Магазин
Нападите на Ransomware стануваат поефикасни

Времетраењето на нападите со откупни софтвери во 2021 година беше во просек 92,5 часа, мерено од почетниот пристап до мрежата до распоредувањето на малициозен софтвер. Во 2020 година, на оние кои го напаѓаа откупниот софтвер им требаа просечно 230 часа за да ги завршат своите напади и 1.637,6 часа во 2019 година.
Оваа промена одразува помодерен пристап кој еволуирал со текот на годините за да ги направи операциите од големи размери попрофитабилни.
Во исто време, подобрувањата во одговорот на инцидентот и откривањето закани ги принудија сајбер-криминалците да се движат побрзо, оставајќи ги бранителите со помала маргина на одговор.
Податоците беа собрани од истражувачи од тимот X-Force на IBM од анализираните инциденти во 2021 година, кои исто така забележаа поблиска соработка помеѓу брокерот за првичен пристап и операторот за откуп.
Претходно, брокерите кои продаваа пристап до мрежата можеа да чекаат со денови или дури недели пред да најдат купувач за пристап до мрежата. Дополнително, некои банди на откупни софтвер сега имаат директна контрола над почетниот вектор на инфекција, на пример, Конти кој ја презеде операцијата на малициозен софтвер TrickBot.
Злонамерниот софтвер кој навлегува во корпоративните мрежи и се користи за да овозможи пост-експлоататорски фази на напади, понекогаш ги исполнува целите на напаѓачите за само неколку минути.
Во однос на алатките и методите што ги користи откупниот софтвер на банди, Cobalt Strike е вообичаен за интерактивни сесии, RDP за странично движење, Mimikatz и LSASS исфрлање за ингеренциите, а SMB + WMIC и Psexec најчесто се користат за закажување носивост на мрежните домаќини.
Перформансите на системот за откривање закани и одговор во 2021 година се подобрија од 2019 година, но тоа не беше доволно, велат истражувачите.
И покрај подобрената одбрана, откупниот софтвер останува значајна закана бидејќи сајбер-криминалците прибегнаа кон високо насочени напади и „рачно хакирање“ за да се движат побрзо во мрежата на жртвата и да останат невидливи до последната фаза од нападот – шифрирање.
Исто така, процесот на шифрирање е побрз. Откако ќе започне, во многу случаи е многу тешко да се запре пред да се случи значителна штета.
Гејминг
Diablo Immortal сè уште заработува повеќе од милион долари дневно

Досега дури и птиците на гранката знаат дека обожавателите на Diablo воопшто не се задоволни кога станува збор за играта Diablo Immortal, а причината за тоа е системот за монетизација што го имплементира Blizzard.
Повеќето од нив го сметаат Diablo Immortal за вистинско грабање пари, со оглед на тоа дека е неопходно да се потрошат над 100.000 долари за максимално надградување на карактерот. Сепак, се чини дека на многу луѓе не им пречи да трошат пари на играта, бидејќи Diablo Immortal сè уште заработува 1 милион долари дневно, еден месец по нејзиното објавување.
Според статистиката и аналитиката на AppMagic, Diablo Immortal имал над 10 милиони преземања во првиот месец. За споредба, Diablo 3 достигна 10 милиони играчи за шест недели. Сепак, треба да се забележи дека Diablo Immortal е игра за бесплатна игра, достапна за многу платформи, додека Diablo 3 првично беше достапна само за компјутер.
Во текот на првиот месец, Diablo Immortal заработи 49 милиони долари, што во просек значи 1,63 милиони долари дневно. Во моментов, играта не генерира многу приходи, но сепак заработува над милион долари дневно.
Во споредба со другите мобилни гиганти, како што е Apex Legends, Diablo Immortal генерирал пет пати повеќе приходи во истиот компаративен период. Како и бројот на преземања, играчите од САД се во голема мера одговорни за заработката што ја генерира играта.
Во моментов, Diablo Immortal има оценка од 0,3 на Metacritic, што ја прави една од најлошите игри оценети од корисниците досега. Од друга страна, стручните критики не се толку ригорозни, па играта има скор од 59 поени во овој сегмент.
Магазин
TikTok се откажува од своите планови

Додека TikTok изгледа како незапирлива машина за забава, барем еден дел од понудата на компанијата не работи како што се очекуваше.
Популарната платформа, наводно, ги напушта плановите за купување во живо на европскиот и американскиот пазар. Како што пренесуваат странските медиуми, раните тестови на оваа услуга не вродиле со плод.
TikTok ја тестира функцијата „live shopping“ во ОК од минатата година, почнувајќи со настанот со повеќе брендови наречен „On Trend“ во декември. Сепак, наскоро стана јасно дека купувањето на пренос во живо не привлече доволно внимание и публика, продажбата беше слаба и некои креатори целосно го напуштија проектот.
Компанијата планираше да го лансира Shop во Германија, Франција, Италија и Шпанија, како и во САД подоцна во текот на годината, но во меѓувреме беше потврдено дека моменталниот фокус е само на проектот на ОК да заживее и на крајот направи го успешен.
Купувањето преку Интернет во живо, предводено од креатори и влијателни лица, теоретски би можело да биде голем деловен потфат за ByteDance, компанијата која е сопственик на TikTok. Douyin, кинеската верзија на TikTok (која исто така е во сопственост на ByteDance) ги претвори овие продажби во живо во големи културни настани, носејќи им бизнис на продавачите, креаторите и платформите.
Досега, сепак, нема многу докази кои сугерираат дека моделот на шопинг во живо ќе биде успешен насекаде. TikTok е популарна апликација, на која голем број луѓе трошат многу време и трошат пари, па се очекува платформата да најде начин да привлече поголемо внимание за купување преку Интернет во живо.
Магазин
PayPal ги прекинува бесплатните Friends & Family плаќања за деловни сметки

PayPal одлучи да ја ограничи функцијата што им овозможува на корисниците да добиваат пари без да плаќаат дополнителни провизии. Од 28 јули, само личните сметки на PayPal ќе можат да го користат методот на трансакција Friends & Family наменет за „доверливи“ примачи.
Имено, постојат два начини за испраќање пари преку PayPal – Friends & Family и Goods & Services. Првиот начин е наменет, на пример, да им дадете пари на пријатели или деца како подарок или на луѓе кои лично ги познавате. Овој вид на плаќање нема провизија, но нема заштита од измама, како и можност за враќање на парите. Начинот на G&S е стандарден и вклучува провизија. Се разбира, никој не сака да го плати, но обезбедува сигурност во случаи кога, на пример, добивате оштетена стока што сте ја нарачале и платиле преку PayPal, или ако никогаш не пристигнат на вашата адреса.
За да привлечат клиенти, многу деловни корисници го користеа начинот на плаќање F&F, со цел да избегнат плаќање провизии и дополнителни трошоци, иако тој не е наменет за овие цели. На овој начин тие се обидуваа да бидат поконкурентни, иако клиентите можеби не знаеја дека ја губат гореспоменатата безбедност и заштита.
Со воведувањето на оваа такса за деловните корисници, односно откажувањето на начинот на плаќање F&F за нив, PayPal малку го промени начинот на наплата на провизијата, барем кога станува збор за САД. Наместо досегашните 2,89 отсто, плус фиксна провизија од 0,49 долари, почнувајќи од 28 јули, продавачите ќе плаќаат 2,99 отсто, без дополнителен фиксен дел од провизијата.
Извор: The Verge
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (5 јули)
-
Кичево1 ден
Неколку кичевски населби утре ќе бидат со времен прекин на електрична енергија поради работа на ЕВН Кичево
-
Магазин1 ден
iPhone 14 ќе руши различни рекорди, еден од нив е цената
-
Автомобили6 часа
Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки
-
Хроника6 часа
Во близина на авто-камп Струга во охридско езеро, било забележано удавено лице
-
Македонија1 ден
Ноќеска бил пријавен украинец кој во охридски хотел агресивно се однесувал према вработените
-
Временска прогноза1 ден
На почеток од денот многу топло, додека во попладневните часови пороен дожд. Нови врнежи и пониски температури доаѓаат викендов..
-
На денешен ден19 часа
6 јули – На денешен ден