Магазин
Meta сè повеќе отстранува насилна содржина

Meta речиси двојно ја зголеми количината на насилни содржини што ги отстранува од Фејсбук. Во текот на првиот квартал од 2022 година, компанијата отстрани 21,7 милиони објави на несоодветна содржина поради прекршување на правилата за насилство и поттикнување насилство. Ова е значително поголем пораст во споредба со претходниот квартал во кој беа отстранети 12,4 милиони објави.
Проактивна технологија за откривање
Исто така, бришењето несоодветна содржина беше во пораст во првиот квартал и на Инстаграм, но малку. Компанијата отстрани 2,7 милиони објави поради кршење на правилата за насилство, во споредба со 2,6 милиони во последниот квартал од 2021 година.
Компанијата сподели нови техники како дел од својот квартален извештај за примена на стандардите на заедницата. Во извештајот, Meta го припишува зголемувањето на отстранувањето на „ширење на технологијата за проактивна детекција“. Повеќе од 98 отсто од објавите биле отстранети пред корисниците да ги пријават, соопшти компанијата.
Извештајот доаѓа додека Meta се соочува со испрашување по неодамнешното масовно пукање во Бафало, Њујорк. Снимките од пукањето кружат во живо на Фејсбук и на други платформи. Една копија, објавена на Фејсбук, била споделена повеќе од 46.000 пати пред да биде отстранета, повеќе од девет часа по првичното објавување, според извештаите на Вашингтон пост.
Како и со претходните масовни пукања, како што е Крајстчерч, можноста луѓето брзо да преземаат и да прават нови копии од снимката ја користи Meta за тестирање за спроведување на својата политика.
„Еден од предизвиците што ги гледаме преку настани како овој е дека луѓето создаваат нова содржина, нови верзии, нови надворешни врски за да се обидат да ја избегнат нашата политика за спроведување“, рече Гај Розен, потпретседател за интегритет на Meta.
„Како и во секој инцидент, ние ќе продолжиме да учиме да ги усовршуваме нашите процеси, да ги усовршуваме нашите системи за да бидеме сигурни дека можеме побрзо да откриеме и отстраниме политики што ги прекршуваат правилата“.
Meta сподели и ажурирана статистика за содржината што ја отстранува по грешка. За насилна содржина, компанијата соопшти дека на крајот вратила 756.000 објави на Фејсбук кои беа обжалени откако првично беа отстранети. Компанијата рече дека „работи на развивање робусни мерења околу грешките“, но не објасни што ќе мери освен враќање на содржината за која се жали.
Извор: Engadget
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
Мобилни уреди
Батеријата се празни додека полните? Еве што треба да знаете

Современите Android телефони доаѓаат со моќни и ефикасни процесори, како и батерии со поголем капацитет. Вообичаено, тие можат да издржат цел ден со едно полнење. Дополнително, технологиите за брзо жично и безжично полнење го прават користењето уште попрактично.
Сепак, понекогаш се јавува проблем кој корисниците го сметаат за најфрустрирачки – телефонот е на полнач, а батеријата сепак се празни.
Зошто се случува ова?
-
Неквалитетен или неконпатибилен полнач – денес повеќето телефони се испорачуваат само со USB кабел, а изборот на адаптер е на корисникот. Ако адаптерот не ги исполнува спецификациите на телефонот, полнењето може да биде недоволно ефикасно.
-
Стара или оштетена батерија – по неколку години користење, капацитетот на батеријата значително опаѓа. Android уредите може да покажат информации преку апликации од трети страни, додека iPhone овие податоци ги има во делот Battery Health. Ако батеријата е премногу деградирана, често е потребна замена.
-
Апликации во позадина – одредени апликации и услуги можат да трошат енергија дури и кога телефонот мирува. Графички тешките игри, како Call of Duty: Mobile или Genshin Impact, можат дополнително да го загреат уредот и да ја забават ефикасноста на полнењето.
-
Прегревање – високите температури можат да ја оштетат батеријата и да предизвикаат проблеми со полнењето. Затоа е важно телефонот да се полни во постудена средина.
Како да го решите проблемот?
Ако телефонот постојано се празни додека е приклучен на полнач:
-
Проверете дали користите компатибилен адаптер и кабел.
-
Размислете за замена на батеријата ако е стара.
-
Исклучете GPS, Bluetooth и апликации во позадина што не ви се потребни.
-
Избегнувајте полнење кога телефонот е веќе загреан.
Совети за подолго траење на батеријата
-
Намалете ја светлината на екранот.
-
Активирајте режим за заштеда на енергија во итни ситуации.
-
Не оставајте го телефонот долго време на 100% полнење.
Со правилна грижа, батеријата може значително подолго да го задржи својот капацитет и да обезбеди сигурни перформанси.
Извор: V-Online
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (3 септември)
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за четврток (4 септември)
-
Кичево1 ден
Кичево: Филм, музика и креативност во село Ехлоец: Echoes in the Wild на 7 септември
-
Македонија1 ден
МВР: Целосна забрана во шуми до крај на месец септември
-
Lifestyle1 ден
Кој пијалок е поштетен за здравјето: пивото или газираните сокови?
-
Македонија1 ден
„Wizz Air“ со шести авион во својата база во Скопје и 13 нови рути
-
Свет12 часа
(ВИДЕО) „Ден на жалост“ во Португалија по страшната трагедија каде од шините излета жичара и одзеде најмалце 15 животи, неофицијално има и странци
-
Временска прогноза13 часа
Најавената промена на времето се оствари, во текот на ноќта наврнаа 23 л/м2 дожд