Технологија
Направете ажурирање на вашиот „Google Chrome“, хакери открија нова софтверска ранливост на апликацијата
Сајбер-напад од озлогласената хакерска група Лазарус и нејзината подгрупа BlueNoroff откри нова ранливост во Google Chrome. Групата користела експлоатација од нула ден за да преземе целосна контрола врз заразените системи. Тоа е последниот во долгата низа сајбер напади поддржани од Северна Кореја.
Кампањата беше откриена кога Kaspersky Total Security откри нова верзија на малициозен софтвер Manuscrypt на компјутер во Русија.
Manuscrypt, алатка за потпис на групата Лазар, е во употреба од 2013 година. Се користи во повеќе од 50 документирани кампањи насочени кон влади, финансиски институции, платформи за криптовалути и многу повеќе. Сепак, овој случај е посебен бидејќи групата ретко таргетира директно поединци.
Истрагата ја проследи инфекцијата на веб-страницата, detankzone[.]com, која се претставуваше како легитимна децентрализирана платформа за финансии (DeFi). Посетителите на страницата несвесно ја активираа експлоатацијата само со пристап до страницата преку Chrome. Играта, рекламирана како NFT онлајн битка арена, беше само фасада која крие злонамерен код што го компромитира системот на корисникот преку прелистувачот.
Искористувањето, кое беше насочено кон новововедената функција во V8 JavaScript моторот на Chrome, им овозможи на напаѓачите да ги заобиколат безбедносните механизми на прелистувачот и да добијат далечинска контрола на погодените уреди.
Истражувачите на Kaspersky веднаш ја пријавија ранливоста до Google, кој објави лепенка во рок од два дена.
Ранливостите на Chrome искористени во овој напад се CVE-2024-4947 и V8 Sandbox Bypass што му дозволија на Lazarus да ги заобиколи функциите за заштита на меморијата на Chrome.
Додека Kaspersky се придржуваше до практиките за одговорно обелоденување, Мајкрософт, наводно, објави сличен извештај кој откри нулти-ден елемент од кампањата. Поради ова, Kaspersky објави дополнителни детали, предупредувајќи за сериозноста на ранливоста и потребата корисниците веднаш да ги ажурираат своите прелистувачи.
Извор: thehackernews.com
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Кичево2 дена
Дистрибутерот на „Жито Лукс“ распишува оглас за работници за реон на Кичево, отворени работни позиции во следните категории
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (21 јануари)
-
Временска прогноза2 дена
Утре брз влажен бран ќе донесе локални врнежи од дожд и снег на планините
-
Македонија2 дена
(ФОТО) Вчера чесниот Крст во Ростуше на река Радика го фати младиот Климент Танески
-
Временска прогноза7 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Спорт2 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Гејминг2 дена
„Activision“ истакна загриженост поради големиот број „измамници“ односно корисници кои користат помагала