Автомобили
Новиот Fiat 500 пристигнува наесен, но веќе се појавија два проблеми

Отсуството на „обичниот“ Fiat 500 сериозно влијае на италијанскиот производител. Моделот, чие производство беше прекинато по 17 години, се очекува да добие наследник оваа есен, но веќе се појавија два потенцијални проблеми: едниот е во форма на Grande Panda, а другиот поради потенцијално високата цена.
Во сенка на заживувањето на брендот Lancia и зајакнувањето на Alfa Romeo, малата 500, која беше профитабилна цели 17 години, остана запоставена. Со нетрпение се очекува неговото враќање, бидејќи електричната Panda предизвикува големи трошоци – ниту производството ниту продажбата не одат според планот.
Panda не може да ја пополни празнината
Празнината што ја остави Fiat 500 е преголема, а сегашната (стара) Panda не може сама да ја пополни. Иако Panda моментално е најевтиниот модел на италијанската марка, таа е „крпеница“ бидејќи е оптоварена со години, пишува Klix.ba.
Доцнењето на Grande Panda
Сепак, враќањето на хибридниот Fiat 500 ќе мора да ги натера Италијанците да бидат пофлексибилни. Во исто време, Fiat го одложува лансирањето на новата Grande Panda во сите европски земји, што е дел од „тивка“ стратегија која само ја продолжува агонијата на брендот.
Ако се оди според планот, новата Panda би требало да пристигне низ ЕУ пред март, а нарачките се веќе отворени, бидејќи новиот Fiat 500 пристигнува од Торино во ноември.
Иконскиот италијански градски автомобил ќе мора што поскоро да го надополни непродадениот волумен на електричниот модел 500 и да ја врати репутацијата што бензинскиот модел ја имаше до пролетта минатата година.
Цената како клучно прашање
Се би можело да се реши доколку цената е прифатлива. Италијанците беа принудени да ја реконструираат платформата на електричниот модел 500 за да вградат мотор со внатрешно согорување и хибриден систем на претходно испразнетиот преден простор. Тоа повлекува дополнителни трошоци кои логично се рефлектираат во продажната цена.
Но, тоа не е единствениот проблем – Grande Panda исто така претставува конкуренција во рамките на истата марка, а двата модели се базираат на ретро дизајн. Најевтиниот 500 Electric во Италија чини 29.500 евра, без еколошки бонус, па Италијанците би морале да ја спуштат цената на најевтиниот хибрид на околу 20.000 евра за да бидат конкурентни.
Дополнително, би морале да ја задржат разликата во однос на механички идентичното Grande Panda од најмалку 3.000 евра. Ефектот на канибализација е неизбежен, а 500 Hybrid ќе биде успешен само кај оние кои го обожаваат стилот на овој мал шармер.
Извор: B92
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
Автомобили
(ВИДЕО) Toyota најавува надградена верзија на GR „Corolla“, премиерата закажана на есен
Toyota најавува надградена верзија на GR Corolla чија премиера е закажана за наесен. Дотогаш Јапонците прикажуваат камуфлиран развоен прототип. Сепак, направени се некои значајни промени во споредба со обичниот модел. Сега има отвори на хаубата и предните браници, а има и поголемо задно крило.
Се издвојуваат 18-инчните мат црни ковани тркала BBS со гуми 245/40 ZR18 (Michelin Pilot Sport Cup 2 наместо Pilot Sport 4). Тојота забележува дека работела и на 1,6 литарскиот бензински турбо мотор за да извлече поголем вртежен момент, но не открива детали.
Трицилиндричниот мотор има и „уникатно подесување“, иако не се споменуваат дополнителни коњски сили над стандардните 300 КС.
Сè уште нема слика од внатрешноста.
Извор: AutoBlog.rs
Автомобили
„Шкода“ го претстави својот освежен и подобрен модел на „Ениак“

Škoda претстави подобрени и освежени варијанти на моделот Škoda Enyaq. Според чешкиот производител, тоа е значително подобрување на постоечкиот модел, со помодерен дизајн и напредни технологии.
Овој SUV комбинира карактеристични карактеристики со подобрени аеродинамички решенија, што резултира со подобри перформанси и поефикасно возење. Моделот е базиран на модуларната MEB платформа на Volkswagen Group, која овозможува оптимална распределба на тежината и подобрени карактеристики на возење.
Подобрени перформанси и опсег Надградениот модел доаѓа со повеќе варијанти на батерии, при што најмоќната верзија обезбедува опсег до 500 километри со едно полнење.
Погонската група вклучува различни опции за електрични мотори, давајќи им на клиентите избор помеѓу стандарден и погон на сите тркала. Верзијата Enyaq iV 80 сега нуди 204 КС, додека спортската RS верзија достигнува дури 299 КС, што го прави најмоќниот модел во гамата. Подобрената аеродинамика дополнително ја намалува потрошувачката на енергија и ја зголемува ефикасноста на возењето.
Покрај стандардниот SUV модел, надградената серија го вклучува и Enyaq Coupe, кој се одликува со поелегантна силуета и оптимизирана каросерија. Купе варијантата нуди подолг опсег благодарение на подобрата аеродинамика, додека спортскиот RS модел носи поагресивен дизајн и подобрени перформанси. Со спуштен покрив и динамични линии, Coupe верзијата обезбедува поатрактивна алтернатива на класичниот модел Enyaq.
Напредна дигитализација и внатрешност Кабината на возилото е дополнително подобрена следејќи ги најновите трендови на дигитализација.
Големиот централен екран од 13 инчи овозможува интуитивна контрола на сите функции на возилото, додека таблата со инструменти и инфозабавниот систем сега се уште понапредни.
Внатрешноста користи еколошки материјали, вклучувајќи рециклирани ткаенини и одржливо обработена кожа, со можност за персонализација преку различни дизајнерски пакети.
Škoda Enyaq доаѓа со напредни безбедносни системи, вклучувајќи адаптивна контрола на патувањето, помош за задржување лента и автоматско итно сопирање.
Новите сензори и камери ја подобруваат безбедноста на сите учесници во сообраќајот. Има и напредни системи како автоматско паркирање, head-up дисплеј со зголемена реалност и систем за препознавање сообраќајни знаци.
Системот на батерии поддржува брзо полнење на брзи полначи, при што 80% капацитет може да се наполни за околу 30 минути. Регенеративното сопирање дополнително ја зголемува енергетската ефикасност, додека обновливата енергија се користи во производството на возила, намалувајќи го еколошкиот отпечаток.
Извор: b92.net
-
Кичево7 часа
Трагична сообраќајка со жртви кај кичевската месност „Сеферов бунар“
-
Кичево9 часа
Сообраќајна несреќа предмалку се случила на магистрален пат Кичево-Гостивар во близина на с.Зајас
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за петок (18 април)
-
Култура18 часа
„Велики Петок“, најстрог пост, на денот на христијанската жалост не се работи по дома, ниту на поле..
-
Кичево2 дена
Св.Петар и Павле – Кичево, распоред на богослужби за Страсната и Светлата седмица (Велигден)
-
Македонија18 часа
Возел мотор без возачка и со сообраќајна од друг мотор со измината важност
-
Хроника2 дена
Уште еден пациент на 24 години подлегна на повредите од кочанската катастрофа
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за сабота (19 април)