Магазин
Meta го затвора табот Facebook News во САД и Австралија

Табот „Facebook News“ веќе е укинат во Велика Британија, Франција и Германија.
Компанијата ги насочува ресурсите кон други работи
На почетокот на април, табот Facebook News ќе биде укината за корисниците во САД и Австралија. Meta објави дека ја елиминира посветената картичка што се наоѓа во делот за обележувачи како дел од нејзините напори да ги „усогласи своите инвестиции со своите производи и услуги што луѓето најмногу ги ценат“. Компанијата веќе ја отстрани картичката Вести во ОК, Франција и Германија на почетокот на декември 2023 година. Компанијата објаснува дека ги насочува своите ресурси на други работи што луѓето сакаат повеќе да ги видат. Фокусот е на кратки видеа.
Во новото соопштение, компанијата соопшти дека бројот на луѓе кои ја користат картичката Вести во САД и Австралија е намален за 80 отсто во текот на изминатата година. Вестите сочинуваат помалку од три проценти од она што корисниците го гледаат на Фејсбук. Исто така, тоа не е значаен дел од нивното искуство на оваа платформа. „Знаеме дека луѓето не доаѓаат на Фејсбук за вести и политички содржини. Тие доаѓаат да се поврзат со луѓе и да откријат нови можности, страсти и интереси“, велат од компанијата.
Со отстранување на картичката Вести во Австралија, компанијата исто така ќе престане да им плаќа на издавачите за нивната содржина по истекот на нивните тековни зделки. Пред неколку години, Фејсбук блокираше врски со вести во Австралија. Тоа беше одговор на тогаш предложената легислатива која бараше од компаниите како Meta да им платат на медиумските организации за нивната содржина. Компанијата повторно го овозможи пристапот до вестите само неколку дена подоцна, откако почна да ги затвора договорите со австралиските медиумски организации.
Инвестиции во вредност од 200 милиони долари годишно
Според извештаите, австралиската Комисија за конкуренција и потрошувачи верува дека Google и Meta склучиле договори со десетици извори, вклучително и Guardian Australia и News Corp Australia. Станува збор за инвестиции во вредност од околу 200 милиони долари годишно. Meta е одговорен за околу една третина или 66 милиони долари од вкупниот број. Тоа значи дека нејзината одлука ќе има огромно влијание врз новинарството во земјава. И се чини дека нема простор за преговори. Компанијата во своето соопштение јасно стави до знаење дека нема да склучува нови комерцијални зделки за традиционални новинарски содржини во ниту еден од регионите каде што табот News е веќе отстранет.
Исто така, Meta се уште го нема блокирано пристапот до вестите во споменатите земји. Корисниците на Фејсбук сè уште можат да пристапат до сите вести објавени на социјалната мрежа. Издавачите можат да продолжат да објавуваат врски до нивните приказни на нивните официјални страници како и обично.
Извор: Engadget
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
Мобилни уреди
Батеријата се празни додека полните? Еве што треба да знаете

Современите Android телефони доаѓаат со моќни и ефикасни процесори, како и батерии со поголем капацитет. Вообичаено, тие можат да издржат цел ден со едно полнење. Дополнително, технологиите за брзо жично и безжично полнење го прават користењето уште попрактично.
Сепак, понекогаш се јавува проблем кој корисниците го сметаат за најфрустрирачки – телефонот е на полнач, а батеријата сепак се празни.
Зошто се случува ова?
-
Неквалитетен или неконпатибилен полнач – денес повеќето телефони се испорачуваат само со USB кабел, а изборот на адаптер е на корисникот. Ако адаптерот не ги исполнува спецификациите на телефонот, полнењето може да биде недоволно ефикасно.
-
Стара или оштетена батерија – по неколку години користење, капацитетот на батеријата значително опаѓа. Android уредите може да покажат информации преку апликации од трети страни, додека iPhone овие податоци ги има во делот Battery Health. Ако батеријата е премногу деградирана, често е потребна замена.
-
Апликации во позадина – одредени апликации и услуги можат да трошат енергија дури и кога телефонот мирува. Графички тешките игри, како Call of Duty: Mobile или Genshin Impact, можат дополнително да го загреат уредот и да ја забават ефикасноста на полнењето.
-
Прегревање – високите температури можат да ја оштетат батеријата и да предизвикаат проблеми со полнењето. Затоа е важно телефонот да се полни во постудена средина.
Како да го решите проблемот?
Ако телефонот постојано се празни додека е приклучен на полнач:
-
Проверете дали користите компатибилен адаптер и кабел.
-
Размислете за замена на батеријата ако е стара.
-
Исклучете GPS, Bluetooth и апликации во позадина што не ви се потребни.
-
Избегнувајте полнење кога телефонот е веќе загреан.
Совети за подолго траење на батеријата
-
Намалете ја светлината на екранот.
-
Активирајте режим за заштеда на енергија во итни ситуации.
-
Не оставајте го телефонот долго време на 100% полнење.
Со правилна грижа, батеријата може значително подолго да го задржи својот капацитет и да обезбеди сигурни перформанси.
Извор: V-Online
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (3 септември)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за четврток (4 септември)
-
Кичево1 ден
Кичево: Филм, музика и креативност во село Ехлоец: Echoes in the Wild на 7 септември
-
Македонија1 ден
МВР: Целосна забрана во шуми до крај на месец септември
-
Lifestyle1 ден
Кој пијалок е поштетен за здравјето: пивото или газираните сокови?
-
Свет12 часа
(ВИДЕО) „Ден на жалост“ во Португалија по страшната трагедија каде од шините излета жичара и одзеде најмалце 15 животи, неофицијално има и странци
-
Македонија1 ден
„Wizz Air“ со шести авион во својата база во Скопје и 13 нови рути
-
Временска прогноза13 часа
Најавената промена на времето се оствари, во текот на ноќта наврнаа 23 л/м2 дожд