Магазин
Meta ги негира тврдењата дека планира да го уништи WhatsApp со реклами
Meta објави соопштение, во кое ги негира наводите дека планира да вбризга реклами во „Whatsapp“.
WhatsApp нема да прима реклами во функција, според Meta
Извештајот на Financial Times тврди дека различни тимови во матичната компанија на WhatsApp, Meta, размислувале за опција за прикажување реклами во листата на разговори со контакти на почетниот екран на апликацијата. Како одговор на овие тврдења, Meta излезе со сопствена изјава дека не функционирала или тестирала карактеристики и дека не планира да го стори тоа.
FT Technology News имаше слични тврдења, дури и објави напис на својот профил на Twitter/X. Сепак, тие тврдења беа отфрлени од шефот на WhatsApp, Вил Каткарт, во одговор на твитот, тврдејќи дека приказната е лажна и дека Meta не објавува таква функција. Тоа демант потоа беше додадено како коментар за оригиналниот твит.
Ова не е првпат Meta да биде обвинета за такви планови за монетизација на својата база од две милијарди активни корисници, бидејќи аналитичарите со години предвидуваа таков потег. Се чини дека ова се заснова на другата аквизиција на Meta, Instagram, која со години опслужува бројни реклами на доводите на своите корисници.
Сепак, овие обвинувања не беа без основа, барем во минатото. Во средината на 2018 и 2019 година, Meta имаше планови да прикажува реклами на WhatsApp. Волстрит журнал откри дека имало планови за прикажување реклами во функцијата Status на апликацијата, поради падот на приходите од реклами, додека Оливие Понтевил објави на Twitter дека Meta ќе донесе реклами на Story во Status на WhatsApp во 2020 година. Сепак, Wall Street Journal објави дополнителна сторија во 2020 година, тврдејќи дека Meta ги повлекува своите планови за рекламирање и дека ќе бара други начини за монетизација на платформата.
Досега Meta веќе постигна значителен успех во заработката преку WhatsApp Business, каде што Meta нуди услуги и алатки за своите повеќе од 200 милиони активни корисници. Според извештајот на TechCrunch, за време на кварталниот повик за заработка во Q3 2022 година, рекламите „кликни-на-WhatsApp“ достигнаа годишна стапка на приход од 1,5 милијарди долари со годишен раст од 80%.
Meta, исто така, ја ажурираше структурата на цените и категориите на пораки во јуни 2023 година за да ги зголеми приходите од WhatsApp Business. Ова се надоврзува на плановите за изнаоѓање повеќе начини за монетизација на услугата, како на пример да им се дозволи на бизнисите да испраќаат персонализирани пораки на корисниците на Facebook и Instagram преку апликацијата. Тие, исто така, планираат да ги интегрираат плаќањата во нивната нова функција наречена Канали, која ќе започне на глобално ниво во септември 2023 година.
Со други зборови, WhatsApp во моментов заработува многу пари на Meta, а технолошкиот/медиумскиот гигант веќе има остварливи планови да генерира приходи без да го наруши WhatsApp.
Извор: Techradar
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација