Магазин
Meta ги негира тврдењата дека планира да го уништи WhatsApp со реклами
Meta објави соопштение, во кое ги негира наводите дека планира да вбризга реклами во „Whatsapp“.
WhatsApp нема да прима реклами во функција, според Meta
Извештајот на Financial Times тврди дека различни тимови во матичната компанија на WhatsApp, Meta, размислувале за опција за прикажување реклами во листата на разговори со контакти на почетниот екран на апликацијата. Како одговор на овие тврдења, Meta излезе со сопствена изјава дека не функционирала или тестирала карактеристики и дека не планира да го стори тоа.
FT Technology News имаше слични тврдења, дури и објави напис на својот профил на Twitter/X. Сепак, тие тврдења беа отфрлени од шефот на WhatsApp, Вил Каткарт, во одговор на твитот, тврдејќи дека приказната е лажна и дека Meta не објавува таква функција. Тоа демант потоа беше додадено како коментар за оригиналниот твит.
Ова не е првпат Meta да биде обвинета за такви планови за монетизација на својата база од две милијарди активни корисници, бидејќи аналитичарите со години предвидуваа таков потег. Се чини дека ова се заснова на другата аквизиција на Meta, Instagram, која со години опслужува бројни реклами на доводите на своите корисници.
Сепак, овие обвинувања не беа без основа, барем во минатото. Во средината на 2018 и 2019 година, Meta имаше планови да прикажува реклами на WhatsApp. Волстрит журнал откри дека имало планови за прикажување реклами во функцијата Status на апликацијата, поради падот на приходите од реклами, додека Оливие Понтевил објави на Twitter дека Meta ќе донесе реклами на Story во Status на WhatsApp во 2020 година. Сепак, Wall Street Journal објави дополнителна сторија во 2020 година, тврдејќи дека Meta ги повлекува своите планови за рекламирање и дека ќе бара други начини за монетизација на платформата.
Досега Meta веќе постигна значителен успех во заработката преку WhatsApp Business, каде што Meta нуди услуги и алатки за своите повеќе од 200 милиони активни корисници. Според извештајот на TechCrunch, за време на кварталниот повик за заработка во Q3 2022 година, рекламите „кликни-на-WhatsApp“ достигнаа годишна стапка на приход од 1,5 милијарди долари со годишен раст од 80%.
Meta, исто така, ја ажурираше структурата на цените и категориите на пораки во јуни 2023 година за да ги зголеми приходите од WhatsApp Business. Ова се надоврзува на плановите за изнаоѓање повеќе начини за монетизација на услугата, како на пример да им се дозволи на бизнисите да испраќаат персонализирани пораки на корисниците на Facebook и Instagram преку апликацијата. Тие, исто така, планираат да ги интегрираат плаќањата во нивната нова функција наречена Канали, која ќе започне на глобално ниво во септември 2023 година.
Со други зборови, WhatsApp во моментов заработува многу пари на Meta, а технолошкиот/медиумскиот гигант веќе има остварливи планови да генерира приходи без да го наруши WhatsApp.
Извор: Techradar
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
Мобилни уреди
Батеријата се празни додека полните? Еве што треба да знаете

Современите Android телефони доаѓаат со моќни и ефикасни процесори, како и батерии со поголем капацитет. Вообичаено, тие можат да издржат цел ден со едно полнење. Дополнително, технологиите за брзо жично и безжично полнење го прават користењето уште попрактично.
Сепак, понекогаш се јавува проблем кој корисниците го сметаат за најфрустрирачки – телефонот е на полнач, а батеријата сепак се празни.
Зошто се случува ова?
-
Неквалитетен или неконпатибилен полнач – денес повеќето телефони се испорачуваат само со USB кабел, а изборот на адаптер е на корисникот. Ако адаптерот не ги исполнува спецификациите на телефонот, полнењето може да биде недоволно ефикасно.
-
Стара или оштетена батерија – по неколку години користење, капацитетот на батеријата значително опаѓа. Android уредите може да покажат информации преку апликации од трети страни, додека iPhone овие податоци ги има во делот Battery Health. Ако батеријата е премногу деградирана, често е потребна замена.
-
Апликации во позадина – одредени апликации и услуги можат да трошат енергија дури и кога телефонот мирува. Графички тешките игри, како Call of Duty: Mobile или Genshin Impact, можат дополнително да го загреат уредот и да ја забават ефикасноста на полнењето.
-
Прегревање – високите температури можат да ја оштетат батеријата и да предизвикаат проблеми со полнењето. Затоа е важно телефонот да се полни во постудена средина.
Како да го решите проблемот?
Ако телефонот постојано се празни додека е приклучен на полнач:
-
Проверете дали користите компатибилен адаптер и кабел.
-
Размислете за замена на батеријата ако е стара.
-
Исклучете GPS, Bluetooth и апликации во позадина што не ви се потребни.
-
Избегнувајте полнење кога телефонот е веќе загреан.
Совети за подолго траење на батеријата
-
Намалете ја светлината на екранот.
-
Активирајте режим за заштеда на енергија во итни ситуации.
-
Не оставајте го телефонот долго време на 100% полнење.
Со правилна грижа, батеријата може значително подолго да го задржи својот капацитет и да обезбеди сигурни перформанси.
Извор: V-Online
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (3 септември)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за четврток (4 септември)
-
Кичево1 ден
Кичево: Филм, музика и креативност во село Ехлоец: Echoes in the Wild на 7 септември
-
Македонија1 ден
МВР: Целосна забрана во шуми до крај на месец септември
-
Lifestyle1 ден
Кој пијалок е поштетен за здравјето: пивото или газираните сокови?
-
Македонија1 ден
„Wizz Air“ со шести авион во својата база во Скопје и 13 нови рути
-
Свет12 часа
(ВИДЕО) „Ден на жалост“ во Португалија по страшната трагедија каде од шините излета жичара и одзеде најмалце 15 животи, неофицијално има и странци
-
Временска прогноза13 часа
Најавената промена на времето се оствари, во текот на ноќта наврнаа 23 л/м2 дожд