Магазин
Новото истражување покажа невообичаени последици од борбата против пиратеријата
Заканувачките пораки против дигиталната пиратерија може да имаат необични резултати, нагласувајќи ја потребата од приспособени пристапи, покажа новото истражување.
Една неодамнешна студија открива дека заканувачките пораки против пиратеријата може парадоксално всушност да ја ескалира дигиталната пиратерија меѓу одредени демографски групи, со различни реакции забележани меѓу мажите и жените.
Студијата спроведена од научници од Универзитетот во Портсмут во Обединетото Кралство ја нагласува важноста на приспособување на стратегиите за испраќање пораки на родовите специфични преференции и ја нагласува клучната улога на тонот на таквата порака во нејзиното влијание врз однесувањето.
Веќе знаеме дека има многу родови разлики во пиратеријата, бидејќи мажите се повеќе склони кон пиратеријата од жените – тие мислат дека тоа е поприфатливо и помалку ризично, вели Кејт Витман, економист во однесувањето на Универзитетот во Портсмут. Студијата, која опфати 962 возрасни лица, тестираше три типа пораки: две заканувачки кампањи со правни последици и една едукативна и просоцијална порака. Резултатите од тоа истражување беа објавени во списанието „Journal of Business Ethics“.
Феноменот на психолошка реакција на негативни пораки
Интересно, иако едукативната порака не покажала значаен ефект, заканувачките пораки предизвикале различни одговори меѓу половите. Мажите покажаа зголемување на намерите за пиратерија за 18 проценти, додека жените покажаа намалување од 52 проценти.
Истражувањата покажуваат дека пораките против пиратеријата ненамерно можат да ја зголемат пиратеријата, феномен познат како психолошка реакција, објаснува Витман.
Згора на тоа, студијата е конзистентна со претходните истражувања кои укажуваат на врска помеѓу пораките против пиратеријата и зголеменото пиратско однесување, особено кај поединците кои веќе се склони кон пиратерија. Дигиталната пиратерија, дефинирана како неовластено преземање на дигитална содржина, годишно предизвикува значителни финансиски загуби на забавната индустрија.
Со цел ефикасна борба против пиратеријата, медиумските компании мора да ги преиспитаат своите стратегии за испраќање пораки. Иако заканувачките пораки може да изгледаат импресивно, се покажа дека тие можат да предизвикаат контраефект.
Јасно е дека има потреба од приспособен пристап во пораките против пиратеријата, но доколку пораките не можат прецизно да бидат насочени кон одредени полови, најдобро е да се избегнуваат бидејќи може да доведат до зголемување на пиратеријата, заклучува Витман.
Извор: Science Alert
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза6 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили7 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт5 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година