Магазин
Netflix го завршува споделувањето на сметките до март 2023 година
Минатата година компанијата најави специјална наплата за претплатниците кои ги споделуваат своите сметки, но конкретниот датум на воведување на новата деловна политика тогаш не беше наведен.
Во својот финансиски извештај за четвртиот квартал објавен минатата недела, Netflix откри дека на корисниците ќе им понуди платена верзија на споделување сметки на платформата. Оваа услуга треба да стане активна на крајот на март.
„Широко распространето споделување лозинки (повеќе од 100 милиони домаќинства) ја загрозува нашата долгорочна способност да инвестираме и да го подобриме Netflix. Иако условите за користење дозволуваат користење на една сметка по домаќинство, ние сме принудени да воведеме промена која ќе го намали бројот на споделени лозинки“, се вели во писмото до акционерите.
Ако Netflix го прекине споделувањето на сметката, бројот на претплатници може да се намали
Компанијата вели дека во изминатиот период работела напорно за да создаде дополнителни функции кои го подобруваат корисничкото искуство, вклучително и можноста претплатниците во секое време да знаат кој уред пристапува до нивната сметка. Воведена е и опцијата за пренос на активен профил на нова сметка.
Истражувањата покажуваат дека четвртина од вкупниот број корисници планираат да ја напуштат платформата по истекот на претплатата, и покрај квалитетот и разновидноста на содржините што ги нуди Netflix. Овие податоци не се во согласност со целите на компанијата за зголемување на бројот на корисници. Затоа менаџментот на компанијата на крајот на минатата година размислувал да воведе претплата со попуст за сметки кои имаат пристап до содржини со платени реклами, пишува New York Post.
Компанијата е свесна за ризиците што ги носи новата деловна одлука. Треба да очекуваме пад на вкупниот број клиенти кои имаат пристап до содржината на популарната услуга. Сепак, менаџментот на компанијата Netflix ги уверува корисниците дека и покрај непопуларните мерки, бројот на претплатници ќе продолжи да расте со текот на времето, бидејќи услугата ќе продолжи да емитува филмска содржина со врвен квалитет и во годините што доаѓаат.
Само ќе ве потсетиме на твит од 2017 година:
Во средината на ноември минатата година, Netflix издаде соопштение во кое ги повика корисниците да преземат дополнителна контрола врз нивните сметки. Опцијата е достапна на iOS и Android платформите, но и преку десктоп прелистувачите. Имателите на сметки имаат можност да детектираат „скришум патници“ врз основа на IP адресата и локацијата на уредите за пристап.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили12 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација