Магазин
Наскоро ќе гледаме реклами на заклучен екран на телефонот
Корисниците на Android паметните телефони во САД наскоро ќе гледаат реклами наместо фотографии на екранот, а новиот заклучен екран е развиен со поддршка на Google од стартап компанијата Glens (Glance).
Индиската компанија „Glens“ моментално води преговори со американските мобилни оператори за маркетинг на смартфони кои прикажуваат реклами и промотивни пораки на заклучени екрани, а договорот треба да се спроведе во следните два месеци, дознава TechCrunch, повикувајќи се на извори кои сакале да останете анонимни..
Компанијата „Glens“ веројатно на многумина им звучи непознато, но во услугите на оваа компанија моментално „уживаат“ околу 400 милиони корисници на паметни телефони во Азија. На тој континент компанијата веќе соработува со големите производители на паметни телефони како Samsung и Xiaomi и сега планира навлегување на нови пазари.
Заклучениот екран на Glens ќе биде претходно инсталиран на голем број уреди со Android во САД, вклучувајќи ги смартфоните од средната и ниската класа на Samsung. Заклучениот екран нема да биде составен дел од системот Android, туку е инсталиран фабрички и не може да се избрише подоцна.
Променливиот заклучен екран прикажува вести, видеа, игри и реклами, а содржината е прилагодена на навиките, желбите и вкусот на корисникот. Можно е да се исклучат рекламите, но опцијата е закопана длабоко во поставките на телефонот и одредени функционалности се губат со неговото исклучување.
Според податоците што ги објави „Glens“, корисниците во просек го отклучуваат својот паметен телефон седумдесет пати дневно, а девет од десет пати прво гледаат во заклучениот екран. Заклучениот екран, во оваа смисла, претставува неискористено богатство кога станува збор за рекламирање.
И Apple има слични планови
Apple би можел да го следи истиот пат. Една од најголемите промени во неодамна претставениот iOS 16 е заклучениот екран.
Новиот заклучен екран на Apple, кој доаѓа на iPhone во септември, исто така ќе прикажува различна содржина, но засега е ограничен на вести, известувања во живо, календар, пораки и слично. На неодамнешната WWDC конференција, компанијата не спомена воведување реклами, но новиот заклучен екран го отвора патот за такво нешто.
Доколку рекламите на заклучениот екран се покажат како профитабилна идеја, можеме да очекуваме проширување на бизнисот на Glens во други делови од светот, како и дополнителен интерес од други производители на паметни телефони.
Магазин
Microsoft ја враќа една од најбараните функции
Microsoft конечно ја враќа една од најбараните функции на лентата со задачи во Windows 11. Иако Windows 11 веќе не е нов оперативен систем, компанијата и понатаму работи на подобрување на искуството, особено околу лентата со задачи и менито Start — делови што долго време беа предмет на критики.
Една од најголемите забелешки беше недостигот на корисен скокачки календар, каков што имаше во Windows 10.
Што беше проблемот?
Во Windows 10, календарот овозможуваше:
-
брз преглед на агендата
-
додавање нови настани
-
подобра организација без отворање апликација
Во Windows 11, корисниците добија само празен календар без никакви функции, што доведе до
-
користење алтернативи од трети страни, како Calendar Flyout
-
разочарување поради намалената продуктивност
Што носи новата надградба?
Microsoft најави дека флај-прозорецот на календарот во Windows 11 конечно добива значајна надградба.
Следниот месец ќе биде воведен:
-
нов дневен приказ во скокачкиот календар
-
брз преглед на претстојни настани
-
копчиња за директно приклучување на состаноци
-
опции за разговор со Microsoft 365 Copilot
Овие подобрувања конечно ја носат функционалноста што корисниците ја бараа уште од официјалното лансирање на Windows 11.
Извор: B92
Магазин
YouTube повторно воведува директни пораки: Моментално се тестира!
YouTube го тестира враќањето на директните пораки, дозволувајќи им на корисниците да споделуваат видеа и да разговараат во рамките на апликацијата. Моментално функцијата е достапна само за возрасни корисници во Ирска и Полска. Овој потег доаѓа по години без систем за пораки, откако YouTube ја отстрани функцијата во 2019 година.
Како функционира оваа функција
Според YouTube, експериментот им овозможува на корисниците:
-
да споделуваат видеа од сите типови (долги видеа, Shorts, преноси во живо)
-
да водат разговори директно во мобилната апликација
-
да комуницираат без да го напуштат YouTube
Корисниците што учествуваат во тестот мора да испратат покана пред да започнат разговор.
-
Примателите можат да го одбијат повикот
-
Можно е блокирање или пријавување на контакти
-
Сите пораки се во согласност со Упатствата за заедницата
Ограничено лансирање во Ирска и Полска
Функцијата моментално е достапна само:
-
за корисници над 18 години
-
во Ирска и Полска
YouTube не открива кога ќе биде достапна глобално. Ограниченото лансирање служи за собирање фидбек и тестирање пред потенцијално пошироко воведување.
Безбедност и правила во заедницата
YouTube посочува дека сите пораки ќе бидат модерирани за усогласеност со правилата.
-
Може да бидат отстранети содржини што кршат правила
-
Системите за модерација може да ги прегледуваат пораките
-
Споделените видеа и разговорите подлежат на истите правила како коментарите
Корисниците треба да знаат дека пораките не се целосно приватни.
Зошто ова е важно за корисниците
Враќањето на директните пораки може значително да го промени начинот на кој YouTube функционира како социјална платформа.
-
Овозможува подиректно поврзување меѓу корисниците
-
Ја зголемува интеракцијата околу содржините
-
Ги задржува корисниците во рамки на YouTube, без префрлање на други апликации
Успехот ќе зависи од тоа колку корисниците ќе ја прифатат функцијата и како ќе се одвива модерирањето.
Извор: Kurir
Магазин
За прв пат Android телефони поддржуваат AirDrop: овие четири модели можат директно да споделуваат фотографии со iPhone
Серијата Pixel 10 ја воведува првата вистинска директна размена на датотеки помеѓу Android Quick Share и Apple AirDrop, без потреба од дополнителни апликации. Ова значи дека конечно е овозможено лесно, брзо и нативно споделување фотографии и датотеки помеѓу Android и iPhone уреди.
Новитетот поддржува и iPad и Mac, што го прави прв вистински двонасочен систем за размена на датотеки меѓу двата екосистема.
Кои телефони први ја добиваат функцијата?
Функцијата прво е достапна исклучиво на:
-
Pixel 10
-
Pixel 10 Pro
-
Pixel 10 Pro XL
-
Pixel 10 Pro Fold
Google најавува дека опцијата ќе пристигне и на други Android уреди, но нема прецизен датум.
Како работи споделувањето помеѓу Android и Apple?
За да може Pixel уред да испрати датотека кон iPhone:
-
На Apple уредот поставете AirDrop → “Everyone for 10 minutes”.
За да може iPhone или Mac да испрати датотека кон Pixel 10:
-
На Pixel треба да биде овозможено Quick Share → “Allow everyone for 10 minutes” или режим на специјален прием.
Google нагласува дека функцијата е развиена целосно независно, без техничка соработка со Apple, и планира во иднина да овозможи режим ограничен само на контакти.
Како да се активира на Pixel 10 серијата?
-
Отворете Settings (Поставки)
-
Одете во Google Services (Услуги на Google)
-
Изберете All services (Сите услуги)
-
Влезете во System services (Системски услуги)
-
Ажурирајте ја Quick Share Extension на најновата верзија
Со тоа, функцијата станува автоматски достапна.
Извор: Benchmark
-
Магазин2 денаПорака од возач на Брза Помош, почит за сите возачи, наши спасители!
-
Кичево1 денЦУК со известување за изминатото деноноќие, во Кичево побарана била општинска интервенција во делот на ул. „Прилепска“
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (20 ноември)
-
Хороскоп20 часаХороскоп за петок (21 ноември)
-
Без категорија19 часаЖолта предупредувачка фаза поради најавените обилни врнежи од дожд и силниот ветер, локално процесите ќе бидат во форма на невреме
-
Македонија1 денДржавниот пазарен инспекторат изврши инспекциски надзори во пет градови, затекнати биле низа неправилности кај 16 правни субјекти кои продавале тутунски производи
-
На денешен ден2 денаСветот на денешен ден (20 ноември)
-
Македонија2 денаАлбански државјанин фатен на „Ќафасан“ со 332 парчиња риба белвица
