Следете не

Социјални мрежи

Мета на земјите од ЕУ ќе им понуди претплата за Фејсбук и Инстаграм, еве што точно значи и колку чини

Објавено пред

на

Мета ќе им понуди на корисниците на Фејсбук и Инстаграм во земјите членки на Европската унија план за претплата да ги користат тие платформи без реклами, во согласност со регулативите на ЕУ.

Месечниот план за претплата ќе биде 9,99 евра за корисниците во ЕУ и Швајцарија, за десктоп корисници, додека корисниците на уредите со Android и iOS ќе треба да плаќаат 12,99 евра месечно. Регулативите во Брисел би можеле да ја ограничат способноста на Мета да ги персонализира рекламите врз основа на навиките на корисниците без нивна согласност, загрозувајќи го нејзиниот главен извор на приходи.

Мета им нуди на корисниците избор помеѓу бесплатно користење на своите социјални мрежи со реклами, како и користење без реклами, но со претплата.

Ова би можело да ги наведе корисниците да се одлучат за првата опција и на тој начин да и помогне на Мета да ги прифати регулативите без да го менува деловниот модел на прикажување персонализирани реклами и реклами.

Инаку, Facebook веќе некое време има проблеми со антимонополското законодавство на ЕУ. Во јули, Мета ја загуби битката со европското правосудство поради непочитување на германскиот одредба за ограничување на податоците. Претходно, ирската комисија за заштита на податоците изрече казна од 390 милиони евра за Мета.

Тогаш Марк Цукерберг беше предупреден дека не може да го користи таканаречениот „договор“ како правна основа за испраќање огласи до корисниците врз основа на нивните онлајн активности. Мета подоцна објави дека ќе побара согласност од корисниците во ЕУ пред да им дозволи на компаниите да обезбедат насочено рекламирање, со цел да ги исполнат регулаторните барања.

Извор: blic.rs

Социјални мрежи

„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

Објавено пред

на

ФОТО: Pathum Danthanarayana @ Unsplash.com

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.

Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.

Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.

Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.

Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.

Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.

Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.

Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.

Прочитај повеќе...

Социјални мрежи

Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Објавено пред

на

ФОТО: Claudio Schwarz / unsplash.com

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.

Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.

За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.

Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.

Како да се користи Blend?

Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.

Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.

Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.

Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com

Прочитај повеќе...

Социјални мрежи

Инстаграм најавува нова функција

Објавено пред

на

За време на неодамнешниот настан „АМА“ со корисниците, шефот на Инстаграм Адам Мосери јасно стави до знаење што треба да добие популарната апликација. Според него, „Instagram“ треба да имплементира мала, но важна карактеристика што веќе ја имаат неговите конкуренти како „TikTok“ и „YouTube“ – „picture-in-picture“ (PIP).

Ова значи дека корисниците на Инстаграм наскоро би можеле да вршат повеќе дејства на нивните уреди додека истовремено ги гледаат „Reels“ и другите содржини на апликацијата.

Дополнително,Инстаграм работи на подобрување на својата функција за пребарување оваа година, вклучувајќи ја и можноста за пребарување на содржина, а не само на други сметки, пренесува kurir.rs

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Кичево2 часа

(ГАЛЕРИЈА) Музичките имиња од Кичево го исполнија плоштадот до последно место, во првата музичка манифестација, вечерва финале од дводневниот спектакл „Кичевчани пеат за Кичево“

Денес посетителите со своето присуство го потврдија она што почесто му треба на град Кичево, а со тоа испишаа историја...

Хороскоп6 часа

Месечен Хороскоп (август)

ОВЕН Размислете за промена на одредени критериуми и услови во договор со соработниците за да ја подобрите вашата деловна позиција....

Кичево17 часа

Ќе имаме по свежо време, но во Кичево вечерва епицентарот ќе биде на градскиот плоштад!

Под влијание на влажна и на нестабилна воздушна маса која е поврзана со фронтален систем од север  и од северозапад,...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за четврток (31 јули)

ОВЕН Може да очекувате фаза која ќе биде многу поволна за вас. Ќе успеете да остварите стабилизација на работа. Ве...

Кичево1 ден

(ФОТО) Предмалку во кичевско спречен нов поголем пожар на стрниште и сува трева кој поради ветерот стигнал речиси до куќите

Спречен поголем пожар на стрниште и сува трева во месност кај с.Трапчиндол кичевско. Истиот бил пријавен нешто по 17:00ч, каде...

Спорт1 ден

Германската Бундеслига воведува камери на судиите и јавни објаснувања за „VAR“

Германската фудбалска лига (DFL) воведува важни новини во начинот на користење на ВАР технологијата за претстојната сезона. Почнувајќи од 22...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за среда (30 јули)

ОВЕН Пред вас е поволен период за нови случувања и почеток на нов бизнис. Ви се додворуваат повеќе личности, но...

Lifestyle3 дена

Како да го исчистите шпоретот без штетни хемикалии: Еден природен трик што сите го имаме дома

Чистењето на шпоретот и рерната знае да биде вистински предизвик, особено кога станува збор за наталожената маснотија и изгорените дамки....

Lifestyle3 дена

Сè што треба да знаете за перењето фармерки

Фармерките се еден од најпопуларните и најносени парчиња облека, но нивното перење често предизвикува дилеми. Дали треба да ги перете...

Lifestyle3 дена

Колку кафе е премногу? Експертите откриваат каде е границата

За многу луѓе, кафето е незаменлив дел од секојдневието – посебно наутро. Но, иако има многу здравствени придобивки, важно е...

НАЈЧИТАНИ