Магазин
Nothing Phone подготвува поевтина верзија на „ривалот на iPhone“
Брендот Nothing Phone е најпознат по својот основач Карл Пеи, кој исто така учествуваше во основањето на популарниот OnePlus.
Досега се претставени два Nothing телефони, а тие едноставно се нарекуваат Nothing Phone 1 и Nothing Phone 2. За вториот модел кој се појави кон средината на оваа година, Pei изјави дека всушност е алтернатива на iPhone.
Додека го подготвуваат третиот модел од оваа серија за средината на следната година, компанијата подготвува и поевтина верзија на моделот 2 – Nothing Phone 2a.
Официјално нема многу информации за овој телефон, но благодарение на платформата X дознавме што можеме да очекуваме од овој уред чија цена би требало да биде околу 400 долари.
Телефонот ќе има дијагонален екран од 6,7 инчи со стапка на освежување од 120 HZ, а ќе се напојува од Dimensity 7200, со 8GB RAM и 128GB простор за складирање податоци, со тоа што може да очекуваме верзии со поголема меморија.
Назад би требало да има две камери од 50 мегапиксели, додека напред има селфи камера од 16 мегапиксели. Телефонот ќе се испорачува со Nothing OS, верзија 2.5 која е базирана на Android 14.
Телефонот кој „протече“ на социјалните мрежи наводно е примерок за тестирање на процесот на производство, а малку од нив се произведени. Што точно подготви оваа компанија, треба да дознаеме најдоцна кон крајот на февруари 2024 година.
Nothing Phone 2a PVT
Gets:
– 120Hz OLED panel
– Dimensity 7200
– 8/128GB
– 50MP dual camera setup
– Ships with Nothing OS 2.5
– Android 14
– New back design
– Redesigned Glyph
– Glyph controls similar to Phone 2MWC launch, Good for $400 pic.twitter.com/WNCoJoRMhW
— Yogesh Brar (@heyitsyogesh) December 16, 2023
Магазин
Еве колку ќе чинат Redmi Note 14 телефоните во Европа
Магазин
Threads ја тестира функцијата за закажување објави
Мета ја тестира функцијата за закажување објави на социјалната мрежа Threads, која им овозможува на корисниците подобра контрола во планирањето на содржините. Адам Мосери, шеф на Инстаграм, ја потврди информацијата, додавајќи дека моментално опцијата не поддржува закажување одговори. Целта е да се најде рамнотежа помеѓу планирањето на содржините и поттикнувањето разговори во реално време, што е клучен аспект на платформата.
Како функционира опцијата?
Корисниците кои се дел од тестирањето ќе можат да ја најдат опцијата за закажување преку менито со три точки во уредувачот на објави. Закажаните објави ќе бидат сместени во папката „нацрти“, каде што можат да се уредуваат, бришат или да им се менува времето на објавување. Според Мосери, оваа функција е во развој веќе неколку месеци, а првичните извештаи од истражувачот на апликации Алесандро Палуци открија дека функцијата е во активна тест-фаза.
Threads како сериозен конкурент
Марк Цукерберг неодамна објави дека Threads достигна над 100 милиони активни корисници дневно и 300 милиони месечно, што ја прави платформата сериозен конкурент на пазарот на социјалните мрежи. Овие бројки го демонстрираат потенцијалот на Threads, а новите функции како закажување објави би можеле значително да го подобрат корисничкото искуство.
Нови функции во Instagram
Покрај ова, Instagram неодамна воведе и закажување на директни пораки, додека опцијата за закажување објави на главниот извор е достапна веќе подолго време.
Извор: Telegraf
Магазин
iPhone vs. Android: Над 70% од корисниците сметаат дека AI функциите се бескорисни
Над 70% од корисниците на телефони iPhone и Android сметаат дека функциите на вештачка интелигенција (AI) на нивните уреди се „донекаде корисни“ или сосема бескорисни. Интересно, корисниците на iPhone покажуваат поголем интерес за AI во споредба со оние на Samsung Galaxy.
Негативни реакции на AI функциите
Според истражување на SellCell спроведено меѓу 2.000 корисници во САД:
- 73% од корисниците на iPhone веруваат дека функцијата Apple Intelligence е „речиси бескорисна“ или „не многу релевантна.“
- Кај корисниците на Samsung Galaxy, негативниот одговор е уште поголем – дури 87% сметаат дека Galaxy AI не е вреден додаток.
Поголем интерес за AI кај iPhone корисниците
Иако имаат слични негативни оценки, корисниците на iPhone се значително повеќе заинтересирани за AI:
- 47,6% од корисниците на iPhone велат дека AI функционалностите се „многу важен“ или „донекаде важен“ фактор при изборот на нов телефон.
- Само 23,7% од корисниците на Samsung изразуваат сличен интерес.
- Кога станува збор за дополнителна цена, 11,4% од корисниците на iPhone би платиле за AI функционалности, за разлика од само 4% од корисниците на Samsung Galaxy.
Омилени AI функции кај двата бренда
Најпопуларните AI функции се разликуваат помеѓу корисниците на Apple и Samsung:
- iPhone корисници:
- „Writing tools“ (72%)
- „Notification summary“ (54%)
- Samsung корисници:
- „Search circle“ (82,1%)
- „Photo assistant“ (55,5%)
Извор: Benchmark
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за среда (18 декември)
-
Кичево1 ден
Кичево се спрема за најубавите празнични денови од годината, плоштадот ќе биде украсен со најубавата „Витлеемската Пештера“ и огромна елка со многу подароци и лампиони
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (17 декември)
-
Кичево23 часа
Соопштение од кичевската црква Св.Петар и Павле по повод благословување и осветување на славските колачи за големиот ден Св.Николај Мирликијски
-
Кичево6 часа
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Временска прогноза2 дена
Засилен ветер и снег е новата метео анализа за викендот кој ни доаѓа
-
Временска прогноза1 ден
Еве какво време не очекува викендот пред нас
-
Автомобили24 часа
По нивното автомобилско стратешко партнерство, дали производителите на автомобили „Honda“ и „Nissan“ ќе се спојат?