Магазин
Мета отпушти повеќе од 20 вработени поради хакирање на кориснички сметки
Мета отпушти и казни повеќе од дваесет вработени кои наводно компромитирале голем број кориснички сметки во текот на изминатата година. Некои од криминалците наводно ја користеле алатката за враќање на сметките на Мета и земале илјадници долари мито од луѓе кои сакале да добијат пристап до сметките.
Според извори на Вол Стрит Журнал, корисниците кои не можат да пристапат до нивните сметки често не можат да го вратат пристапот преку нормални средства, како што е директно контактирање со поддршката на компанијата. Затоа некои корисници прибегнаа кон алтернативни решенија – побараа помош од луѓе кои имаат контакти во компанијата Мета кои беа подготвени да ги отклучат своите сметки.
Според документите видени од WSJ, во некои случаи работниците добивале мито од илјадници долари од хакери за да им помогнат да пристапат до корисничките сметки.
Отпуштањата и дисциплинската постапка следеа по внатрешна истрага, според WSJ.
Некои од санкционираните беа вработени како чувари во Allied Universal, компанија која ги обезбедува објектите на Мета.
Алатката за враќање на сметките, „Oops“ (кратенка од Операции преку Интернет), која многу години им дозволуваше на вработените во Мета да им помогнат на корисниците да го вратат пристапот до нивните сметки, беше злоупотребена. Алатката е наменета само за внатрешна употреба и во посебни случаи. Неговата употреба со текот на годините се зголемуваше заедно со бројот на вработени, па така бројот на вакви „задачи“ се зголеми од 22.000 во 2017 година на 50.270 во 2020 година.
Директорот за комуникации на Мета, Енди Стоун, изјави за CNBC дека луѓето никогаш не треба да купуваат или продаваат сметки или да плаќаат за услуга за враќање на сметката бидејќи тоа ги прекршува правилата на платформата. Стоун рече дека компанијата ќе продолжи да презема соодветни мерки против оние кои се вклучени во такви шеми.
/informacija
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година