Магазин
Meta ги промовира објавите од Threads на Facebook
Мета почнува да ги засилува своите тактики за хакирање на раст за Threads во обид да го зголеми ангажманот на конкурентот на Твитер. Социјалната мрежа ја промовира својата најнова апликација со вкрстено објавување објави на Threads на доводите на Facebook на корисниците, потврди компанијата во понеделникот.
Познатото однесување на Мета
Тоа е познат потег за Мета, која редовно го користи фидот на Facebook за да промовира нови функции, вклучувајќи ги и оние од други апликации. Компанијата со години ги вметнува Инстаграм ролните во препораките во доводите на Facebook, а исто така им дозволува на бизнисите на WhatsApp да купуваат реклами што се појавуваат во доводите на Facebook. Но, за разлика од тие напори, промоциите на Threads на Facebook се чини дека не се опционални.
„Изведовме ажурирање за да им олесниме на луѓето да ја видат најновата содржина од Threads директно на Facebook и Instagram“, напиша компанијата како одговор на корисникот на Threads кој праша како да ги задржат своите објави надвор од Facebook.
Мета започна со тестирање на промоцијата на објавите на Threads на Instagram во август, но потегот да се објавува на Facebook без да се обезбеди функција за откажување се чини дека е поконтроверзен. Некои корисници истакнуваат дека ги користат Threads многу поинаку од Facebook и можеби не сакаат нивните објави на Threads да бидат поставени пред нивните пријатели на Facebook.
Компанијата претходно навести дека еден ден ќе ги користи своите многу поголеми апликации за да се обиде да ги подобри Threads. Кога Threads достигна 100 милиони регистрирани кратко време по неговото лансирање, Марк Цукерберг истакна дека растот се случил со „главно органска побарувачка“ и дека компанијата „сè уште не вклучила многу промоции“.
Сепак, почетниот експлозивен раст на Threads се покажа краткотраен, при што ангажманот значително се намали во неделите што следеа. Анегдотално, услугата беше многу пожива во последниве недели, а преземањата почнаа повторно да се зголемуваат.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп18 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили8 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година