Следете не

Технологија

„nVIDIA“ го престигна „Apple“ и стана втора највредна компанија во светот

Објавено пред

на

Nvidia достигна рекордни височини и ја надмина границата од 3 трилиони долари. Со тоа го престигна Apple и стана втора највредна компанија во светот. Nvidia планира да изврши „сплит“ на своите акции во сооднос 10:1. Ова значи дека секој постоечки акционер на Nvidia ќе добие 10 нови акции за секоја една акција што ја поседува пред „сплит“. На пример, ако некој има 10 акции на Nvidia пред „сплит“, по „сплит“ ќе има 100 акции.

Овој пораст на вредноста на Nvidia над Apple означува промена во Силиконската долина, во која доминира компанијата основана од Стив Џобс од лансирањето на iPhone во 2007 година.

Акциите на Nvidia се зголемија за 5,2 отсто за да го завршат денот на 1224,40 долари, вреднувајќи ја компанијата на 3,012 трилиони долари. Пазарната капитализација на Apple последен пат изнесуваше 3,003 трилиони откако нејзините акции пораснаа за 0,8 отсто.

„Nvidia заработува пари на вештачка интелигенција во моментов, додека компаниите како Apple и Meta трошат на вештачка интелигенција, истакна Џејк Долархид, извршен директор во Longbow Asset Management. Можно е Nvidia да му се закани и на Microsoft. Има многу пари од малопродажбата што одат во она што тие го гледаат како раст на права линија“.

Акциите на Nvidia се зголемени за 147 отсто досега во 2024 година, при што побарувачката за нејзините врвни процесори далеку ја надминува понудата бидејќи сопственикот на Microsoft, Meta и Google, Alphabet, брзаат да ги изградат своите способности за компјутерска вештачка интелигенција и да доминираат со оваа технологија во развој.

Nvidia порасна за речиси 30 проценти само од 22 мај, кога ја објави својата најнова прогноза за блескава заработка. Nvidia додаде скоро 150 милијарди долари пазарна капитализација. Тоа е повеќе од целата вредност на AT&T (T.N).

Извршниот директор на Nvidia, Џенсен Хуанг, беше предмет на опширно медиумско покривање на тајванската телевизија оваа недела и беше опкружен со посетители кога го посети саемот за технологија Computex во Тајпеј, каде што е роден пред да се пресели во САД.

Додека Nvidia јави бран од ентузијазам за вештачка интелигенција на Волстрит, Apple се соочува со слаба побарувачка за iPhone-и и силна конкуренција во Кина, најголемиот пазар на паметни телефони во светот. Некои инвеститори, исто така, гледаат дека Apple заостанува зад другите технолошки гиганти додека се тркаат да вградат функции за вештачка интелигенција во нивните производи и услуги.

Проекциите на аналитичарите за идната заработка на Nvidia ги надминуваат нејзините импресивни добивки на берзата. од 70 пати повеќе од очекуваната заработка, покажуваат податоците на ЛСЕГ, пренесува Ројтерс

Магазин

Мeta го одложи лансирањето на софтверот за вештачка интелигенција во Европа, а еве кој е виновен

Објавено пред

на

Американскиот дигитален гигант Меta го одложува лансирањето на својот нов софтвер за вештачка интелигенција (AI) во Европа поради загриженоста на агенциите за заштита на податоците.

Ирското тело за заштита на податоци задолжено за Меtа во Европската унија побара од компанијата засега да не ги тренира моделите со вештачка интелигенција врз основа на јавно достапни објави на социјалните мрежи Facebook и Instagram.

Без обука со локална содржина, Меtа не може да им понуди на корисниците во Европа најдоброто искуство, забележа компанијата во блог пост во петокот.

Воедно, Мета рече дека е убедена дека нејзиниот пристап е во согласност со европските закони и прописи.

Меtа не е единствената која тренира вештачка интелигенција, „и ние сме потранспарентни од многу други во нашата индустрија“, велат од компанијата.

Одлуката за одложување дојде по критиките дека Меta само им дава на луѓето опција да се спротивстават на користењето на нивните податоци, но не побара од нив експлицитна согласност.

Активистите за заштита на податоци од организацијата НОЈБ потоа поднесоа жалби во 11 земји минатата недела и го критикуваа Меta за неговата „скриена и погрешна“ процедура.

Меtа првично тврдеше дека постои „легитимен интерес“ за обука на модели со вештачка интелигенција и дека за таа цел треба да се користи само јавно достапна содржина од возрасни корисници.

Ирската управа за заштита на податоците кон крајот на минатата недела ја поздрави одлуката на Меtа да ги прекине своите планови во Европа.

Компанијата го користи својот софтвер за вештачка интелигенција Meta AI за да се натпреварува со други програми, како што е четботот на ChatGPT.

Меtа вештачката интелигенција е дизајнирана да генерира текст и слики и да одговара на прашања на корисниците. Во последните месеци, Меtа постојано нагласува дека вештачката интелигенција значително ќе ги промени социјалните платформи.

Во исто време, Меtа рече дека има намера да продолжи да ја носи функционалноста на вештачката интелигенција во Европа.

/B92

Прочитај повеќе...

Магазин

Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix

Објавено пред

на

Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи компанијата за стриминг сака да продолжи да го шири својот бизнис со реклами, кој се соочува со зголемена конкуренција, објави Вол Стрит Журнал.

Пазарот на реклами за стриминг беше подигнат претходно оваа година кога Amazon ја претвори целата своја база на претплатници Prime Video во новата верзија поддржана од реклами, давајќи им можност на корисниците да се вратат на стриминг без реклами за дополнителни 2,99 долари месечно.

Големата база на претплатници на Prime Video поддржана од реклами значи дека има значителна количина на рекламен инвентар што влијае на преговорите што Netflix, YouTube, ТВ мрежите и другите стримери ги имаат со огласувачите, бидејќи тие се обврзуваат да купат милијарди долари во комерцијално време за претстојните ТВ сезони. процес познат како „однапред“.

Компанијата за е-трговија ги намалува цените на рекламите за сите, велат аналитичарите и купувачите на реклами.

„Порано оваа година, кит наречен Amazon Prime Video беше воведен во езерцето со CTV“, напиша медиумскиот аналитичар Мајкл Натансон во извештајот до инвеститорите во средата, мислејќи на поврзаната телевизија. „Речиси шест месеци подоцна, почнуваме да го гледаме влијанието на ова нарушување.

Netflix бара од некои брендови да платат околу 29 до 35 долари за да стигнат до 1.000 гледачи, според огласувачите и купувачите на реклами, што е значително намалување од 39 на 45 долари што им наплати на некои огласувачи минатото лето.

Намалените цени на рекламите на Netflix се поблиску до она што Prime Video сака да го наплати, според купувачите на реклами, кои вршат притисок врз Prime за уште пониски цени.

Преговорите се во тек, а цените може да се променат, велат купувачите на реклами. Огласувачите плаќаат различни цени во зависност од типот на реклами што ги купуваат и колку време за рекламирање купуваат.

За време на своите првични преговори, Netflix нуди поголеми пакети за реклами со премиум цени кои вклучуваат огласувачи кои ги интегрираат своите производи и услуги во одредени програми, рекоа некои од огласувачите. Тие програми вклучуваат претстојна драмска серија за светот на јавање бикови со Тим МекГро, рече еден од нив.

Netflix нуди и поголеми спонзорства на настани во живо и лично поврзани со некои од неговите програми, велат тие.

Брендовите долго време се нижат околу можноста за интегрирање на нивните производи и услуги во програмите што работат на Netflix. Од своето основање, Netflix направи малку интеграција на платен производ.

Директорите за рекламирање велат дека рекламирањето е уште поефективно кога гледачите ќе видат производ во емисија, а потоа ќе видат реклама за тој производ набргу потоа.

Иако Amazon не ги открива броевите на претплатниците, рече дека нивото на Prime Video поддржано од реклами има просечен досег од 115 милиони месечни гледачи во САД. Спротивно на тоа, Netflix им кажа на огласувачите на својата презентација со ѕвезди минатиот месец во Њујорк. дека неговото ниво на реклами достигнува 40 милиони глобално активни месечни корисници – значителен скок од 23 милиони корисници што компанијата ги објави во јануари.

„Amazon гради убиствена апликација на многу начини“, рече Џон Терана, главен директор за медиуми во рекламната фирма VaynerMedia. Има „премиум содржина, спорт во живо, огромен досег“, а огласувачите можат да ги таргетираат рекламите на своите клиенти и често можат да видат дали гледачот купил производ на платформата, додаде тој.

Иако Amazon има многу досег, купувачите на реклами велат дека програмирањето на Netflix е привлечно бидејќи обично е попопуларно и често создава поголема бучава на пазарот. Според Нилсен, Netflix е постојано втората најгледана опција за стриминг зад YouTube на Alphabet.

Предлогот на Netflix за припејд реклами доаѓа во несоодветно време.

Неколку рекламни холдинг компании, кои годишно трошат милијарди долари за рекламирање на различни медиумски плеери во име на нивните рекламни клиенти, моментално се натпреваруваат да ја освојат профитабилната сметка за купување реклами на Amazon. Како дел од тој натпревар, многу агенции би можеле да ветат дека ќе се обврзат дека ќе купат значителен дел од времето за рекламирање од Amazon во име на нивните клиенти со цел да им се задоволат за време на теренот, според купувачите на реклами.

„Во ваквите прегледи секогаш постои очекување дека агенциите ќе создадат пристап „најповолна нација“ за нивните потенцијални медиумски клиенти“, рече Грег Пол, ко-основач на R3, консултантска фирма која помага да се поврзат огласувачите со агенциите.

Amazon е еден од најголемите огласувачи во светот. 20,3 милијарди долари биле потрошени за рекламирање и други промотивни трошоци минатата година, според годишниот извештај на компанијата.

/SeeBiz

Прочитај повеќе...

Магазин

Adobe ги зголеми изгледите за оваа година, акциите скокнаа за 15%

Објавено пред

на

Американската софтверска компанија Adobe ги зголеми очекувањата за деловните резултати за 2024 година, откако се поголем број корисници почнаа да ги користат алатките засновани на вештачка интелигенција (AI) на компанијата.

Компанијата објави раст на приходите од 10,2 отсто до 5,31 милијарди долари во фискалниот втор квартал, нешто над пазарниот консензус.

На основа на сегменти, Digital Media забележа раст на приходите од 11,3 отсто на 3,91 милијарди долари, надминувајќи ја консензуалната проценка од 3,89 милијарди долари. Нето нови, повторливи приходи во сегментот достигнаа 487 милиони долари, додека во изминатите 12 месеци повторливиот приход во овој сегмент, кој вклучува алатки како Photoshop и Illustrator, достигна 16,3 милијарди долари.

Бизнис сегментот Digital Experience, кој вклучува маркетинг и аналитички софтвер, имаше приход од 1,33 милијарди долари, што претставува зголемување од 8,6 проценти. Сегментот на претплата изгуби 1,20 милијарди долари приход, што е за 13 отсто повеќе.

Прилагодената заработка по акција (EPS) достигна 4,48 долари за кварталот, надминувајќи ја консензуалната проценка од 4,39 долари.

Adobe ја зголеми својата прогноза за целата година – сега очекува приход од 21,40 до 24,50 милијарди долари, што е повеќе од претходната прогноза од 21,30 до 21,50 милијарди долари и консензусната проценка од 21,46 милијарди долари.

/SeeBiz

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Спорт59 минути

Франција минимално и со среќен „автогол“ стигна до првата победа на „Еуро 2024“

И покрај некои офанзивни тешкотии, селекцијата на Франција добро го започна своето евро со победата против грубата Австрија (1-0) овој...

Хороскоп1 час

Хороскоп за вторник (18 јуни)

ОВЕН Денес ќе имате помали промени на работното место. Нема да ви биде лесно да ги остварите своите планови. Моментално...

Автомобили12 часа

Ferrari го исфрла навигацискиот систем од понудата

Иако цената на најевтиното Ferrari се движи во стотици илјади (евра), навигацијата повеќе нема да се нуди во нови автомобили,...

Автомобили13 часа

Како да ја намалите потрошувачката на гориво и да заштедите пари

Неколку интересни совети за економично возење. Некои ги знаете, некои можеби не. Германската организација Tuv Sud која се занимава со...

Автомобили13 часа

Полначите за електрични возила се контролираат од вештачка интелигенција

Како што повеќе луѓе возат електрични автомобили, може да се појават метеж и редици кога многу луѓе треба да полнат...

Магазин13 часа

Мeta го одложи лансирањето на софтверот за вештачка интелигенција во Европа, а еве кој е виновен

Американскиот дигитален гигант Меta го одложува лансирањето на својот нов софтвер за вештачка интелигенција (AI) во Европа поради загриженоста на...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за понеделник (17 јуни)

Овен Стравовите се вовлекоа во твоето срце. Не сте сигурни дали ве сакаат затоа што вредите како личност или затоа...

Магазин2 дена

Amazon го сврте наопаку пазарот на стриминг реклами, а цената ја плаќа Netflix

Netflix наплаќа помалку за реклами и прифаќа нови зделки, како што е пласман на производи, според купувачите на реклами, бидејќи...

Култура2 дена

Денеска муслиманскиот свет го слави верскиот празник „Курбан Бајрам“ – Честит да е, за многу години!

Денес, муслиманскиот свет го слави верскиот празник Курбан Бајрам. Празникот се слави во текот на четири дена и курбанот, жртвеното...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (16 јуни)

ОВЕН Нови можности се на повидок и шанса за подобрување на вашата финансиска состојба. Иновациите кои ги изнесувате ќе бидат...

НАЈЧИТАНИ