Технологија
„Microsoft“ на 22 септември ќе одржи голем хардверски настан „Surface“, се очекува да биде претставен и Windows 11
Мајкрософт објави дека за три недели, на 22 септември, ќе одржи голем хардверски настан Surface, овој пат во виртуелна форма. Се очекува Windows 11 да биде претставен на настанот заедно со нов хардвер, кој ги вклучува Surface Pro 8, Surface Go 3 и веројатно новиот премиум лаптоп Sufrace.
Можно е Surface Duo 2, кој нема да се продава со Windows 11 OS, да биде објавен на истиот настан. Засега е познато дека ќе има тројна камера која ќе биде во посебен модул надвор од уредот, побрзо освежување на екранот, како и дека ќе се напојува со Snapdragon 888 со 5G и 8 GB RAM меморија. Цената на овој компјутер ќе биде околу 1.400 долари.
Неофицијалните информации наведуваат дека Surface Go 3 може да се базира на Intel Pentium Gold 6500Y, како и на процесорот Intel Core i3-10100Y (модел со LTE конекција). Се очекува Surface Pro 8 да ја има 11 -тата генерација чипови на Intel, повисока стапка на освежување на екранот, како и посовремен дизајн, кој потсетува на Surface Pro X
Гореспоменатиот Surface лаптоп е најголемиот и непознат. Се шпекулира дека може да се нарече Surface Book 4, или Surface Laptop Pro.
Извор: Windows Central
Магазин
WhatsApp воведува нова мерка против спам: ограничување на бројот на пораки
Популарната апликација за пораки WhatsApp воведува нова мерка за борба против спам, со која ќе се ограничи бројот на пораки што корисниците и деловните сметки можат да ги испраќаат до лица кои не им одговараат.
Овој потег доаѓа како дел од напорите на компанијата „Мета“ да го намали растечкиот број на несакани пораки и реклами што го преплавуваат сервисот.
Како ќе функционира новото ограничување?
Според новиот систем, сите пораки што корисниците или бизнисите ги испраќаат до луѓе кои не одговараат ќе се сметаат во нивниот месечен лимит.
Пример: ако испратите три пораки до некој што не реагира по деловен настан, сите три ќе се бројат во вашиот лимит.
Кога корисникот или деловниот профил ќе се приближи до тоа ограничување, WhatsApp ќе прикаже известување со бројач што ќе предупреди дека се ближи до крајниот лимит, за да се избегне блокирање на испраќањето на пораки.
Засега без прецизни бројки
Компанијата сè уште не открива точно колкав ќе биде месечниот лимит, бидејќи тестира неколку различни модели.
Мерката моментално се спроведува експериментално во неколку земји, а се очекува постепено да се прошири и на глобално ниво.
Кого ќе погоди оваа промена?
Според изјавите од „Мета“, просечните корисници нема потреба да се грижат, бидејќи многу ретко испраќаат толку многу пораки до луѓе кои не им одговараат.
Новата мерка главно е насочена кон корисници и деловни сметки што испраќаат масовни пораки – односно оние што предизвикуваат преполни инбокси со реклами и спам содржини.
Дел од поширока стратегија против спам
Ова не е прв пат WhatsApp да преземе вакви чекори.
Уште во јули 2024 година, компанијата воведе ограничувања за тоа колку пораки можат да испраќаат деловните профили, како и за емитувањето на пораки до повеќе контакти одеднаш.
Целта на овие мерки е да се намали презаситеноста со несакани пораки, а корисниците да продолжат да добиваат само важни и релевантни известувања.
Ограничувањата се шират во повеќе земји
„Мета“ потврди дека тест фазата ќе се прошири во повеќе од 12 земји, со цел да се утврди оптималниот модел на ограничување.
Во моментот, WhatsApp брои повеќе од три милијарди активни корисници месечно, што ја прави оваа промена една од најзначајните во последните години кога станува збор за управување со комуникацијата на платформата.
Со новите ограничувања, WhatsApp има за цел да го заштити корисничкото искуство, да ја намали појавата на спам пораки и да создаде почиста и побезбедна комуникациска средина за сите.
Извор: TPortal
Магазин
OpenAI влегува во војната на прелистувачите: ChatGPT Atlas ја носи вештачката интелигенција директно на интернет
Компанијата OpenAI го претстави својот прв веб-прелистувач под името ChatGPT Atlas, правејќи голем чекор кон спојување на интернетот и вештачката интелигенција во едно интегрирано искуство.
Според информациите на Android Authority, Atlas не е обичен прелистувач. Во него е вграден ChatGPT, што му овозможува на корисникот да разговара со вештачката интелигенција додека пребарува, да добива анализа на веб-страници и автоматски сумирани содржини.
Корисниците можат да дозволат системот да ја користи нивната историја на пребарување за попрецизни препораки и одговори, создавајќи целосно персонализирано искуство.
Нов агентски режим
Една од најиновативните функции е „agent mode“, режим кој му овозможува на Atlas самостојно да извршува задачи во позадина – како собирање податоци, организирање белешки или кратко сумирање на долги текстови. Оваа функција засега е достапна само за корисниците на Plus, Pro и Business претплатничките планови.
Meet our new browser—ChatGPT Atlas.
Available today on macOS: https://t.co/UFKSQXvwHT pic.twitter.com/AakZyUk2BV
— OpenAI (@OpenAI) October 21, 2025
Поддршка и идни планови
Првата верзија на Atlas е достапна за macOS, додека верзиите за Windows, Android и iOS се во подготовка.
Со ова, OpenAI директно влегува во теренот на водечките прелистувачи како Google Chrome и Microsoft Edge, но и во конкуренција со нови решенија како Comet од Perplexity AI.
Ново поглавје во прелистувањето
Иако Atlas нуди импресивни можности, експертите предупредуваат дека OpenAI ќе се соочи со предизвици поврзани со стабилноста, брзината, како и со приватноста и безбедноста на податоците.
Со Atlas, OpenAI покажува каде се движи иднината на технологијата – кон паметни прелистувачи кои не се само алатки за пребарување, туку вистински дигитални асистенти што ги разбираат навиките и потребите на корисникот.
Извор: B92
Гејминг
Battlefield 6 продаде над 7 милиони примероци за само три дена
Најновото издание од популарната франшиза Battlefield постигна неверојатен успех — над 7 милиони продадени примероци во првите три дена од лансирањето. Веста пристигнува само неколку дена откако EA објави дека компанијата станува приватна, во зделка вредна 55 милијарди долари.
Импресивни бројки на почетокот
Според податоците, играчите во првите денови одиграле повеќе од 172 милиони онлајн натпревари, а стриминг платформите забележале над 15 милиони прегледи поврзани со играта.
Овие бројки ја прават најуспешната премиера во историјата на франшизата Battlefield. За споредба, претходното издание, Battlefield 2042 (2021), продаде околу 4,2 милиони примероци во првата недела.
Реакции од EA
„Прво и најважно, сакаме да им се заблагодариме на нашите играчи,“ изјави генералниот менаџер на франшизата, Бајрон Бид.
„Никогаш не ги земаме ваквите моменти здраво за готово, па затоа сакам да ја изразам нашата искрена благодарност до нашите глобални Battlefield Studios и страствената заедница што ни помогна да стигнеме до оваа точка,“ додаде Винс Зампела, извршен потпретседател на EA.
EA станува приватна компанија
Лансирањето на играта се совпадна со веста дека EA ќе премине во приватна сопственост. Новите сопственици се Фондот за јавни инвестиции на Саудиска Арабија (PIF), како и компаниите Silver Lake и Affinity Partners.
Сепак, дел од синдикално организираните вработени во EA изразија загриженост за зделката, предупредувајќи дека „со приватизација, работниците губат транспарентност, видливост и моќ“.
Достапност
Battlefield 6 официјално беше објавена на 10 октомври, и е достапна за PC, PlayStation 5 и Xbox Series X/S.
Првата сезона на дополнителна содржина ќе пристигне на 28 октомври.
Извор: Engadget
-
Кичево1 денВчера во кичевското с.Староец затекнат бил крушевчанец на криволов
-
Хороскоп2 денаХороскоп за сабота (25 октомври)
-
Хороскоп22 часаХороскоп за недела (26 октомври)
-
Спорт1 денФК Напредок со победа и едноминутно молчење оддаде почит кон легендата Зоран Ѓорѓиоски-Мрско
-
Македонија2 денаВисоки претставници на МВР денес беа во работна посета на ГП Блато и ОВР Дебар
-
Временска прогноза1 денОд утре доаѓа бура од дождови во западниот регион од Македонија
-
Култура10 часаУтре е голем празник, се слави Св.Петка, за многу години „Петковден“ – честита домашна слава на сите кои чекаат гости вечерва и утре
-
Магазин1 денВидео и аудио платформата „Јутјуб“ постави нов рекорд во исплати за нивните креатори

