Следете не

Магазин

Meta ги негира тврдењата дека планира да го уништи WhatsApp со реклами

Објавено пред

на

Meta објави соопштение, во кое ги негира наводите дека планира да вбризга реклами во „Whatsapp“.

WhatsApp нема да прима реклами во функција, според Meta

Извештајот на Financial Times тврди дека различни тимови во матичната компанија на WhatsApp, Meta, размислувале за опција за прикажување реклами во листата на разговори со контакти на почетниот екран на апликацијата. Како одговор на овие тврдења, Meta излезе со сопствена изјава дека не функционирала или тестирала карактеристики и дека не планира да го стори тоа.

FT Technology News имаше слични тврдења, дури и објави напис на својот профил на Twitter/X. Сепак, тие тврдења беа отфрлени од шефот на WhatsApp, Вил Каткарт, во одговор на твитот, тврдејќи дека приказната е лажна и дека Meta не објавува таква функција. Тоа демант потоа беше додадено како коментар за оригиналниот твит.

Ова не е првпат Meta да биде обвинета за такви планови за монетизација на својата база од две милијарди активни корисници, бидејќи аналитичарите со години предвидуваа таков потег. Се чини дека ова се заснова на другата аквизиција на Meta, Instagram, која со години опслужува бројни реклами на доводите на своите корисници.

Сепак, овие обвинувања не беа без основа, барем во минатото. Во средината на 2018 и 2019 година, Meta имаше планови да прикажува реклами на WhatsApp. Волстрит журнал откри дека имало планови за прикажување реклами во функцијата Status на апликацијата, поради падот на приходите од реклами, додека Оливие Понтевил објави на Twitter дека Meta ќе донесе реклами на Story во Status на WhatsApp во 2020 година. Сепак, Wall Street Journal објави дополнителна сторија во 2020 година, тврдејќи дека Meta ги повлекува своите планови за рекламирање и дека ќе бара други начини за монетизација на платформата.

Досега Meta веќе постигна значителен успех во заработката преку WhatsApp Business, каде што Meta нуди услуги и алатки за своите повеќе од 200 милиони активни корисници. Според извештајот на TechCrunch, за време на кварталниот повик за заработка во Q3 2022 година, рекламите „кликни-на-WhatsApp“ достигнаа годишна стапка на приход од 1,5 милијарди долари со годишен раст од 80%.

Meta, исто така, ја ажурираше структурата на цените и категориите на пораки во јуни 2023 година за да ги зголеми приходите од WhatsApp Business. Ова се надоврзува на плановите за изнаоѓање повеќе начини за монетизација на услугата, како на пример да им се дозволи на бизнисите да испраќаат персонализирани пораки на корисниците на Facebook и Instagram преку апликацијата. Тие, исто така, планираат да ги интегрираат плаќањата во нивната нова функција наречена Канали, која ќе започне на глобално ниво во септември 2023 година.

Со други зборови, WhatsApp во моментов заработува многу пари на Meta, а технолошкиот/медиумскиот гигант веќе има остварливи планови да генерира приходи без да го наруши WhatsApp.

Извор: Techradar

Магазин

Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди

Објавено пред

на

Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.

Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.

Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.

Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.

Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf

Прочитај повеќе...

Магазин

YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност

Објавено пред

на

YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.

Клипови што создаваат лажно очекување

Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.

YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.

Како ќе се спроведе чистката?

Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.

Во овој процес:

  • Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
  • Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.

YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.

Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.

Извор: Kurir

Прочитај повеќе...

Магазин

Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како

Објавено пред

на

Дали ви пречи кога осветленоста на екранот на вашиот iPhone автоматски се менува? Ова може да биде резултат на автоматските поставки за осветленост и True Tone, но добрата вест е дека можете да ги исклучите. Еве ги чекорите што треба да ги следите:

Исклучете го автоматското осветлување

Оваа функција автоматски ја прилагодува осветленоста според околното осветлување. Ако сакате повеќе контрола:

  1. Settings > Accessibility > Display & Text Size
  2. Скролувајте до дното и исклучете ја опцијата Auto-Brightness.

Напомена: Оваа поставка не е во „Display & Brightness“, па може да остане активирана без да сте свесни.

Исклучете го True Tone

True Tone ја мери температурата на бојата и осветленоста во околината и автоматски го прилагодува екранот. За да го исклучите:

  1. Settings > Display & Brightness
  2. Исклучете ја опцијата True Tone во делот за осветлување.

Со исклучување на Auto-Brightness и True Tone, екранот повеќе нема автоматски да ја менува осветленоста.

Дополнителен совет: Внимавајте на прегревање

Дури и со исклучени Auto-Brightness и True Tone, iPhone може да ја намали осветленоста за да спречи прегревање. Еве неколку совети:

  • Користете го iPhone на температури помеѓу 0 и 35 °C, а чувајте го помеѓу -20 и 45 °C.
  • Проверете ја состојбата на батеријата:
    Settings > Battery > Battery Health.
  • Ажурирајте го софтверот:
    Settings > General > Software Update.

Со овие прилагодувања, ќе можете целосно да го контролирате осветлувањето на вашиот iPhone.

Извор: Cnet

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Магазин8 часа

Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди

Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека...

Магазин8 часа

YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност

YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата...

Магазин8 часа

Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како

Дали ви пречи кога осветленоста на екранот на вашиот iPhone автоматски се менува? Ова може да биде резултат на автоматските...

Магазин8 часа

Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација

Јапонскиот универзитет во Кјото и градежната компанија Каџима го започнаа истражувањето за создавање на лунарно живеалиште кое ќе генерира вештачка...

Спорт9 часа

Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ

Во “Хилтон” денес се одржа вонредното собрание на ФФМ, каде единствен кандидат беше г-дин Масар Омерагиќ, со мандат до 2025...

Временска прогноза10 часа

Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот

Многу длабок циклонски систем кој ќе биде со центар над Средоземјето, и во центарот на овој циклон воздушниот притисок ќе...

Автомобили11 часа

Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година

За 11 месеци од оваа година Европејците регистрирале 522.013 нови автомобили „Дачиа“, два отсто повеќе отколку во истиот период во...

Хороскоп21 час

Хороскоп за недела (22 декември)

ОВЕН Обрнете внимание на новите професионални можности за да го проширите вашето знаење и да ја подобрите вашата севкупна позиција....

Технологија1 ден

YouTube во поход по „клик-бејт“ наслови и почетни слики

По неодамнешната акција против блокаторите на реклами и таканаречената „онлајн имиграција“, YouTube најави нов чекор во својата борба против погрешните...

Социјални мрежи1 ден

„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година

Ја затвораат апликацијата најмалку една година. Албанскиот премиер Еди Рама денес најави дека владата ќе ја затвори социјалната мрежа „ТикТок“...

НАЈЧИТАНИ