Магазин
Meta има нов план за користење на Instagram и Facebook без реклами
Компанијата планира да воведе месечна претплата од 14 долари само за Instagram.
Корисниците кои сакаат да платат нема да гледаат реклами на Facebook и Instagram
Според извештаите на Wall Street Journal, Meta може да им наплаќа на корисниците на Instagram во Европа месечна претплата од 14 долари, освен ако корисниците не се одлучат да примаат насочени реклами. Исто така, компанијата може да воведе комбинирана месечна претплата од 17 долари. Таа комбинирана претплата ќе вклучува пристап до десктопот без реклами до Facebook и Instagram.
Минатиот месец имаше извештаи дека Meta ќе се обиде да наметне претплата на корисниците кои ќе се откажат од целните реклами. Сепак, потенцијалните такси беа непознати. Корисниците кои сакаат да платат нема да гледаат реклами на Facebook и Instagram. Сепак, другите што ја сакаат бесплатната верзија ќе мора да се согласат да бидат насочени кон реклами врз основа на нивните лични податоци. Компанијата, наводно, разговарала за плановите со регулаторите во Брисел и Ирска.
Овој потег е одговор на судската одлука во јули со која се бара од Facebook да добие согласност од корисниците за пристап до нивните лични податоци. Судот изјави дека операторите на сајтовите мора да докажат дека корисниците доброволно дале согласност за следење на рекламите. Еден начин на кој корисниците можат доброволно да дадат согласност е да им се обезбеди опција да се откажат од следењето реклами.
Meta очекува да претрпи значителен пад на приходите
Apple имплементираше одредена практика со својот оперативен систем iOS 14. Поточно, таа практика се однесува на тоа што Apple им дозволува на корисниците да одлучат дали сакаат или не да бидат следени за да се сервираат насочени реклами. Сепак, многу малку корисници се одлучија за опцијата да се следи. Meta очекува да претрпи значителен пад на приходите. Во својата одлука, судот на ЕУ наведе и дека компаниите треба да истражуваат модели за претплата за корисниците.
Според бројките објавени од Wall Street Journal, цените се нешто помалку од она што Netflix го наплаќа за редовниот месечен план во ЕУ. Многу е веројатно дека само моќните корисници на социјалните медиуми или компаниите ќе бидат подготвени да платат претплата. На овој начин, Meta ефективно ќе ги принуди обичните корисници да прифатат насочени реклами или целосно да престанат да ги користат своите социјални платформи.
Претходно оваа година, ЕУ го казни Facebook со рекордни 1,2 милијарди евра за пренос на податоците на корисниците на ЕУ во САД. Тоа всушност беше прекршување на клучните правила за дигитална приватност на ЕУ. Исто така, овие правила дополнително ќе се заострат. Од март 2024 година во Европа ќе се применува законот зQDа ДМА.
Meta добива речиси четвртина од приходите од Европа. Дополнително, на европскиот регион отпаѓаат 7,2 милијарди долари од вкупно 32 милијарди долари во вториот квартал од оваа година. Компанијата сè уште не ја лансирала својата конкурентна апликација Twitter, Threads, во Европа поради неизвесноста околу законот за DMA. Исто така, се поставува прашањето дали компанијата може да ја поврзе својата нова услуга со Instagram како што тоа го прави насекаде во светот. Плановите на Meta за сите нејзини апликации во ЕУ треба да станат поконкретни во текот на следните месеци пред да стапат на сила новите регулативи.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза11 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин9 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација