Технологија
nVIDIA денеска го истакна приходот за третиот квартал кој заврши минатиот месец, имаат вкупно 94% повеќе од пред една година

nVIDIA денеска објави приход за третиот квартал кој заврши на 27 октомври 2024 година, од 35,1 милијарди долари, што е за 17% повеќе од претходниот квартал и за 94% повеќе од пред една година.
За кварталот, заработката од GAAP по разблажена акција беше 0,78 долари, што е за 16% повеќе од претходниот квартал и за 111% повеќе од пред една година. Не-GAAP заработката по разблажена акција беше 0,81 УСД, што е за 19% повеќе од претходниот квартал и за 103% повеќе од пред една година.
– „Ерата на вештачката интелигенција е во полна пареа, поттикнувајќи глобална промена кон NVIDIA компјутерите“, рече Јенсен Хуанг, основач и извршен директор на NVIDIA. „Побарувачката за Хопер и исчекувањето за Блеквел – во целосно производство – се неверојатни бидејќи креаторите на основни модели ги размеруваат предобуката, пост-тренингот и заклучоците. Ви ја трансформира секоја индустрија, компанија и земја. Претпријатијата прифаќаат генерирана вештачка интелигенција за да го револуционизираат работниот тек. Инвестициите во индустриската роботика се зголемуваат со откритија во физичката вештачка интелигенција. И земјите се разбудија за важноста на развојот на нивната национална вештачка интелигенција и инфраструктура“, рече тој.
nVIDIA ќе ја исплати својата следна квартална готовинска дивиденда од 0,01 УСД по акција на 27 декември 2024 година, на сите досегашни акционери на 5 декември 2024 година.
Извор: nvidia.com
Магазин
Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify

По повеќе од седум години најави и одложувања, Spotify конечно воведува lossless квалитет на звук – функција што корисниците одамна ја посакуваа.
Бесплатна надградба за Premium корисниците
Новата опција ќе биде достапна за сите Spotify Premium корисници во 50 земји, и тоа без дополнителни трошоци. Во следните два месеци, милиони љубители на музика ќе можат да уживаат во новото искуство на слушање.
Корисниците ќе добијат известување во апликацијата кога функцијата ќе стане активна. Потоа, преку поставките за квалитет на звук, ќе можат да ја вклучат опцијата.
Кога е активирана, на лентата за репродукција ќе се појави посебен индикатор, а Spotify lossless ќе функционира преку компатибилни уреди како Sony, Bose, Samsung и Sennheiser. Поддршка за Sonos и Amazon се очекува веќе следниот месец, пренесува The Verge.
Ограничувања и споредба со конкуренцијата
Иако ова е голем чекор напред, постои едно ограничување: Spotify lossless оди до 24-битен / 44,1 kHz FLAC формат. Од друга страна, конкуренцијата – Apple Music, Tidal и Qobuz – нуди повисок квалитет.
Сепак, за просечниот слушател разликата е речиси незабележлива. Ова остава простор Spotify во иднина да лансира и понапредна, „deluxe“ верзија за вистинските аудиофили.
Каде стои YouTube Music?
Интересно е што со овој потег, YouTube Music останува единствената голема музичка платформа без lossless поддршка – и засега нема индикации дека тоа наскоро ќе се промени.
Извор: Blic
Магазин
Uber воведува превоз со хеликоптер и хидроплан од 2026 година

Uber објави дека од следната година ќе започне да нуди превоз со хеликоптери и хидроплани, достапни директно преку апликацијата. Новата услуга се лансира во партнерство со Joby Aviation, само еден месец откако компанијата ја купи услугата за воздушно такси Blade за 125 милиони долари.
Резервации преку апликација
Корисниците ќе можат да резервираат летови со хеликоптери и хидроплани уште од следната година. Иако точниот месец не е прецизиран, услугата ќе биде достапна за сите преку апликацијата на Uber.
Blade веќе нуди превоз до клучни локации во Њујорк, како аеродромите Newark и JFK, како и Hamptons. Со новото партнерство, овие услуги ќе станат достапни и за Uber корисниците.
Joby – амбиции за воздушни таксиња
Joby Aviation ја купи Blade во август и планира да ја искористи нејзината инфраструктура за да развие сопствена услуга со футуристички авиони eVTOL (електрично вертикално полетување и слетување). Тие ќе можат да превезуваат четири патници и пилот со брзина до 320 км/ч.
Компанијата планира глобална експанзија – во Њујорк, Лос Анџелес, Дубаи, Обединетото Кралство и Јапонија.
Инвеститори и поддршка
Uber е еден од главните инвеститори во Joby, вложувајќи 75 милиони долари во 2020 година, а претходно и дополнителни 50 милиони. Други клучни поддржувачи се Toyota, која досега инвестираше повеќе од 500 милиони долари.
Blade – не само превоз на патници
Иако Blade во 2024 година превезе над 50.000 патници во САД и јужна Европа (Ница, Монако, Кан), најголем дел од приходите (околу 60%) доаѓаат од медицинската услуга за транспорт на органи за трансплантација. Овој сегмент не е дел од договорот и продолжува да функционира како независна компанија под името Strata Critical Medical.
Извор: N1Info
Магазин
Facebook го оживува „poke“: старата функција со нов живот за младата публика

Facebook повторно ја враќа во фокус една од своите најстарите и најпрепознатливи функции – „poke“, виртуелното „боцкање“ што некогаш беше симбол на мрежата. По години на речиси целосно исчезнување, „poke“ се враќа во модернизирана форма, насочена кон помладите корисници.
Иако „poke“ никогаш не беше целосно укинат, интересот за него со текот на времето исчезна. Сега, со ново копче на профилите и посебна страница (facebook.com/pokes), функцијата повторно добива видливост. Корисниците можат да „боцкаат“ пријатели, да гледаат кој ги „турнал“ и да ја следат статистиката на меѓусебни интеракции.
Системот наликува на гејмифицирани елементи од апликации како Snapchat и TikTok, каде што бројките и континуитетот на интеракции стануваат мотивација за корисниците да останат активни.
Со секое ново „poke“, бројачот се зголемува, а Facebook воведе и икони за награда – како пламен или емотиконот „100“ – за да го одржи интересот. Ова е јасен обид на компанијата да ја зголеми интеракцијата и времето што младите го поминуваат на платформата.
Ова не е првпат Meta да се обиде да ја врати старата функција. Во март 2024 година, страницата за „poke“ беше направена полесна за пронаоѓање, што резултираше со зголемување на користењето за 13 пати.
Иако Facebook никогаш не објасни јасно што значи „poke“, токму оваа двосмисленост ја направи опцијата забавна и мистериозна. Некои ја користеа за флерт, други за да привлечат внимание, а дел едноставно за игра.
Истражувања покажаа дека Snapchat „streaks“ предизвикуваат голем ангажман, а Meta сега се обидува да применува сличен модел преку Facebook poke, иако останува да се види дали ќе достигне слична популарност.
И покрај огромните приходи, Facebook се соочува со предизвик – младите корисници ја користат платформата сè помалку. Компанијата проба различни иницијативи, од програмата “Facebook Campus” за студенти (укината во 2022) до редизајн насочен кон Gen Z. Сега „poke“ добива шанса да стане дел од таа стратегија, комбинирајќи носталгија и модерни трендови.
Со враќањето на Facebook poke, Meta сака да ја оживее едноставната, но заразна интеракција од раните денови на мрежата – и да го привлече вниманието на генерациите кои пораснаа со TikTok и Snapchat.
Извор: TechCrunch
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (12 септември)
-
Кичево2 дена
Вечерва во НУЦК „Кочо Рацин“ прва изложба на кичевчанецот Зоран Здравески насловена како „Железна поезија“, вечер на креација, инспирација и разговори
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за сабота (13 септември)
-
Хроника2 дена
Трагедија во Кавадарци: Млад жител од Кина додека извршувал работни задачи во фабрика бил удрен од кран, починал на самото место
-
Хроника1 ден
Комбе со работници паднало од експресниот пат Штип – Радовиш, неофицијално има жртви и повредени
-
Свет22 часа
Денес во Киргистан беше регистриран силен земјотрес
-
Магазин1 ден
Промената што ја чекавме со години пристигна на Spotify
-
Скопје1 ден
СВР Скопје: Кривична пријава против двајца скопјани, одгледувале канабис во нивните дворови