Автомобили
Нови информации: Електричното Ferrari ќе чини повеќе од половина милион евра
Најдобро чуваната тајна во Маранело овие денови е електричното Ferrari.
Првиот „коњ“ без мотор со внатрешно согорување останува речиси целосна мистерија – се што знаеме досега е дека ќе биде изграден во нова фабрика во родниот град на компанијата, а светлината на денот треба да ја види кон крајот на 2025 година.
Како што пренесува агенцијата Ројтерс, повикувајќи се на извори запознаени со ситуацијата, овој модел ќе чини најмалку 500.000 евра.
Цените, сепак, варираат многу низ светот поради даноците, така што не знаеме точно колку ќе чини насекаде.
Како и да е, оваа цена ќе биде околу основната верзија, но ретко кој купува Ferrariбез дополнителни опции.
Изворот на Ројтерс, исто така, изјави дека втор EV на Ferrari е веќе во работа, што значи дека е навлезен во рана фаза на развој.
По теренецот Purosangue и првиот електричен модел, додавањето на уште еден модел во гамата може да му наштети на ексклузивноста, а за да се избегне разводнување на брендот, се верува дека компанијата има за цел да го ограничи производството на 20.000 возила годишно.
/B92
Автомобили
„Тоа не ни треба“: Што бара BMW од германската влада?
BMW излезе против краткорочните владини стимулации за германскиот автомобилски сектор и наместо тоа повика на долгорочни мерки за зголемување на бројот на електрични возила.
„На германскиот автомобилски сектор не му треба краткорочен блиц за да го сврти пазарот“, рече минхенскиот производител на автомобили, според Seebiz.
Меѓу мерките поддржани од BMW се целосна национална покриеност на полначи, како на јавните површини, така и во домовите, како и евтината струја.
„Ако трошокот по километар поминат со електрична енергија е поголем од бензинот или дизелот, на многу купувачи им недостасува клучен поттик за електрични возила“, се вели во извештајот.
Германскиот министер за економија Роберт Хабек и автомобилскиот сектор ќе разговараат за кризата со која се соочува секторот на видео конференција.
На челниците на Volkswagen, BMW и Mercedes ќе им се придружат претставници на Здружението на германската автомобилска индустрија (VDA) и моќниот синдикат IG Metall.
Имаше повици за акција за зголемување на побарувачката за електрични автомобили, во согласност со политиката на владата за постепено укинување на моторите со внатрешно согорување, но не е јасно дали на самитот ќе бидат донесени конкретни одлуки.
Извор: B92
Автомобили
Како правилно да возите на кружен тек? (ВИДЕО)
Kога и како да се реорганизирате и да се подготвите за излезот? Многу возачи редовно грешат во кружниот тек затоа што сакаат што побрзо да излезат од него. Но, тоа може да биде опасно, особено ако сигнализацијата се вклучи доцна или воопшто не се вклучи.
Index објави видео од шпанската транспортна агенција на кое може да се види како правилно да се помине кружниот тек, во зависност од излезот што ќе го изберете.
¿Ya has empezado a cumplir tu lista de buenos propósitos para el nuevo año?
No olvides incluir:
✅Poner intermitentes.
✅Circular por carril derecho.
✅Respetar rotondas.
Todos ganamos con ello👏👏👏
#FelizJueves #DGTeros pic.twitter.com/9Lj8YgKJ3a— Dir. Gral. Tráfico (@DGTes) January 3, 2019
Како што можете да видите, не е толку комплицирано. Главното правило е да се движите во надворешната лента само кога ќе ги поминете другите излези пред вашите, за да не ги успорите возилата кои порано излегуваат од кружниот тек, но и да им направите повеќе простор на возилата што само влегуваат во кружниот тек.
Извор: Danas
Автомобили
Поради системот за асистенција, возачите се повеќе користат мобилни телефони?!
Возачот е поверојатно да обрнува внимание на други работи освен на возење, ако автомобилот има систем за асистенција што може автоматски да забрзува, да сопира и да управува. Ова го покажуваат две нови студии спроведени во Соединетите Американски Држави.
Поточно, станува збор за Pilot Assist системот (Volvo) и Autopilot на Tesla. Тие се рекламираат како начин да се направи возењето побезбедно и попријатно, но во пракса тие значат дека многу возачи наместо тоа ги проверуваат своите мобилни телефони, јадат храна или дури се бричат зад воланот. Автомобилите во редовни интервали предупредуваат дека возачот мора да го допира воланот – во спротивно системот ќе се исклучи, но возачите брзо се приспособиле на предупредувањата и продолжиле да внимаваат на други работи освен сообраќајот, пишува HAK Review.
Првата студија опфати 29 возачи кои три години го користеа Volvo Pilot Assist системот. Во втората студија учествувале 14 возачи кои еден месец возеле со автопилотот на Тесла.
– Во двете студии, возачите го приспособуваа своето однесување и почнаа да се занимаваат со активности кои не се поврзани со возењето – рече Дејвид Харки, претседател на Меѓународниот институт за осигурување (IIHS).
Извор: Revijahak
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за сабота (28 септември)
-
Кичево1 час
(ФОТО) ФК „Кичево“ вечерва во Охрид прикажа „спартанска“ игра и го победи домаќинот „Еврофудбал“, за прв пат под рефлектори!
-
Временска прогноза13 часа
Од ноќеска, односно утре нагла промена на времето и пад на температурите
-
Култура7 часа
(ФОТО) Славата на светиот Крст во преубавиот Манастир Свети Великомаченик Георгиј Победоносец во Рајчица
-
Македонија6 часа
Фудбалската федерација на Македонија најостро го осудува нападот на претседателот Сејдини
-
Магазин1 ден
Snapdragon 8 Gen 4 носи до 56% побрз графички процесор благодарение на јадрото Adreno 830 на 1,15 GHz
-
Магазин1 ден
Gmail сега ви помага да пишувате контекстуално подобри одговори со помош на Gemini AI
-
Магазин1 ден
Google Search го открива потеклото на сликите генерирани со вештачка интелигенција