Магазин
Netflix налути многу корисници со еден потег, но се покажа како одлична одлука
Иако го одложија воведувањето на промени кои нема да им се допаднат на корисниците, сепак на крајот нивниот потег доведе до големо зголемување на бројот на претплатници.
Една од компаниите што профитираше за време на пандемијата беше Netflix. Луѓето беа принудени да ги поминуваат деновите во нивните четири ѕида, па многумина го поминаа тоа време со Netflix и други видео сервиси. Расте бројот на корисници, како и времето што корисниците го поминуваа гледајќи документарни филмови, серии и филмови.
Кога ситуацијата со пандемијата почна да се смирува, интересот за ТВ содржините падна, а со тоа и растот на бројот на претплатници на Netflix. Лидерите на компанијата мораа да изнајдат нови начини како да го поттикнат растот на бројот на претплатници, а со тоа и приходот, односно профитот. Како што често се случува, тие се одлучија за непопуларната опција, а тоа е – забраната за споделување лозинки, што налути многумина. Познато е дека оваа компанија со години замижува пред споделувањето лозинки и им овозможува на корисниците да ја споделат својата лозинка со пријателите и семејството и повеќе домаќинства да уживаат во Netflix за иста цена.
Покрај тоа, Netflix направи уште еден потег за да привлече повеќе претплатници, за што претходно не сакаа да одлучуваат. Станува збор за воведување на уште поевтин претплатен пакет, но во чии рамки ќе се прикажуваат реклами. Иако сите со години се навикнати да уживаат во Netflix без реклами, некои корисници на крајот се согласија на компромис, па гледаат реклами заедно со филмови и серии, но поради тоа плаќаат помала претплата.
Сите овие промени имаа ефект глобалниот број на претплатници да се зголеми за дури 9,33 милиони корисници во првиот квартал од оваа година. За тоа за каков голем пораст се работи најдобро говори податокот дека станува збор за двојно зголемување во однос на очекувањата на пазарните аналитичари за првите три месеци од годинава.
Ова е сигнал дека споделувањето лозинка е почеста отколку што се мислеше, и дека Netflix сега ги претвора таквите корисници кои споделуваа лозинки во претплатници, објасни аналитичарот на Emarketer Рос Бенес за Business Insider. Со оглед на тоа што се предвидуваше дека околу 100 милиони луѓе користеле туѓи лозинки, а бројот на нови корисници во фискалната 2023 година е зголемен за речиси 30 милиони, се уште има многу простор за раст на бројот на претплатници на оваа видео услуга.
/Zimo
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево7 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп18 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Спорт2 денаМакедонската женска фудбалска репрезентација до 19 години со втора победа на турнирот за ЕП
-
Здравје и убавина20 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
-
Македонија1 денКај „Романовце“ лишен од слобода криумчар, пронајдени седум илегални мигранти од Египет
-
Здравје и убавина19 часаПробајте врз утринското кафе да му додадете парче чоколадо
