шестото лого во историјата на компанијата беше претставено на салонот во Франкфурт, а ниту една од досегашните верзии не отстапува значително од претходните.

Честопати имаше шпекулации за тоа што всушност претставува логото на BMW. Многумина веруваат дека сино-белиот круг симболизира пропелер низ кој се гледа небото, мислејќи на потеклото на компанијата во воздухопловната индустрија. Сепак, според официјалните информации од веб-страницата на BMW, амблемот всушност ги претставува боите на Баварија. Официјално е регистриран на 5 октомври 1917 година, во форма на Rapp Motorwerken, но со баварски бои. Интересно е што сино-белите сегменти се распоредени во инверзија поради хералдичкото правило во тоа време – логото не смеело да го користи автентичниот дизајн на баварското знаме за комерцијални цели.

Од 2020 година, логото на BMW доби помодерен изглед – црниот прстен е отстранет, а амблемот стана потранспарентен и прилагоден на дигиталните платформи. Оваа одлука беше поддржана од Јанс Тимер, потпретседател на BMW за бренд и клиенти.

Mercedes-Benz: Три краци како доминација на копно, море и во воздух

Логото на Mercedes-Benz му оддава почит на основачот Готлиб Дајмлер и татковината на неговото семејство. Иако трикраката ѕвезда често се гледа како само стилизиран симбол, таа всушност ја претставува амбицијата на компанијата да доминира во три области – копно, море и воздух.

Најголемата промена се случи во 1926 година, кога Daimler и Benz се споија, а трокраката ѕвезда беше поставена во круг, создавајќи еден од најпознатите амблеми во историјата на автомобилската индустрија.

За разлика од класичната ѕвезда на Mercedes-Benz, логото AMG носи специфична симболика – на десната страна прикажува камери, вентил и пружина на вентилот, кои ги означуваат клучните компоненти на моторот. На левата страна на амблемот има јаболкница и река, кои го симболизираат историскиот грб на Афалтербах, градот каде што е седиштето на дивизијата AMG.

Cadillac: Аристократско потекло и митски патки

Cadillac гозел своето име и лого од хералдиката на францускиот истражувач Антоан де ла Моте Cadillac, кој го основал Детроит во 1701 година. Трите обоени ленти во амблемот симболизираат доблест, сила и храброст, додека венецот и митските птици Мергансер некогаш го красеа овој карактеристичен грб.

Иако оригиналното лого од 1905 година имаше повеќе детали, модерниот дизајн на Cadillac остана верен на своите корени, иако претрпе неколку значајни промени во текот на 20-тиот век. Во 2021 година доби монохроматски изглед прилагоден на модерните автомобили.

Maserati: Нептунов трозабец како симбол на моќ

Првиот автомобил Maserati, Tipo 26, дебитираше во 1926 година, но немаше амблем. Тогаш Марио Масерати најде инспирација во статуата на Нептун на Пјаца Маџоре во Болоња. Тројатичарот, симбол на сила и мудрост, совршено се вклопи во филозофијата на брендот и оттогаш стана препознатлив симбол на компанијата.

Првично, логото беше правоаголно и изработено од сребро, но во 1931 година се прилагоди на позаоблените линии на автомобилот, добивајќи ја овалната форма што ја знаеме денес.

Ferrari: Приказната за храбар пилот и темен коњ

Црниот коњ на Ferrari во меѓунојжјето е веројатно еден од најпознатите симболи во автомобилскиот свет. Основачот Енцо Ферари го зеде амблемот од авионот на италијанскиот воен херој, пилотот Франческо Барака. Неговата мајка, грофицата Паолина Барака, го уверила Ферари дека овој симбол ќе му донесе среќа.

Канарско-жолтата позадина, бојата на Модена, беше додадена како знак на почит кон родниот град на основачот.

Audi: Четирите прстени како симбол на единството

Логото на Audi со четири испреплетени прстени го претставува спојувањето на четири автомобилски компании во 1932 година – Audi, Horch, DKV и Wanderer. Секој од нив остави свој белег во историјата на автомобилската индустрија, но токму Audi, под овој симбол, стана глобално препознатлив бренд.

Bugatti: Тајната на црвените точки

Логото на Bugatti можеби изгледа едноставно, но крие интересна симболика. Црвената позадина претставува сила и страст, додека белата буква „Bugatti“ и иницијалите на основачот Еторе Бугати го нагласуваат луксузот и ексклузивноста.

Најинтересен детал се црвените точки на белиот раб на амблемот. Иако постојат неколку теории, една од нив вели дека ги симболизираат безбедносните жици што се користеле во раните модели на Bugatti, додека друга сугерира дека тие претставуваат бисери, бидејќи Bugatti ги сметал автомобилите за „скапоцени уметнички дела“, пишува B&F.rs.

Извор: Biz Portal

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп1 час

Хороскоп за среда (5 март)

ОВЕН Повеќето денови ќе бидете многу емотивни и склони кон промени во расположението. Исклучително е важно да се држите до...

Lifestyle3 часа

Со „Минт Травел (ЈК Травел)“ вашето совршено „Лето 2025“ на неверојатни 10 рати без Камата!

Замислете го ова: Сончеви плажи, кристално чисто море, вкусна храна и најдобри моменти со вашите најблиски. Сега, со МИНТ ТРАВЕЛ (ЈК...

Спорт5 часа

Македонија домаќин на квалификациски турнир во женски фудбал до 17 години за пласман на ЕП, првиот дуел нашите девојки го играат во четврток на тренинг центарот „Петар Милошевски“

Младата женска репрезентација на Македонија до 17 години во периодот од 3 до 12. март ќе биде домаќин на квалификацискиот...

Магазин13 часа

Кина: Напредокот на кинеската апликација DeepSeek е пример за порастот на вештачката интелигенција во кинеските компании

Напредокот на кинеската апликација за вештачка интелигенција (ВИ) DeepSeek го одразува подемот на кинеските компании на терен, изјави денеска претставникот...

Магазин13 часа

Јапонци развија телевизор кој овозможува да вкусите храна

Како функционира Taste TV?. Уредот, наречен „Taste TV“, користи спрејови во комбинација со 10 различни вкусови за да ги создаде...

Магазин13 часа

Измамници таргетираат корисници на Netflix со фишинг напад

Експертите за безбедност предупредуваат дека измамници користат вештачка интелигенција за да создадат многу реалистични фишинг е-пораки, кои изгледаат како да...

Магазин13 часа

Instagram додава нови функции за DM

Instagram значително ја надградува функцијата за Директни пораки (DM) со нови можности, како закажано испраќање пораки, прикачување важни пораки и...

Магазин13 часа

Amazon ја исклучува својата апликација за Android

Amazon најави дека ќе ја исклучи својата Appstore апликација за Android на 20 август 2025 година. По овој датум, апликациите...

Магазин13 часа

Google Chrome додава Circle to Search за iPhone

Google воведува нови гестови за пребарување на iPhone, овозможувајќи им на корисниците да означат што било на својот екран за...

Магазин13 часа

Откриен новиот Apple iPhone 17 Air – најтенкиот iPhone досега

Apple оваа година подготвува iPhone 17 Air, ултра тенок модел кој ќе биде потенок од сите претходни iPhone уреди. Колку...

НАЈЧИТАНИ