Технологија
„Microsoft“ ќе прави квантен суперкомпјутер
За да го направи квантниот суперкомпјутер, Мајкрософт истакна дека ќе следи споредлив начин како што правеа суперкомпјутерите од стар стил во дваесеттите години.
Мајкрософт објави дека својот водич за градење сопствен квантен суперкомпјутер може да се грижи за ефективни проблеми што дури и највпечатливите суперкомпјутери не можат. Исто така, прочитајте – Мајкрософт ќе ги зголеми трошоците за членство на Xbox Game Pass во Индија, цената на Xbox Series X може да се зголеми исто така
За да го направи квантниот суперкомпјутер, Мајкрософт рече дека „ќе следи споредлив начин како суперкомпјутерите од стар стил во дваесеттите години. Од вакуумски цилиндри до полупроводници, до координирани кола, напредокот во фундаменталните иновации ќе ги зајакне обемот и ефектот“.
Како што е наведено од организацијата, квантната опрема ќе може да се категоризира како една од трите класи на нивоа на извршување на квантната обработка, кои вклучуваат Ниво
1 — Примарно (Бурни квантни скали на половина пат);
Ниво 2 — Силни (цврсти конзистентни кубити);
Ниво 3 — Скала (Квантни суперкомпјутери).
Од сега, Мајкрософт го постигна главното достигнување кон квантен суперкомпјутер.
„Сега можеме да направиме и да ги контролираме квазичестичките на Majorana. Со ова достигнување, ние сме напред кон дизајнирање на друг заштитен кјубит со опрема. “ Џејсон Зандер, лидер потпретседател, клучни мисии и унапредувања, рече Мајкрософт во блог-пост.
Освен тоа, технолошкиот монструм рече дека квантен суперкомпјутер всушност ќе сака да се справи со проблемите кои се тврдоглави на традиционалниот компјутер и ќе се размери за да се грижи за најзбунувачките проблеми со кои се соочува нашата реалност. За да го направите ова, треба да биде и извонредно и цврсто.
Покрај тоа, Мајкрософт објави Sky blue Quantum Components, кои ги консолидираат елитната обработка на извршување, вештачкото расудување и квантната иновација за да го забрза логичното откривање, како и Copilot за Sky blue Quantum, модел на вештачка моќ што може да им помогне на истражувачите (и understudies) во правењето квантни рекреации и проценки.
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Кичево2 дена
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Македонија2 дена
Од ноќеска ново поскапување на дизел и бензин горивата, ова е новата цена
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза2 дена
Утре брз влажен бран ќе донесе локални врнежи од дожд и снег на планините
-
Македонија2 дена
(ФОТО) Вчера чесниот Крст во Ростуше на река Радика го фати младиот Климент Танески
-
Временска прогноза6 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Спорт1 час
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал