Магазин
Наскоро ќе гледаме реклами на заклучен екран на телефонот
Корисниците на Android паметните телефони во САД наскоро ќе гледаат реклами наместо фотографии на екранот, а новиот заклучен екран е развиен со поддршка на Google од стартап компанијата Glens (Glance).
Индиската компанија „Glens“ моментално води преговори со американските мобилни оператори за маркетинг на смартфони кои прикажуваат реклами и промотивни пораки на заклучени екрани, а договорот треба да се спроведе во следните два месеци, дознава TechCrunch, повикувајќи се на извори кои сакале да останете анонимни..
Компанијата „Glens“ веројатно на многумина им звучи непознато, но во услугите на оваа компанија моментално „уживаат“ околу 400 милиони корисници на паметни телефони во Азија. На тој континент компанијата веќе соработува со големите производители на паметни телефони како Samsung и Xiaomi и сега планира навлегување на нови пазари.
Заклучениот екран на Glens ќе биде претходно инсталиран на голем број уреди со Android во САД, вклучувајќи ги смартфоните од средната и ниската класа на Samsung. Заклучениот екран нема да биде составен дел од системот Android, туку е инсталиран фабрички и не може да се избрише подоцна.
Променливиот заклучен екран прикажува вести, видеа, игри и реклами, а содржината е прилагодена на навиките, желбите и вкусот на корисникот. Можно е да се исклучат рекламите, но опцијата е закопана длабоко во поставките на телефонот и одредени функционалности се губат со неговото исклучување.
Според податоците што ги објави „Glens“, корисниците во просек го отклучуваат својот паметен телефон седумдесет пати дневно, а девет од десет пати прво гледаат во заклучениот екран. Заклучениот екран, во оваа смисла, претставува неискористено богатство кога станува збор за рекламирање.
И Apple има слични планови
Apple би можел да го следи истиот пат. Една од најголемите промени во неодамна претставениот iOS 16 е заклучениот екран.
Новиот заклучен екран на Apple, кој доаѓа на iPhone во септември, исто така ќе прикажува различна содржина, но засега е ограничен на вести, известувања во живо, календар, пораки и слично. На неодамнешната WWDC конференција, компанијата не спомена воведување реклами, но новиот заклучен екран го отвора патот за такво нешто.
Доколку рекламите на заклучениот екран се покажат како профитабилна идеја, можеме да очекуваме проширување на бизнисот на Glens во други делови од светот, како и дополнителен интерес од други производители на паметни телефони.
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево5 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп15 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 дена(ФОТО) „ФК Напредок“ и официјално со победа го заврши есенскиот дел од натпреварите против екипата на „ФК Ренова“ на гостински терен
-
Здравје и убавина2 дена„Солта“ го подобрува вкусот на храната, но истовремено има силно влијание врз организмот ако ја користиме прекумерно
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина18 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
