Следете не

Технологија

„NordPass“ ги објави најчестите лозинки користени во текот на 2021 година, променете ги доколку ги поседувате истите!

Објавено пред

на

NordPass објави листа, која се состои од најчестите лозинки користени во текот на 2021 година. Без големи изненадувања, ова е речиси идентична листа со најлошите лозинки од минатата година. Со други зборови, луѓето сè уште користат многу слаби и вообичаени лозинки, кои лесно може да се хакираат.

Сервисот за управување со лозинки NordPass објави листа на 200 најчесто користени лозинки, врз основа на своето истражување.

Списокот нуди увид во самите лозинки, колку време е потребно за секоја од нив да биде пробиена и колку пати се појавиле како дел од нивното истражување.

Веројатно веќе сте погодиле, најчесто користената лозинка е „123456“. Оваа исклучително често користена лозинка се појавила повеќе од 103 милиони пати во истражувањето на NorsPass, а за хакирање е потребно помалку од една секунда.

Всушност, секоја од првите 10 лозинки, и сите освен една од првите 50, може да се хакираат за помалку од секунда. Од второто до петтото место на најчесто користени лозинки се „123456789“, „12345“, „qwerty“ и „password“.

Од друга страна, меѓу лозинките кои се поотпорни се „1g2w3e4r“, „gwerty123“, „myspace1“ и „michelle“, а за нивно хакирање биле потребни околу три часа.

NordPass, исто така, ги идентификуваше земјите кои се најмногу погодени од истекувањето на податоците. Тие се предводени од САД, Чиле, Австралија, Нов Зеланд, Русија, Франција, Италија и Германија.

Проверете ги ТУКА најчестите 200 лозинки за 2021 година и доколку некаде ги имате овие лозинки, променете ги, за ваша безбедност

Технологија

(ВИДЕО) Што може најмоќната „Google AI“ – „Gemini 2.0“ ?

Објавено пред

на

Се вжештува битката за титулата најмоќен модел со вештачка интелигенција. Речиси една недела откако OpenAI го направи јавно достапен својот модел o1, Google сега понуди преглед на својата следна генерација на моделот Gemini 2.0.

Сундар Пичаи, извршен директор на Google, истакна во блог пост дека Gemini 2.0 е најнапредниот модел со вештачка интелигенција до сега, со алгоритам кој нуди мајчин поддршка за фотографии и аудио.

Google прави нешто поинаку со Gemini 2.0. Наместо прво да ја понуди својата најнапредна верзија на моделот, Gemini 2.0 Pro, гигантот за пребарување наместо тоа прво ќе започне со верзијата 2.0 Flash. Почнувајќи од денес, поефикасен (и достапен) модел е достапен за сите корисници на Gemini. Доколку сакате сами да го пробате, можете да го вклучите Gemini 2.0 од паѓачкото мени во веб-клиентот Gemini, а во мобилната апликација оваа верзија ќе биде достапна наскоро.

Google вели дека главниот фокус на компанијата е додавање на подобрувања 2.0 на Search, почнувајќи со AI Прегледи. Новиот модел ќе и овозможи на функцијата да се справи со посложени прашања, вклучувајќи ги и оние кои вклучуваат математички проблеми и кодирање во повеќе чекори. Во исто време, по широкото проширување во октомври, Google планира да ги направи прегледите на вештачката интелигенција достапни на повеќе јазици и повеќе земји.

Gemini 2.0 Flash нуди значително подобри перформанси од својот претходник, но поинтересно е што експерименталната верзија на Gemini 2.0 дури и го надминува Gemini 1.5 Pro во многу области; според податоците што ги сподели Google, единствените области каде што заостанува се долго разбирање на контекстот и автоматско превод на говор.

Поради оваа причина, Google го задржува постариот модел, барем за некое време. Покрај денешната најава за Gemini 2.0, компанијата го претстави и Deep Research, нова алатка која ги користи долгите можности на Gemini 1.5 Pro за да пишува сеопфатни извештаи за комплицирани теми, пренесува b92.net

Прочитај повеќе...

Магазин

Threads тестира напредни функции за пребарување

Објавено пред

на

Платформата Threads продолжува со воведување на подобрувања со цел да ги адресира долгогодишните поплаки на корисниците. Адам Мосери, шефот на Instagram, ги опиша новите функционалности како „одамна задоцнети“, посветувајќи посебно внимание на подобрувањата во пребарувањето и следењето на трендови.

Напредно пребарување

Threads моментално тестира нови функции за пребарување, вклучувајќи:

  • Пребарување на објави по одредени временски интервали.
  • Пребарување содржини од одредени профили.

Овие функции, слични на напредното пребарување на платформата X (поранешен Twitter), ќе им овозможат на корисниците поедноставен пристап до посакуваните објави. До сега, најпрактичниот начин за наоѓање на конкретна објава на Threads беше преку Google, што создаваше фрустрации.

ВИ резимеа на трендовите

Threads експериментира со автоматски резимеа на популарни теми со помош на вештачка интелигенција (ВИ). Оваа нова функција овозможува прикажување на проширена листа од 15 актуелни трендови, во споредба со сегашните пет.

Овој пристап е сличен на функцијата „Грок“ на платформата X, која користи ВИ за да ги сумира трендовите, иако точноста на „Грок“ често е под прашање. Meta веќе има искуство со користење вештачка интелигенција за варење на коментари и дискусии на Facebook, што може да значи дека слична технологија е применета во Threads.

Подобрувања во корисничкото искуство

Овие новини се дел од континуираните напори на Meta да го подобри Threads. Минатата недела платформата воведе:

  • Прилагодени доводи: Корисниците сега имаат поголема контрола врз содржината што ја гледаат.
  • Алгоритамски доводи: Подобрувања во препораките базирани на интереси.

Овие ажурирања доаѓаат во време на засилена конкуренција, особено од страна на децентрализираната платформа Bluesky, која бележи брз раст со повеќе од 20 милиони корисници.

Цел на промените

Со најновите функционалности, Threads настојува да ги задржи корисниците и да го подобри нивното искуство, во услови на се пожестока конкуренција во светот на социјалните мрежи.

Извор: Engadget

Прочитај повеќе...

Магазин

Google и Meta во неволја: Европската унија започна истрага

Објавено пред

на

Европската комисија започна истрага за рекламни кампањи кои го промовирале Instagram на тинејџери преку YouTube, заобиколувајќи ги правилата на Google за рекламирање наменети за малолетници.

Фокус на истрагата

Истрагата, со кодно име „Tangerine Owl“, се фокусира на тоа како вработени во Google наводно го советувале Meta како да ги заобиколат правилата за рекламирање на Google. Целта на истрагата е да се утврди дали оваа соработка довела до прекршување на регулативите на Европската унија.

Претставници на Европската комисија побараа обемна документација од Alphabet, матичната компанија на Google, вклучувајќи презентации, интерни комуникации и е-пошта поврзани со овие кампањи.

Целна група „непознати“

Кампањата била насочена кон група корисници категоризирани како „непознати“, која главно се состои од луѓе под 18 години.
Иако Google има забрана за персонализирање реклами за тинејџери, партнерството овозможило насочено рекламирање за оваа возрасна група.

Иницијативата започнала како пилот проект преку Spark Foundry, дел од француската компанија Publicis, во Канада. Подоцна била проширена во САД, со планови за глобално лансирање на други апликации на Meta, вклучувајќи Facebook. Но, по истрагата на Financial Times, проектот бил прекинат.

Реакции на Google

По откритијата на FT во август, Google презеде мерки:

  • Забрани демографско таргетирање на „непозната“ група корисници.
  • Започна интерни истраги за одговорностите во компанијата поврзани со рекламирањето.
  • Организираше виртуелни состаноци за своите рекламни тимови за да ги ревидира политиките за рекламирање.

Растечки регулаторни проблеми за Google и Meta

  1. Meta (Facebook)
    Meta се соочува со сериозни прашања за безбедноста на децата на своите платформи. Марк Цукерберг неодамна сведочеше пред Конгресот на САД и се извини за злоупотреби кои се случиле на платформите на компанијата.
  2. Google (Alphabet)
    Google е под притисок од неколку правни предизвици:
  • Антимонополски случаи: Компанијата веќе изгуби две големи тужби поврзани со Google Play Store и системот за пребарување.
  • Министерството за правда на САД: Се бара од компанијата да го продаде Chrome и да споделува повеќе податоци за корисниците за да се спречи монополска контрола.
  • Дигитално рекламирање: Третата тужба е насочена кон системот за дигитално рекламирање на Google, кој контролира автоматизирани платформи за реклами. Се очекува судска одлука до крајот на 2024 година, која може значително да го промени дигиталното рекламирање.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп3 часа

Хороскоп за сабота (14 декември)

ОВЕН Денес е одличен ден за дружба со вашите најсакани но не баш поволен ден за донесување важни одлуки. Ограничете...

Временска прогноза3 часа

Влажен студен бран се ближи кон наша територија, ќе имаме нови врнежи од дожд утре и снег на планинските превои

Под влијание на влажна и студена воздушна маса од север, за време на овој викенд во Македонија ќе имаме нови...

Технологија5 часа

(ВИДЕО) Што може најмоќната „Google AI“ – „Gemini 2.0“ ?

Се вжештува битката за титулата најмоќен модел со вештачка интелигенција. Речиси една недела откако OpenAI го направи јавно достапен својот...

Спорт13 часа

Македонија во група со Белгија, Велс, Казахстан и Лихтенштајн за квалификации за СП 2026

Денеска во Цирих, Швајцарија се одржа ждребот за квалификациите за пласман на СП, кое ќе се одржи во САД, Канада и...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за петок (13 декември)

ОВЕН Немате причина да брзате и да донесувате ненадејни одлуки. Овие дена, обидете се да ги набудувате другите за да...

Временска прогноза1 ден

Викенд метео вести: Доаѓа нов ладен и влажен бран кој ни носи дожд, силен ветер и снег на места под 1000 н.м.в, што значи превој „Стража“ би можел повторно да биде под снег

Викендот што ни претстои, територијата на нашата Македонија ќе биде зафатена од нов ладен и влажен воздушен бран кој ќе...

Кичево1 ден

Утрово избувнал пожар во комбе од локалната самоуправа од Кичево, повредени нема, интервенирала ТППЕ.

На 12.12.2024 во 07.08 часот во ОВР Кичево, С.М.(44) од Кичево пријави дека, откако го стартувал возилото комбе „ивеко“ со...

Магазин2 дена

Threads тестира напредни функции за пребарување

Платформата Threads продолжува со воведување на подобрувања со цел да ги адресира долгогодишните поплаки на корисниците. Адам Мосери, шефот на...

Магазин2 дена

Google и Meta во неволја: Европската унија започна истрага

Европската комисија започна истрага за рекламни кампањи кои го промовирале Instagram на тинејџери преку YouTube, заобиколувајќи ги правилата на Google...

Магазин2 дена

iOS 18.2: Вештачката интелигенција го прави iPhone попаметен

Ажурирањето на iOS 18.2 носи напредни функции за вештачка интелигенција (AI), како Image Playground и Genmoji, додека интеграцијата на ChatGPT...

НАЈЧИТАНИ