Магазин
Nvidia оствари шест милијарди долари нето добивка од вештачката интелигенција
Благодарение на развојот и популарноста на вештачката интелигенција, Nvidia заработи шест милијарди долари нето добивка, остварувајќи 13,5 милијарди вкупни приходи.
Компанијата ги откри податоците во својот финансиски извештај за вториот квартал од фискалната година и наведува дека само од мај досега остварила приход од речиси 14 милијарди долари. Ова беше помогнато од побарувачката за чипови со вештачка интелигенција, кои очигледно успеаја да ги надминат тешкотиите што може да се појават во продажбата на графички картички во индустријата за компјутери што се намалува.
Data centar генерира вкупен приход од 10,3 милијарди долари, што е повеќе од двојно зголемено во еден квартал, и како резултат на тоа, компанијата успеа да извлече нето добивка од 6,188 милијарди долари. Тоа значи дека Nvidia остварила 843 отсто повеќе профит во однос на претходната година.
Додека на индустријата за игри и недостасуваат повеќе од милијарда долари од пандемијата, приходите од игри на компанијата всушност се зголемија за 22 отсто во споредба со претходната година, што претставува 2,48 милијарди долари.
Претставниците на компанијата велат дека веруваат дека игрите повторно се во пораст, без да дадат конкретни детали освен дека наводно 20 отсто од нивната база на крајни корисници сега има RTX 3060 или подобар графички процесор.
Изгледа дека компанијата не планира да застане тука, па за следниот квартал предвидува уште поголем приход од 16 милијарди долари, што, како што велат, ќе биде уште еден скок поради вештачката интелигенција. По вчерашното објавување на резултатите, цената на акцијата на Nvidia скокна за 8,5 отсто до крајот на денот. Да потсетиме, во мај Nvidia постигна скок на вредност од 200 милијарди за 24 часа.
Новиот графички процесор GH200 треба да излезе до средината на 2024 година со сè уште непозната цена, што значи дека побарувачката што Nvidia ја очекува во наредниот квартал ќе биде за тековните чипови со вештачка интелигенција.
Ривалите како Intel и AMD сè уште немаат убедливи одговори за силиконот со вештачка интелигенција на Nvidia. Можевме да го видиме AMD MI300 во четвртиот квартал, што значи дека неговите плодови може да се видат на почетокот на следната година. За компанијата Nvidia, тоа значи дека продолжува да доминира на пазарот на чипови со вештачка интелигенција, оставајќи ја конкуренцијата зад себе и се чини дека нема намера да запре.
/Benchmark
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза7 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили9 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година