Технологија
Никогаш доста, популарниот YouTube тестира нов формат на реклами
YouTube заработува најголем дел од своите пари од реклами што се прикажуваат за време на видеата. Ова, се разбира, им пречи на корисниците, но рекламите се причината поради која услугата е достапна. Има алтернативи, но потребно е да се плати, па некои корисници одлучија да користат апликации за блокирање реклами.
Google веќе некое време се обидува да им стави крај, па за таквите корисници содржината е целосно забавена, а единствено решение е деинсталирањето на блокаторите на реклами.
Рекламите, очигледно, не се популарни и поради тоа, новата опција што ја тестира YouTube веројатно нема да им се допадне на корисниците.
Како што неодамна објавија, компанијата започна со тестирање на нова форма на реклами кои се прикажуваат на екраните кога корисниците не гледаат или паузираат клипови.
Во моментов, ова е достапно за ТВ и се активира кога корисниците паузираат видео на YouTube. Кога ќе кликнат на пауза, видеото се намалува и до него се појавува реклама.
Она што особено беше истакнато од компанијата Google е дека се работи за рекламен формат кој не ги вознемирува корисниците додека гледаат видео, бидејќи се појавува само кога ја паузираат содржината.
Меѓутоа, доколку корисниците паузираат видео затоа што поради некоја причина сакаат да го исклучат звукот, сигурно нема да им се допадне доколку веднаш по кликнувањето на пауза се појави ново видео со реклама и звук.
Првите резултати во текот на тест периодот се позитивни, велат од Google, па не треба да се чудите ако го прошират тестирањето и на други уреди, односно ако официјално го воведат овој формат на реклами.
Извор: vesti-online.com
Магазин
Ако телефонот ви бил украден – не грижете се! Google има решение за да го пронајдете веднаш
Google лансираше апликација која ќе ви помогне да го пронајдете изгубениот телефон.
Губењето на телефонот е како кошмар во денешниот свет, настанува паника, удирате по џебовите, се враќате по чекорите и стравот ви зазема кога ќе сфатите дека сте го изгубиле телефонот.
Меѓутоа, сега на тој кошмар му дојде крајот бидејќи Google конечно претстави опција која ќе не спаси во тие критични моменти.
На почетокот на април, Google ја лансираше мрежата „Find My Device“ за пронаоѓање телефони и други компатибилни уреди офлајн.
Ова првично е ограничено на САД и Канада, со целосна глобална експанзија планирана за крајот на јуни или почетокот на јули, при што некои региони веќе се воведуваат.
Кога Google ќе ја стартува мрежата Find My Device, вашиот телефон може да побара од вас да се согласите да се придружите, а вие мора да ја прифатите доколку сакате да бидете дел од мрежата, известува Android Police.
Целта на создавањето на оваа мрежа е колку повеќе членови има, толку се поголеми шансите да го најдете вашиот уред доколку го изгубите или ви го украдат.
Google моментално работи со различни производители за да ја донесе оваа функција на сите типови телефони.
/Informer
Магазин
Продадени 12 милиони за 12 недели: Оваа видео игра го сруши рекордот!
Поставен е нов рекорд за најбрзо продаваната видео игра PlayStation, објави Sony Interactive Entertainment.
Тоа е Helldivers 2, која се продаде во неверојатни 12 милиони примероци во првите 12 недели. Ова го собори рекордот на брзина на продажба што долго време го држеше видео играта God of War Ragnarok.
Helldivers 2 е посебена поради уште една работа – таа е првата видео игра која беше истовремено објавена и за PlayStation и за PC, а продажбата на верзијата наменета за играње на компјутери помина подобро.
Оваа видео игра е седма најуспешна од кујната на Sony кога станува збор за приходите, но како што е забележано од веб-страницата HCL, резултатот од продадени 12 милиони примероци се броел до 5-ти мај.
Ова е важно бидејќи по тој датум играта беше отстранета од продажба на многу пазари каде што PlayStation Network (PSN) не беше поддржана. Можеби, значи, 12 милиони играчи навистина ја купиле играта, но прашање е колку од нив ја задржале.
Магазин
Google сака YouTube Music да биде „крајната дестинација“ за подкасти.
Без разлика дали ни се допаѓа или не, YouTube Music е иднината на хостирањето на подкасти во Google.
Зарем тоа не беше целта на Google Podcasts?
Откако компанијата конечно ги затвори Google Podcasts овој месец, фокусот на Google се префрли на YouTube Music. Во интервју објавено од YouTube, главниот директор за производи на платформата, Јохана Вулич, го објасни планот „YouTube Music да се направи крајна дестинација за подкастерите и обожавателите на подкаст“.
Иако подкастите се медиум за прв аудио, YouTube сака да се потпре на она што најдобро го прави: видеото. YouTube вели дека направил промени во апликацијата YouTube Music за подобра поддршка на аудиоцентрична содржина, но додава дека видеото може да обезбеди дополнителна вредност на подкастите. „Друг начин на кој размислуваме за подкастите е [како] искуство што ги отвора очите“, рече Вулич. „Значи, работите што се одлични за слушање може да бидат одлични и за гледање.
Вулич ја нагласи можноста корисниците да почнат да слушаат подкаст и да го завршат со гледање видео верзија или обратно.
Повторно, играјќи ги своите силни страни, YouTube верува дека искуството на платформата во градењето алгоритми ќе биде корисно кога ќе им служи на корисниците предложени подкасти. „Тајната на YouTube се нашите препораки“, рече координаторот на креаторот на YouTube Рене Ричи во блог пост. „Тие им помагаат на луѓето да откријат нешто ново или да навлезат подлабоко во она што го сакаат, а истовремено им помагаат на подкастерите да допрат до нова публика што е присутна само на YouTube“.
Надвор од типичните карактеристики што ги нуди YouTube, Вулич ги истакна промените направени на YouTube Music специјално во корист на подкастерите и слушателите. „Имплементиравме неколку нови функции, вклучително и поддршка за подкасти преку RSS доводи од трети страни, ажурирања на искуството со Android Auto за лесно слушање во автомобилот, подобрени опции за преземање и приспособливо сортирање на плејлисти“, се додава на блогот.
Сепак, интервјуто не се осврна на некои од главните грижи што ги имаат корисниците на YouTube Music кога уживаат во подкасти на платформата. Малку јасно се спомнуваат идните планови на платформата, а единствениот забележителен показател е дека YouTube Music не планира да поддржува RSS излезни доводи во скоро време.
„Во текот на изминатата година, работевме на инкорпорирање на сите традиционални функции на подкаст во YouTube Music“, рече Вулич. „Првото нешто што го направивме беше навистина само да вклучиме содржина на подкаст, но и традиционални работи како репродукција на епизоди, продолжување со гледање и полицата за откривање.
Се’ уште изгледа дека YouTube Music има долг пат да помине. Платформата сè уште нема основни функции за подкаст, како што се известувања за нови епизоди и индикатор „означен како слушан“. Се претпоставува дека тие карактеристики доаѓаат, но ова интервју не ни дава многу за конкретен пат до кога можеме да ги очекуваме.
Извор: Androidcentral
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за среда (15 мај)
-
Кичево8 часа
Вчера во Кичево автомобил удрил во пешаци-малолетнички, по што возачот избегал во непознат правец
-
Македонија15 часа
Авто-плинот од денес конечно со намалена цена за литар, после подолго време
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (14 мај)
-
Хроника1 ден
Седумесечно бебе паднало од импровизиран кревет, со повреди на главата не преживеало
-
Магазин1 ден
OpenAI го лансираше GPT-4o, побрз модел бесплатен за сите корисници на ChatGPT
-
Магазин10 часа
Продадени 12 милиони за 12 недели: Оваа видео игра го сруши рекордот!
-
Магазин10 часа
Ако телефонот ви бил украден – не грижете се! Google има решение за да го пронајдете веднаш